wyszukiwanie zaawansowane

Strona Podmiotowa: Urząd Miasta Pruszcz Gdański

STANOWISKO PRACY - INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE

Komórka organizacyjna: Referat Spraw Społecznych
Symbol stanowiska:
Nazwa stanowiska: Kierownik Referatu

Zadania realizowane na stanowisku pracy:

- w zakresie spraw obywatelskich:
1) realizowanie zadań wynikających z ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych,
2) wykonywanie zadań wynikających z ustawy o wychowaniu w trzeźwości i
przeciwdziałaniu alkoholizmowi, a w szczególności:
a) obsługa Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych,
b) koordynacja realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów
Alkoholowych,
c) wydawanie i cofanie zezwoleń na sprzedaż alkoholu,
3) realizowanie zadań z zakresu ustawy - Prawo działalności gospodarczej oraz ustawy o
Krajowym Rejestrze Sądowym,
4) udzielanie i cofanie pozwoleń na przeprowadzanie zbiórek publicznych oraz
nadzorowanie prawidłowości ich przeprowadzania,
5) wydawanie decyzji w sprawach zgromadzeń,
6) współpraca z organami wymiaru sprawiedliwości i organami ścigania w zakresie utrzymania
bezpieczeństwa i porządku publicznego,
7) prowadzenie spraw dotyczących targowisk i nadzór nad ich działalnością,
8) prowadzenie i aktualizacja rejestru wyborców,
9) wydawanie licencji na świadczenie usług transportowych,
10) przygotowanie i organizacja uroczystości związanych z uhonorowaniem długowiecznych
mieszkańców Pruszcza Gdańskiego w wieku 90, 95 i powyżej,
11) realizowanie zadań z zakresu ustawy o usługach turystycznych;

- w zakresie spraw oświaty, kultury i kultury fizycznej:
12) prowadzenie i nadzór nad działalnością placówek oświatowo-wychowawczych ,
w szczególności:
a) zapewnienie warunków działania szkół, w tym bezpiecznych i higienicznych warunków
nauki, wychowania i opieki,
b) współudział w przeglądach placówek w zakresie ustalania stanu technicznego obiektów,
c) ustalanie sieci szkół i placówek przedszkolnych na terenie Miasta,
d) prowadzenie ewidencji placówek oświatowo-wychowawczych na terenie Miasta,
e) opracowywanie statutów dla nowotworzonych jednostek samorządowych,
13) opracowywanie regulaminów wynagradzania dla pracowników zatrudnionych w szkołach i
- w zakresie spraw obywatelskich:
1) realizowanie zadań wynikających z ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych,
2) wykonywanie zadań wynikających z ustawy o wychowaniu w trzeźwości i
przeciwdziałaniu alkoholizmowi, a w szczególności:
a) obsługa Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych,
b) koordynacja realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów
Alkoholowych,
c) wydawanie i cofanie zezwoleń na sprzedaż alkoholu,
3) realizowanie zadań z zakresu ustawy - Prawo działalności gospodarczej oraz ustawy o
Krajowym Rejestrze Sądowym,
4) udzielanie i cofanie pozwoleń na przeprowadzanie zbiórek publicznych oraz
nadzorowanie prawidłowości ich przeprowadzania,
5) wydawanie decyzji w sprawach zgromadzeń,
6) współpraca z organami wymiaru sprawiedliwości i organami ścigania w zakresie utrzymania
bezpieczeństwa i porządku publicznego,
7) prowadzenie spraw dotyczących targowisk i nadzór nad ich działalnością,
8) prowadzenie i aktualizacja rejestru wyborców,
9) wydawanie licencji na świadczenie usług transportowych,
10) przygotowanie i organizacja uroczystości związanych z uhonorowaniem długowiecznych
mieszkańców Pruszcza Gdańskiego w wieku 90, 95 i powyżej,
11) realizowanie zadań z zakresu ustawy o usługach turystycznych;

