wyszukiwanie zaawansowane

Strona Podmiotowa: Gmina Zbuczyn

Szczegóły informacji:

Data: 2014-10-14
Autor:
Treść informacji / streszczenie:

Wójt Gminy Zbuczyn

ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy

inspektora do spraw kontroli i audytu

w Urzędzie Gminy Zbuczyn ul. Jana Pawła II 1

 

1. Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie;
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  4.  posiadanie wykształcenia wyższego ekonomicznego;
  5.  nieposzlakowana opinia;
  6. umiejętność stosowania przepisów prawa;
  7. staż pracy minimum 5 lat na stanowisku związanym z samodzielnym przeprowadzaniem kontroli finansowych;
  8. znajomość regulacji prawnych z zakresu podatków, rachunkowości, finansów publicznych, dyscypliny budżetowej, zagadnień budżetowych

2. Wymagania dodatkowe:

  1. umiejętność analizy problemów i poprawnego wyciągania wniosków;
  2. znajomość zagadnień z zakresu finansów i rachunkowości;
  3. znajomość obsługi programów komputerowych i innych urządzeń biurowych;
  4. samodzielność w wykonywaniu zadań, komunikatywność, wysoka kultura osobista, staranność, terminowość;
  5. dobra organizacja pracy.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

    1. kontrola prawidłowości wykonywania zadań należących do zakresu działania jednostek organizacyjnych gminy;
    2. opracowanie rocznego planu kontroli,
    3. prowadzenie kontroli finansowych w jednostkach organizacyjnych gminy
      w zakresie zgodności prowadzenia gospodarki finansowej z przepisami ustawy
      o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości i prawa zamówień publicznych oraz innych przepisów szczegółowych;
    4. przeprowadzanie kontroli wykorzystania udzielonych przez gminę dotacji;
    5. wykonywanie zadań kontrolnych w komórkach organizacyjnych Urzędu Gminy;
    6. sporządzenie protokołu z każdej kontroli oraz opracowanie projektu zaleceń   pokontrolnych;
    7. wskazanie osób odpowiedzialnych za ujawnione nieprawidłowości i uchybienia oraz zakresu tej odpowiedzialności;
    8. nadzorowanie wykonania zaleceń pokontrolnych,
    9. koordynowanie kontroli wewnętrznej gminy;
    10. opracowywanie w porozumieniu z Wójtem, planu audytu wewnętrznego na rok następny,
    11.  dokonywanie analizy ryzyka w zakresie obszarów działania jednostek organizacyjnych gminy;
    12. realizacja rocznego planu audytu, a w uzasadnionych przypadkach i po uzgodnieniu
      z Wójtem, realizacja zadań audytowych poza planem audytu;
    13.  sporządzanie sprawozdań z przeprowadzonych zadań audytowych, zawierających
      w szczególności ustalenie stanu faktycznego , wskazanie słabości kontroli zarządczej oraz analizę ich przyczyn, zalecenia w sprawie wyeliminowania słabości kontroli zarządczej lub wprowadzenia usprawnień oraz opinię w sprawie adekwatności, skuteczności i efektywności kontroli zarządczej w danym obszarze;
    14. przeprowadzanie czynności sprawdzających realizację zaleceń wydanych
      w wyniku przeprowadzonych zadań audytowych;
    15. przedstawianie Wójtowi w terminach wynikających z przepisów szczególnych sprawozdania z realizacji rocznego planu audytu;
    16. prowadzenie stałych i bieżących akt audytu;
    17. wykonywanie na zlecenie Wójta czynności doradczych mających na celu usprawnienie funkcjonowania jednostki;
    18. prowadzenie akt kontroli w celu gromadzenia informacji dotyczących obszarów, które mogą być przedmiotem kontroli;
    19. koordynowanie spraw i ewidencjonowanie dokumentów związanych z kontrolą wewnętrzną.

4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku
1. Praca w pozycji siedzącej, przy obsłudze komputera powyżej 4 godzin dziennie.
2. Częstotliwość wyjazdów służbowych: wg potrzeb związanych z prowadzeniem kontroli
w podmiotach zlokalizowanych na terenie Gminy Zbuczyn.

5. Informacja  o wskaźniku osób niepełnosprawnych

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Zbuczyn w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w wrześniu 2014 r., jest niższy niż 6%. Pierwszeństwo w zatrudnieniu będzie przysługiwało osobie niepełnosprawnej o ile zostanie ona wskazana w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów spełniających wymagania niezbędne oraz
w największym stopniu wymagania dodatkowe.

 

6. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny poświadczony własnoręcznym podpisem, zawierający aktualny numer telefonu kandydata;
  2. kwestionariusz osobowy;
  3. kopie dokumentów potwierdzających  wymagane wykształcenie i wymagany staż pracy,
  4. kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, w przypadku osób chcących skorzystać z przysługującego uprawnienia;
  5. kserokopia dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość;
  6. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji w Urzędzie Gminy Zbuczyn zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1182) poświadczone własnoręcznym podpisem;
  7. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu
    z pełni praw publicznych;
  8. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  9. podpisana klauzula o treści „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy na stanowisko inspektora ds. kontroli i audytu dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. , poz.1182).

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 27 października  2014 r. osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Zbuczyn (sekretariat) lub pocztą na adres urzędu
z dopiskiem:  „Nabór  na inspektora ds. kontroli i audytu” . Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie: internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Zbuczyn (www.ZBUCZYN.E-BIP.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy.

Dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów biorących udział w naborze są przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z wybranym kandydatem lub w razie nierozstrzygnięcia naboru przez okres 3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wynikach. W tym czasie kandydaci mogą dokonywać odbioru dokumentów. Po tym okresie dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.

 

 


 Załączniki

Załącznik nr: 0

    Informacje systemowe

Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP Paweł Wiśniewski
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji Paweł Wiśniewski
Data wytworzenia informacji 2014-10-14
Data udostępnienia informacji 2014-10-14