1.Przygotowywanie projektów uchwał w sprawie tworzenia sieci szkół i placówek oświatowych z uwzględnieniem prognoz demograficznych, uwarunkowań społecznych, pedagogicznych oraz ekonomicznych. 2.Przygotowywanie projektów statutów nowo zakładanych placówek oświatowych oraz propozycji zmian w statutach już istniejących. 3.Przygotowywanie dokumentacji związanej z tworzeniem, likwidacją, przekształceniem placówek oświatowych. 4.Prowadzenie spraw związanych z powoływaniem i odwoływaniem dyrektorów placówek oświatowych. 5.Przygotowywanie konkursów na stanowiska dyrektorów placówek oświatowych. 6.Prowadzenie spraw dotyczących dokonywania ocen dyrektorów placówek oświatowych. 7.Analiza arkuszy organizacyjnych szkół podstawowych, gimnazjów i przedszkola oraz przedkładanie ich do zaopiniowania Wójtowi Gminy. 8.Organizacja dowozu dzieci do i z placówek oświatowych zgodnie z obowiązującymi w tej dziedzinie przepisami. 9.Prowadzenie całokształtu spraw związanych z procedurą awansu zawodowego nauczycieli. 10.Przygotowywanie oraz przedkładanie Wójtowi, Radzie Gminy sprawozdań i informacji z zakresu realizacji zadań oświatowych. 11.Nadzór nad działalnością placówek oświatowych. 12.Współpraca z Kuratorium Oświaty oraz dyrektorami placówek oświatowych. 13.Realizacja sprawozdawczości z zakresu oświaty w tym SIO. 14.Prowadzenie spraw z zakresu realizacji dofinansowania pracodawcom kosztów kształcenia młodocianych pracowników oraz przygotowywania zawodowego. 15.Przekazywanie informacji do BIP. 16.Przygotowywanie projektów aktów prawnych w sprawie powoływania i odwoływania dyrektora GOK. 17.Prowadzenie całokształtu spraw związanych z organizacją impres masowych oraz przygotowywanie i przedkładanie Wójtowi Gminy stosownych zezwoleń i decyzji. 18.Współdziałanie z zakładami opieki zdrowotnej w sprawie monitorowania stanu zdrowia mieszkańców gminy oraz potrzeb w zakresie opieki lekarskiej oraz opracowywania projektów profilaktyki i promocji zdrowia. 19.Tworzenie warunków prawno - organizacyjnych dla rozwoju kultury fi1.Przygotowywanie projektów uchwał w sprawie tworzenia sieci szkół i placówek oświatowych z uwzględnieniem prognoz demograficznych, uwarunkowań społecznych, pedagogicznych oraz ekonomicznych. 2.Przygotowywanie projektów statutów nowo zakładanych placówek oświatowych oraz propozycji zmian w statutach już istniejących. 3.Przygotowywanie dokumentacji związanej z tworzeniem, likwidacją, przekształceniem placówek oświatowych. 4.Prowadzenie spraw związanych z powoływaniem i odwoływaniem dyrektorów placówek oświatowych. 5.Przygotowywanie konkursów na stanowiska dyrektorów placówek oświatowych. 6.Prowadzenie spraw dotyczących dokonywania ocen dyrektorów placówek oświatowych. 7.Analiza arkuszy organizacyjnych szkół podstawowych, gimnazjów i przedszkola oraz przedkładanie ich do zaopiniowania Wójtowi Gminy. 8.Organizacja dowozu dzieci do i z placówek oświatowych zgodnie z obowiązującymi w tej dziedzinie przepisami. 9.Prowadzenie całokształtu spraw związanych z procedurą awansu zawodowego nauczycieli. 10.Przygotowywanie oraz przedkładanie Wójtowi, Radzie Gminy sprawozdań i informacji z zakresu realizacji zadań oświatowych. 11.Nadzór nad działalnością placówek oświatowych. 12.Współpraca z Kuratorium Oświaty oraz dyrektorami placówek oświatowych. 13.Realizacja sprawozdawczości z zakresu oświaty w tym SIO. 14.Prowadzenie spraw z zakresu realizacji dofinansowania pracodawcom kosztów kształcenia młodocianych pracowników oraz przygotowywania zawodowego. 15.Przekazywanie informacji do BIP. 16.Przygotowywanie projektów aktów prawnych w sprawie powoływania i odwoływania dyrektora GOK. 17.Prowadzenie całokształtu spraw związanych z organizacją impres masowych oraz przygotowywanie i przedkładanie Wójtowi Gminy stosownych zezwoleń i decyzji. 18.Współdziałanie z zakładami opieki zdrowotnej w sprawie monitorowania stanu zdrowia mieszkańców gminy oraz potrzeb w zakresie opieki lekarskiej oraz opracowywania projektów profilaktyki i promocji zdrowia. 19.Tworzenie warunków prawno - organizacyjnych dla rozwoju kultury fi1.Przygotowywanie projektów uchwał w sprawie tworzenia sieci szkół i placówek oświatowych z uwzględnieniem prognoz demograficznych, uwarunkowań społecznych, pedagogicznych oraz ekonomicznych. 2.Przygotowywanie projektów statutów nowo zakładanych placówek oświatowych oraz propozycji zmian w statutach już istniejących. 3.Przygotowywanie dokumentacji związanej z tworzeniem, likwidacją, przekształceniem placówek oświatowych. 4.Prowadzenie spraw związanych z powoływaniem i odwoływaniem dyrektorów placówek oświatowych. 5.Przygotowywanie konkursów na stanowiska dyrektorów placówek oświatowych. 6.Prowadzenie spraw dotyczących dokonywania ocen dyrektorów placówek oświatowych. 7.Analiza arkuszy organizacyjnych szkół podstawowych, gimnazjów i przedszkola oraz przedkładanie ich do zaopiniowania Wójtowi Gminy. 8.Organizacja dowozu dzieci do i z placówek oświatowych zgodnie z obowiązującymi w tej dziedzinie przepisami. 9.Prowadzenie całokształtu spraw związanych z procedurą awansu zawodowego nauczycieli. 10.Przygotowywanie oraz przedkładanie Wójtowi, Radzie Gminy sprawozdań i informacji z zakresu realizacji zadań oświatowych. 11.Nadzór nad działalnością placówek oświatowych. 12.Współpraca z Kuratorium Oświaty oraz dyrektorami placówek oświatowych. 13.Realizacja sprawozdawczości z zakresu oświaty w tym SIO. 14.Prowadzenie spraw z zakresu realizacji dofinansowania pracodawcom kosztów kształcenia młodocianych pracowników oraz przygotowywania zawodowego. 15.Przekazywanie informacji do BIP. 16.Przygotowywanie projektów aktów prawnych w sprawie powoływania i odwoływania dyrektora GOK. 17.Prowadzenie całokształtu spraw związanych z organizacją impres masowych oraz przygotowywanie i przedkładanie Wójtowi Gminy stosownych zezwoleń i decyzji. 18.Współdziałanie z zakładami opieki zdrowotnej w sprawie monitorowania stanu zdrowia mieszkańców gminy oraz potrzeb w zakresie opieki lekarskiej oraz opracowywania projektów profilaktyki i promocji zdrowia. 19.Tworzenie warunków prawno - organizacyjnych dla rozwoju kultury fi |