Do zadań Samodzielnego stanowiska pracy ds. kadrowych należy w szczególności: a) Sprawy organizacji i archiwizacji: 1) Realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy powiatowej; 2) Organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem komendanta powiatowego; 3) Opracowywanie i ewidencjonowanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych komendanta powiatowego; 4) Prowadzenie archiwum komendy powiatowej i spraw związanych z archiwizacją dokumentów tj. przyjmowania dokumentów do archiwum, udostępniania dokumentów i brakowania dokumentów; 5) Prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w komendzie powiatowej; 6) Organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej; 7) Organizowanie i prowadzenie działalności informacyjno-promocyjnej komendy powiatowej przez rzecznika prasowego 8) Przygotowanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania komendy powiatowej; 9) Opracowywanie propozycji zmian struktur wewnątrz organizacyjnych komendy powiatowej; 10) Organizowanie systemu i koordynacji kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych komendy powiatowej i jednostek ratowniczo - gaśniczych; 11) Realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla komendy powiatowej; 12) Prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu komendanta powiatowego.
b) Sprawy kadrowe: 1) Realizowanie założeń polityki kadrowo - płacowej komendanta powiatowego; 2) Przygotowywanie zakresów czynności dla kierujących komórkami organizacyjnymi w komendzie powiatowej w tym dowódców jednostek ratowniczo - gaśniczych; 3) Opracowywanie regulaminów, wytycznych i procedur dotyczących służby i pracy w komendzie powiatowej; 4) Opracowywanie propozycji zmian struktur wewnątrz organizacyjnych komendy powiatowej oraz analizowanie stanu przyznanych etatów; 5) Ewidencjonowanie pieczęci i stempli w komendzie powiatowej; 6) Prowadzenie spraw osobowych strażaków i pracowników cywilnycDo zadań Samodzielnego stanowiska pracy ds. kadrowych należy w szczególności: a) Sprawy organizacji i archiwizacji: 1) Realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy powiatowej; 2) Organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem komendanta powiatowego; 3) Opracowywanie i ewidencjonowanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych komendanta powiatowego; 4) Prowadzenie archiwum komendy powiatowej i spraw związanych z archiwizacją dokumentów tj. przyjmowania dokumentów do archiwum, udostępniania dokumentów i brakowania dokumentów; 5) Prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w komendzie powiatowej; 6) Organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej; 7) Organizowanie i prowadzenie działalności informacyjno-promocyjnej komendy powiatowej przez rzecznika prasowego 8) Przygotowanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania komendy powiatowej; 9) Opracowywanie propozycji zmian struktur wewnątrz organizacyjnych komendy powiatowej; 10) Organizowanie systemu i koordynacji kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych komendy powiatowej i jednostek ratowniczo - gaśniczych; 11) Realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla komendy powiatowej; 12) Prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu komendanta powiatowego.
b) Sprawy kadrowe: 1) Realizowanie założeń polityki kadrowo - płacowej komendanta powiatowego; 2) Przygotowywanie zakresów czynności dla kierujących komórkami organizacyjnymi w komendzie powiatowej w tym dowódców jednostek ratowniczo - gaśniczych; 3) Opracowywanie regulaminów, wytycznych i procedur dotyczących służby i pracy w komendzie powiatowej; 4) Opracowywanie propozycji zmian struktur wewnątrz organizacyjnych komendy powiatowej oraz analizowanie stanu przyznanych etatów; 5) Ewidencjonowanie pieczęci i stempli w komendzie powiatowej; 6) Prowadzenie spraw osobowych strażaków i pracowników cywilnycDo zadań Samodzielnego stanowiska pracy ds. kadrowych należy w szczególności: a) Sprawy organizacji i archiwizacji: 1) Realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy powiatowej; 2) Organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem komendanta powiatowego; 3) Opracowywanie i ewidencjonowanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych komendanta powiatowego; 4) Prowadzenie archiwum komendy powiatowej i spraw związanych z archiwizacją dokumentów tj. przyjmowania dokumentów do archiwum, udostępniania dokumentów i brakowania dokumentów; 5) Prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w komendzie powiatowej; 6) Organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej; 7) Organizowanie i prowadzenie działalności informacyjno-promocyjnej komendy powiatowej przez rzecznika prasowego 8) Przygotowanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania komendy powiatowej; 9) Opracowywanie propozycji zmian struktur wewnątrz organizacyjnych komendy powiatowej; 10) Organizowanie systemu i koordynacji kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych komendy powiatowej i jednostek ratowniczo - gaśniczych; 11) Realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla komendy powiatowej; 12) Prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu komendanta powiatowego.
b) Sprawy kadrowe: 1) Realizowanie założeń polityki kadrowo - płacowej komendanta powiatowego; 2) Przygotowywanie zakresów czynności dla kierujących komórkami organizacyjnymi w komendzie powiatowej w tym dowódców jednostek ratowniczo - gaśniczych; 3) Opracowywanie regulaminów, wytycznych i procedur dotyczących służby i pracy w komendzie powiatowej; 4) Opracowywanie propozycji zmian struktur wewnątrz organizacyjnych komendy powiatowej oraz analizowanie stanu przyznanych etatów; 5) Ewidencjonowanie pieczęci i stempli w komendzie powiatowej; 6) Prowadzenie spraw osobowych strażaków i pracowników cywilnyc
|