- w zakresie spraw oświaty, kultury i kultury fizycznej:
12) prowadzenie i nadzór nad działalnością placówek oświatowo-wychowawczych ,
w szczególności:
a) zapewnienie warunków działania szkół, w tym bezpiecznych i higienicznych warunków
nauki, wychowania i opieki,
b) współudział w przeglądach placówek w zakresie ustalania stanu technicznego obiektów,
c) ustalanie sieci szkół i placówek przedszkolnych na terenie Miasta,
d) prowadzenie ewidencji placówek oświatowo-wychowawczych na terenie Miasta,
e) opracowywanie statutów dla nowotworzonych jednostek samorządowych,
13) opracowywanie regulaminów wynagradzania dla pracowników zatrudnionych w szkołach i
- w zakresie spraw obywatelskich:
1) realizowanie zadań wynikających z ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych,
2) wykonywanie zadań wynikających z ustawy o wychowaniu w trzeźwości i
przeciwdziałaniu alkoholizmowi, a w szczególności:
a) obsługa Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych,
b) koordynacja realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów
Alkoholowych,
c) wydawanie i cofanie zezwoleń na sprzedaż alkoholu,
3) realizowanie zadań z zakresu ustawy - Prawo działalności gospodarczej oraz ustawy o
Krajowym Rejestrze Sądowym,
4) udzielanie i cofanie pozwoleń na przeprowadzanie zbiórek publicznych oraz
nadzorowanie prawidłowości ich przeprowadzania,
5) wydawanie decyzji w sprawach zgromadzeń,
6) współpraca z organami wymiaru sprawiedliwości i organami ścigania w zakresie utrzymania
bezpieczeństwa i porządku publicznego,
7) prowadzenie spraw dotyczących targowisk i nadzór nad ich działalnością,
8) prowadzenie i aktualizacja rejestru wyborców,
9) wydawanie licencji na świadczenie usług transportowych,
10) przygotowanie i organizacja uroczystości związanych z uhonorowaniem długowiecznych
mieszkańców Pruszcza Gdańskiego w wieku 90, 95 i powyżej,
11) realizowanie zadań z zakresu ustawy o usługach turystycznych;

- w zakresie spraw oświaty, kultury i kultury fizycznej:
12) prowadzenie i nadzór nad działalnością placówek oświatowo-wychowawczych ,
w szczególności:
a) zapewnienie warunków działania szkół, w tym bezpiecznych i higienicznych warunków
nauki, wychowania i opieki,
b) współudział w przeglądach placówek w zakresie ustalania stanu technicznego obiektów,
c) ustalanie sieci szkół i placówek przedszkolnych na terenie Miasta,
d) prowadzenie ewidencji placówek oświatowo-wychowawczych na terenie Miasta,
e) opracowywanie statutów dla nowotworzonych jednostek samorządowych,
13) opracowywanie regulaminów wynagradzania dla pracowników zatrudnionych w szkołach i
- w zakresie spraw obywatelskich:
1) realizowanie zadań wynikających z ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych,
2) wykonywanie zadań wynikających z ustawy o wychowaniu w trzeźwości i
przeciwdziałaniu alkoholizmowi, a w szczególności:
a) obsługa Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych,
b) koordynacja realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów
Alkoholowych,
c) wydawanie i cofanie zezwoleń na sprzedaż alkoholu,
3) realizowanie zadań z zakresu ustawy - Prawo działalności gospodarczej oraz ustawy o
Krajowym Rejestrze Sądowym,
4) udzielanie i cofanie pozwoleń na przeprowadzanie zbiórek publicznych oraz
nadzorowanie prawidłowości ich przeprowadzania,
5) wydawanie decyzji w sprawach zgromadzeń,
6) współpraca z organami wymiaru sprawiedliwości i organami ścigania w zakresie utrzymania
bezpieczeństwa i porządku publicznego,
7) prowadzenie spraw dotyczących targowisk i nadzór nad ich działalnością,
8) prowadzenie i aktualizacja rejestru wyborców,
9) wydawanie licencji na świadczenie usług transportowych,
10) przygotowanie i organizacja uroczystości związanych z uhonorowaniem długowiecznych
mieszkańców Pruszcza Gdańskiego w wieku 90, 95 i powyżej,
11) realizowanie zadań z zakresu ustawy o usługach turystycznych;

- w zakresie spraw oświaty, kultury i kultury fizycznej:
12) prowadzenie i nadzór nad działalnością placówek oświatowo-wychowawczych ,
w szczególności:
a) zapewnienie warunków działania szkół, w tym bezpiecznych i higienicznych warunków
nauki, wychowania i opieki,
b) współudział w przeglądach placówek w zakresie ustalania stanu technicznego obiektów,
c) ustalanie sieci szkół i placówek przedszkolnych na terenie Miasta,
d) prowadzenie ewidencji placówek oświatowo-wychowawczych na terenie Miasta,
e) opracowywanie statutów dla nowotworzonych jednostek samorządowych,
13) opracowywanie regulaminów wynagradzania dla pracowników zatrudnionych w szkołach i

Osoby zatrudnione na stanowisku:

Informacje o dniach i godzinach przyjmowania w sprawach skarg i wniosków:

w godzinach pracy Urzędu

    Informacje systemowe

Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji
Data wytworzenia informacji 0001-01-01
Data udostępnienia informacji 0001-01-01