Do zadań Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego należy zapewnienie obsługi organizacyjnej i administracyjno-gospodarczej Urzędu, prowadzenie spraw kancelaryjno-technicznych oraz prowadzenie spraw osobowych pracowników, a w szczególności: 1)przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz Urzędu; 2)prowadzenie ewidencji korespondencji; 3)prowadzenie centralnego rejestru skarg, wniosków i listów wpływających do Urzędu i udzielonych odpowiedzi; 4)przygotowywanie pomieszczeń i obsługa - w tym protokołowanie - spotkań i zebrań organizowanych przez Wójta, Zastępcę Wójta; 5)prenumerata czasopism i dzienników urzędowych; 6)nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych; 7)prowadzenie archiwum zakładowego i przekazywanie akt do archiwum państwowego; 8)przyjmowanie interesantów zgłaszających skargi i wnioski oraz organizowanie ich kontaktów z Wójtem, Zastępcą Wójta bądź kierowanie ich do właściwych pracowników merytorycznych; 9)nadzór nad utrzymywaniem porządku i czystości w pomieszczeniach zajmowanych przez Urząd i Radę; 10)prowadzenie spraw związanych z konserwacją pomieszczeń i inwentarza biurowego Urzędu; 11)analiza kosztów funkcjonowania Urzędu oraz przestrzeganie terminowego uiszczania opłat z tym związanych; 12)zaopatrywanie Urzędu i Rady w niezbędny sprzęt i wyposażenie, w tym materiały biurowe i kancelaryjne; 13)prowadzenie gospodarki drukami i formularzami; 14)prowadzenie księgi inwentarzowej; 15)prowadzenie spraw związanych z ochroną przeciwpożarową Urzędu, 16)prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy, akt osobowych pracowników Urzędu oraz dyrektorów i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych; 17)załatwianie spraw związanych z przyjmowaniem do pracy nowo zatrudnionych pracowników, pracowników robót interwencyjnych i publicznych oraz osób przyjmowanych do odbycia praktyk w Urzędzie; 18)prowadzenie spraw zakresie zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy pracowników; 19)zapewnianie warunków do prowadzenia działalności socjalnej UrzDo zadań Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego należy zapewnienie obsługi organizacyjnej i administracyjno-gospodarczej Urzędu, prowadzenie spraw kancelaryjno-technicznych oraz prowadzenie spraw osobowych pracowników, a w szczególności: 1)przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz Urzędu; 2)prowadzenie ewidencji korespondencji; 3)prowadzenie centralnego rejestru skarg, wniosków i listów wpływających do Urzędu i udzielonych odpowiedzi; 4)przygotowywanie pomieszczeń i obsługa - w tym protokołowanie - spotkań i zebrań organizowanych przez Wójta, Zastępcę Wójta; 5)prenumerata czasopism i dzienników urzędowych; 6)nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych; 7)prowadzenie archiwum zakładowego i przekazywanie akt do archiwum państwowego; 8)przyjmowanie interesantów zgłaszających skargi i wnioski oraz organizowanie ich kontaktów z Wójtem, Zastępcą Wójta bądź kierowanie ich do właściwych pracowników merytorycznych; 9)nadzór nad utrzymywaniem porządku i czystości w pomieszczeniach zajmowanych przez Urząd i Radę; 10)prowadzenie spraw związanych z konserwacją pomieszczeń i inwentarza biurowego Urzędu; 11)analiza kosztów funkcjonowania Urzędu oraz przestrzeganie terminowego uiszczania opłat z tym związanych; 12)zaopatrywanie Urzędu i Rady w niezbędny sprzęt i wyposażenie, w tym materiały biurowe i kancelaryjne; 13)prowadzenie gospodarki drukami i formularzami; 14)prowadzenie księgi inwentarzowej; 15)prowadzenie spraw związanych z ochroną przeciwpożarową Urzędu, 16)prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy, akt osobowych pracowników Urzędu oraz dyrektorów i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych; 17)załatwianie spraw związanych z przyjmowaniem do pracy nowo zatrudnionych pracowników, pracowników robót interwencyjnych i publicznych oraz osób przyjmowanych do odbycia praktyk w Urzędzie; 18)prowadzenie spraw zakresie zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy pracowników; 19)zapewnianie warunków do prowadzenia działalności socjalnej UrzDo zadań Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego należy zapewnienie obsługi organizacyjnej i administracyjno-gospodarczej Urzędu, prowadzenie spraw kancelaryjno-technicznych oraz prowadzenie spraw osobowych pracowników, a w szczególności: 1)przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz Urzędu; 2)prowadzenie ewidencji korespondencji; 3)prowadzenie centralnego rejestru skarg, wniosków i listów wpływających do Urzędu i udzielonych odpowiedzi; 4)przygotowywanie pomieszczeń i obsługa - w tym protokołowanie - spotkań i zebrań organizowanych przez Wójta, Zastępcę Wójta; 5)prenumerata czasopism i dzienników urzędowych; 6)nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych; 7)prowadzenie archiwum zakładowego i przekazywanie akt do archiwum państwowego; 8)przyjmowanie interesantów zgłaszających skargi i wnioski oraz organizowanie ich kontaktów z Wójtem, Zastępcą Wójta bądź kierowanie ich do właściwych pracowników merytorycznych; 9)nadzór nad utrzymywaniem porządku i czystości w pomieszczeniach zajmowanych przez Urząd i Radę; 10)prowadzenie spraw związanych z konserwacją pomieszczeń i inwentarza biurowego Urzędu; 11)analiza kosztów funkcjonowania Urzędu oraz przestrzeganie terminowego uiszczania opłat z tym związanych; 12)zaopatrywanie Urzędu i Rady w niezbędny sprzęt i wyposażenie, w tym materiały biurowe i kancelaryjne; 13)prowadzenie gospodarki drukami i formularzami; 14)prowadzenie księgi inwentarzowej; 15)prowadzenie spraw związanych z ochroną przeciwpożarową Urzędu, 16)prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy, akt osobowych pracowników Urzędu oraz dyrektorów i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych; 17)załatwianie spraw związanych z przyjmowaniem do pracy nowo zatrudnionych pracowników, pracowników robót interwencyjnych i publicznych oraz osób przyjmowanych do odbycia praktyk w Urzędzie; 18)prowadzenie spraw zakresie zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy pracowników; 19)zapewnianie warunków do prowadzenia działalności socjalnej Urz
|