wyszukiwanie zaawansowane

Strona Podmiotowa: Urząd Miejski w Pajęcznie

Informacje dotyczące sposobu przyjmowania i załatwiania sprawy

Symbol procedury: SO
Nazwa procedury: Zgłoszenie utraty lub zniszczenia dowodu osobistego
Prawna forma załatwiania: Zaświadczenie
Grupa procedur: Referat Spraw Obywatelskich
Grupa zadań publicznych: Administracja publiczna
Przynależność do działu administracji: Administracja i sprawy wewnętrzne / administracja publiczna / dowodów osobistych
Stanowisko pracy na którym realizowana jest procedura: Inspektor
Informacje dodatkowe:
Referat Spraw Obywatelskich, Biuro Dowodów Osobistych, pok. 305, tel./34/ 311-12-12 wew.242
Karta procedury: Pokaż kartę sprawy , data ogłoszenia pliku: 2020-07-09
Załączniki

    Informacje systemowe

Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP Karolina Wybraniec-Kapela
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji Karolina Wybraniec-Kapela
Data wytworzenia informacji 2020-05-14
Data udostępnienia informacji 2020-05-14