1) realizacja zadań wspólnych referatów wynikających z ß 6 REGULAMINU ORGANIZACYJNEGO URZ DU MIASTA PRUSZCZ GDAŃSKI, 2) zapewnienie sprawnej organizacji i funkcjonowania Urzędu, 3) racjonalne gospodarowanie etatami i funduszem płac oraz planowanie kosztów utrzymania Urzędu w budżecie miasta, 4) prowadzenie spraw osobowych: a) pracowników Urzędu, b) dyrektorów i kierowników jednostek organizacyjnych, c) prowadzenie spraw związanych z zatrudnianiem pracowników w porozumieniu z Powiatowym Urzędem Pracy w ramach ustawy o zatrudnieniu i przeciwdziałaniu bezrobociu, 5) zapewnienie prawidłowej obsługi petentów przez Urząd, 6) zapewnienie prawidłowych warunków pracy, bhp i bezp. ppoż., 7) prowadzenie kancelarii ogólnej - sekretariatu Burmistrza, 8) prowadzenie archiwum Urzędu, 9) prowadzenie spraw socjalno-bytowych, 10) prowadzenie spraw administracyjno-gospodarczych Urzędu, 11) nadzór i koordynacja nad wykonywaniem obowiązków przez pracowników obsługi, 12) w uzgodnieniu z Sekretarzem sporządzanie zakresów obowiązków dla pracowników Urzędu, 13) koordynowanie odbywania praktyk uczniowskich w Urzędzie, 14) przestrzeganie obowiązków pracownika wynikających z ß 27 Regulaminu pracy Urzędu Miasta Pruszcz Gdański, stanowiącego załącznik Nr 2 do REGULAMINU ORGANIZACYJNEGO URZ DU MIASTA PRUSZCZ GDAŃSKI, 15) wykonywanie poleceń Burmistrza, jego Zastępców oraz Skarbnika i Sekretarza w zakresie ich kompetencji, określonych w Podziale zadań i kompetencji pomiędzy kierownictwem Urzędu , stanowiącym załącznik Nr 1 do REGULAMINU ORGANIZACYJNEGO URZ DU MIASTA.
|