1. Dokonywanie wymiaru zobowiązań pieniężnych, w tym: wymiaru podatku rolnego, podatku leśnego, podatku od nieruchomości, łącznego zobowiązania pieniężnego dla osób fizycznych i prawnych techniką komputerową oraz założenie i prowadzenie rejestru wymiarowego dla tych grup podatkowych; 2. Gromadzenie i sprawdzanie otrzymanych materiałów dotyczących ustalania wysokości zobowiązań podatkowych; 3. Wprowadzanie zmian o stanie posiadania gruntów dotyczących wymiaru zobowiązań pieniężnych techniką komputerową; 4. Komputerowe zakładanie i prowadzenie ksiąg gospodarczych wraz z urządzeniami pomocniczymi i dokumentacją w tym zakresie; 5. Należyte prowadzenie dokumentacji wymiarowej oraz jej powiązań z odpowiednimi urządzeniami np. rejestrami przypisów i odpisów; 6. Kompletowanie dokumentów niezbędnych do podejmowania decyzji w sprawach ulg, umorzeń podatkowych, odroczenia i rozkładania na raty podatku oraz przygotowywanie decyzji w tym zakresie; 7. Przygotowywanie decyzji dotyczących zmian w wymiarze zobowiązań pieniężnych w ciągu roku kalendarzowego i prowadzenie niezbędnej dokumentacji w tym zakresie; 8. Utrzymywanie stałej współpracy z innymi jednostkami i organizacjami w zakresie ustalania wysokości należności podatkowych; 9. Sporządzanie sprawozdań analitycznych i statystycznych; 10. Przygotowywanie wniosków do załatwiania odwołań i podań dotyczących wymierzonych zobowiązań oraz prowadzenie rejestrów z tego zakresu; 11. Prowadzenie wszystkich spraw związanych z wymiarem zobowiązań pieniężnych przy użyciu komputera; 12. Przygotowywanie projektów uchwał Rady Gminy w sprawach podatkowych; 13. Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem dokumentów uprawniających do otrzymania bonów paliwowych i sporządzanie sprawozdań w tym zakresie; 14. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy, Sekretarza Gminy i Skarbnika Gminy będącego jednocześnie Kierownikiem Referatu Finansowo-Budżetowego; 15. Wykonując swoje obowiązki należy współpracować z następujący1. Dokonywanie wymiaru zobowiązań pieniężnych, w tym: wymiaru podatku rolnego, podatku leśnego, podatku od nieruchomości, łącznego zobowiązania pieniężnego dla osób fizycznych i prawnych techniką komputerową oraz założenie i prowadzenie rejestru wymiarowego dla tych grup podatkowych; 2. Gromadzenie i sprawdzanie otrzymanych materiałów dotyczących ustalania wysokości zobowiązań podatkowych; 3. Wprowadzanie zmian o stanie posiadania gruntów dotyczących wymiaru zobowiązań pieniężnych techniką komputerową; 4. Komputerowe zakładanie i prowadzenie ksiąg gospodarczych wraz z urządzeniami pomocniczymi i dokumentacją w tym zakresie; 5. Należyte prowadzenie dokumentacji wymiarowej oraz jej powiązań z odpowiednimi urządzeniami np. rejestrami przypisów i odpisów; 6. Kompletowanie dokumentów niezbędnych do podejmowania decyzji w sprawach ulg, umorzeń podatkowych, odroczenia i rozkładania na raty podatku oraz przygotowywanie decyzji w tym zakresie; 7. Przygotowywanie decyzji dotyczących zmian w wymiarze zobowiązań pieniężnych w ciągu roku kalendarzowego i prowadzenie niezbędnej dokumentacji w tym zakresie; 8. Utrzymywanie stałej współpracy z innymi jednostkami i organizacjami w zakresie ustalania wysokości należności podatkowych; 9. Sporządzanie sprawozdań analitycznych i statystycznych; 10. Przygotowywanie wniosków do załatwiania odwołań i podań dotyczących wymierzonych zobowiązań oraz prowadzenie rejestrów z tego zakresu; 11. Prowadzenie wszystkich spraw związanych z wymiarem zobowiązań pieniężnych przy użyciu komputera; 12. Przygotowywanie projektów uchwał Rady Gminy w sprawach podatkowych; 13. Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem dokumentów uprawniających do otrzymania bonów paliwowych i sporządzanie sprawozdań w tym zakresie; 14. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy, Sekretarza Gminy i Skarbnika Gminy będącego jednocześnie Kierownikiem Referatu Finansowo-Budżetowego; 15. Wykonując swoje obowiązki należy współpracować z następujący1. Dokonywanie wymiaru zobowiązań pieniężnych, w tym: wymiaru podatku rolnego, podatku leśnego, podatku od nieruchomości, łącznego zobowiązania pieniężnego dla osób fizycznych i prawnych techniką komputerową oraz założenie i prowadzenie rejestru wymiarowego dla tych grup podatkowych; 2. Gromadzenie i sprawdzanie otrzymanych materiałów dotyczących ustalania wysokości zobowiązań podatkowych; 3. Wprowadzanie zmian o stanie posiadania gruntów dotyczących wymiaru zobowiązań pieniężnych techniką komputerową; 4. Komputerowe zakładanie i prowadzenie ksiąg gospodarczych wraz z urządzeniami pomocniczymi i dokumentacją w tym zakresie; 5. Należyte prowadzenie dokumentacji wymiarowej oraz jej powiązań z odpowiednimi urządzeniami np. rejestrami przypisów i odpisów; 6. Kompletowanie dokumentów niezbędnych do podejmowania decyzji w sprawach ulg, umorzeń podatkowych, odroczenia i rozkładania na raty podatku oraz przygotowywanie decyzji w tym zakresie; 7. Przygotowywanie decyzji dotyczących zmian w wymiarze zobowiązań pieniężnych w ciągu roku kalendarzowego i prowadzenie niezbędnej dokumentacji w tym zakresie; 8. Utrzymywanie stałej współpracy z innymi jednostkami i organizacjami w zakresie ustalania wysokości należności podatkowych; 9. Sporządzanie sprawozdań analitycznych i statystycznych; 10. Przygotowywanie wniosków do załatwiania odwołań i podań dotyczących wymierzonych zobowiązań oraz prowadzenie rejestrów z tego zakresu; 11. Prowadzenie wszystkich spraw związanych z wymiarem zobowiązań pieniężnych przy użyciu komputera; 12. Przygotowywanie projektów uchwał Rady Gminy w sprawach podatkowych; 13. Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem dokumentów uprawniających do otrzymania bonów paliwowych i sporządzanie sprawozdań w tym zakresie; 14. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy, Sekretarza Gminy i Skarbnika Gminy będącego jednocześnie Kierownikiem Referatu Finansowo-Budżetowego; 15. Wykonując swoje obowiązki należy współpracować z następujący |