1) przygotowywanie i prowadzenie postępowań o zamówienia publiczne zlecane przez referaty Urzędu, 2) obsługa komisji przetargowych, 3) szkolenie pracowników Urzędu z zakresu ogólnych zasad udzielania zamówień publicznych w różnych trybach określonych ustawą o zamówieniach publicznych, 4) udzielanie instruktażu pracownikom Urzędu z zakresu zamówień publicznych, 5) sporządzanie sprawozdań dot. zamówień publicznych, 6) realizacja zadań wspólnych referatów wynikających z ß 6 REGULAMINU ORGANIZACYJNEGO URZ DU MIASTA PRUSZCZ GDAŃSKI, 7) przestrzeganie obowiązków pracownika wynikających z ß 27 Regulaminu pracy Urzędu Miasta Pruszcz Gdański, stanowiącego załącznik Nr 2 do REGULAMINU ORGANIZACYJNEGO URZ DU MIASTA PRUSZCZ GDAŃSKI, 8) wykonywanie poleceń Burmistrza, jego Zastępców oraz Skarbnika i Sekretarza w zakresie ich kompetencji, określonych w Podziale zadań i kompetencji pomiędzy kierownictwem Urzędu, stanowiącym załącznik Nr 1 do REGULAMINU ORGANIZACYJNEGO URZ DU MIASTA.
|