Wójt Gminy Zbuczyn ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy inspektora do spraw kontroli i audytu w Urzędzie Gminy Zbuczyn ul. Jana Pawła II 1 1. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; - posiadanie wykształcenia wyższego ekonomicznego;
- nieposzlakowana opinia;
- umiejętność stosowania przepisów prawa;
- staż pracy minimum 5 lat na stanowisku związanym z samodzielnym przeprowadzaniem kontroli finansowych;
- znajomość regulacji prawnych z zakresu podatków, rachunkowości, finansów publicznych, dyscypliny budżetowej, zagadnień budżetowych
2. Wymagania dodatkowe:
- umiejętność analizy problemów i poprawnego wyciągania wniosków;
- znajomość zagadnień z zakresu finansów i rachunkowości;
- znajomość obsługi programów komputerowych i innych urządzeń biurowych;
- samodzielność w wykonywaniu zadań, komunikatywność, wysoka kultura osobista, staranność, terminowość;
- dobra organizacja pracy.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- kontrola prawidłowości wykonywania zadań należących do zakresu działania jednostek organizacyjnych gminy;
- opracowanie rocznego planu kontroli,
- prowadzenie kontroli finansowych w jednostkach organizacyjnych gminy
w zakresie zgodności prowadzenia gospodarki finansowej z przepisami ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości i prawa zamówień publicznych oraz innych przepisów szczegółowych; - przeprowadzanie kontroli wykorzystania udzielonych przez gminę dotacji;
- wykonywanie zadań kontrolnych w komórkach organizacyjnych Urzędu Gminy;
- sporządzenie protokołu z każdej kontroli oraz opracowanie projektu zaleceń pokontrolnych;
- wskazanie osób odpowiedzialnych za ujawnione nieprawidłowości i uchybienia oraz zakresu tej odpowiedzialności;
- nadzorowanie wykonania zaleceń pokontrolnych,
- koordynowanie kontroli wewnętrznej gminy;
- opracowywanie w porozumieniu z Wójtem, planu audytu wewnętrznego na rok następny,
- dokonywanie analizy ryzyka w zakresie obszarów działania jednostek organizacyjnych gminy;
- realizacja rocznego planu audytu, a w uzasadnionych przypadkach i po uzgodnieniu
z Wójtem, realizacja zadań audytowych poza planem audytu; - sporządzanie sprawozdań z przeprowadzonych zadań audytowych, zawierających
w szczególności ustalenie stanu faktycznego , wskazanie słabości kontroli zarządczej oraz analizę ich przyczyn, zalecenia w sprawie wyeliminowania słabości kontroli zarządczej lub wprowadzenia usprawnień oraz opinię w sprawie adekwatności, skuteczności i efektywności kontroli zarządczej w danym obszarze; - przeprowadzanie czynności sprawdzających realizację zaleceń wydanych
w wyniku przeprowadzonych zadań audytowych; - przedstawianie Wójtowi w terminach wynikających z przepisów szczególnych sprawozdania z realizacji rocznego planu audytu;
- prowadzenie stałych i bieżących akt audytu;
- wykonywanie na zlecenie Wójta czynności doradczych mających na celu usprawnienie funkcjonowania jednostki;
- prowadzenie akt kontroli w celu gromadzenia informacji dotyczących obszarów, które mogą być przedmiotem kontroli;
- koordynowanie spraw i ewidencjonowanie dokumentów związanych z kontrolą wewnętrzną.
4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku 1. Praca w pozycji siedzącej, przy obsłudze komputera powyżej 4 godzin dziennie. 2. Częstotliwość wyjazdów służbowych: wg potrzeb związanych z prowadzeniem kontroli w podmiotach zlokalizowanych na terenie Gminy Zbuczyn. 5. Informacja o wskaźniku osób niepełnosprawnych Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Zbuczyn w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w wrześniu 2014 r., jest niższy niż 6%. Pierwszeństwo w zatrudnieniu będzie przysługiwało osobie niepełnosprawnej o ile zostanie ona wskazana w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu wymagania dodatkowe. 6. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny poświadczony własnoręcznym podpisem, zawierający aktualny numer telefonu kandydata;
- kwestionariusz osobowy;
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie i wymagany staż pracy,
- kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, w przypadku osób chcących skorzystać z przysługującego uprawnienia;
- kserokopia dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji w Urzędzie Gminy Zbuczyn zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1182) poświadczone własnoręcznym podpisem;
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu
z pełni praw publicznych; - oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- podpisana klauzula o treści „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy na stanowisko inspektora ds. kontroli i audytu dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. , poz.1182).
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 27 października 2014 r. osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Zbuczyn (sekretariat) lub pocztą na adres urzędu z dopiskiem: „Nabór na inspektora ds. kontroli i audytu” . Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie: internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Zbuczyn (www.ZBUCZYN.E-BIP.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy. Dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów biorących udział w naborze są przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z wybranym kandydatem lub w razie nierozstrzygnięcia naboru przez okres 3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wynikach. W tym czasie kandydaci mogą dokonywać odbioru dokumentów. Po tym okresie dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.
|