wyszukiwanie zaawansowane

Strona Podmiotowa: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Łosicach

Informacje szczegółowe o wybranej komórce:

Nazwa: Samodzielne stanowisko pracy ds. kadrowych
Nazwa skrócona:
Symbol: PK
Adres Organu/Komórki
organizacyjnej:
Komenda Powiatowa PSP w Łosicach
Kolejowa 2A
Łosice 08-200
Komórka nadrzędna merytorycznie:
Komórka nadrzędna organizacyjnie: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Łosicach
Dni i godziny pracy: od godz. 7.30 do 15.30 pięć dni w tygodniu
Dni i godziny przyjmowania interesantów: od godz. 7.30 do 15.30 pięć dni w tygodniu

 Przedmiot działania i kompetencje:

Do zadań Samodzielnego stanowiska pracy ds. kadrowych należy w szczególności:
a) Sprawy organizacji i archiwizacji:
1) Realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy powiatowej;
2) Organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem komendanta powiatowego;
3) Opracowywanie i ewidencjonowanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych komendanta powiatowego;
4) Prowadzenie archiwum komendy powiatowej i spraw związanych z archiwizacją dokumentów tj. przyjmowania dokumentów do archiwum, udostępniania dokumentów i brakowania dokumentów;
5) Prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w komendzie powiatowej;
6) Organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej;
7) Organizowanie i prowadzenie działalności informacyjno-promocyjnej komendy powiatowej przez rzecznika prasowego
8) Przygotowanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania komendy powiatowej;
9) Opracowywanie propozycji zmian struktur wewnątrz organizacyjnych komendy powiatowej;
10) Organizowanie systemu i koordynacji kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych komendy powiatowej i jednostek ratowniczo - gaśniczych;
11) Realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla komendy powiatowej;
12) Prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu komendanta powiatowego.

b) Sprawy kadrowe:
1) Realizowanie założeń polityki kadrowo - płacowej komendanta powiatowego;
2) Przygotowywanie zakresów czynności dla kierujących komórkami organizacyjnymi w komendzie powiatowej w tym dowódców jednostek ratowniczo - gaśniczych;
3) Opracowywanie regulaminów, wytycznych i procedur dotyczących służby i pracy w komendzie powiatowej;
4) Opracowywanie propozycji zmian struktur wewnątrz organizacyjnych komendy powiatowej oraz analizowanie stanu przyznanych etatów;
5) Ewidencjonowanie pieczęci i stempli w komendzie powiatowej;
6) Prowadzenie spraw osobowych strażaków i pracowników cywilnycDo zadań Samodzielnego stanowiska pracy ds. kadrowych należy w szczególności:
a) Sprawy organizacji i archiwizacji:
1) Realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy powiatowej;
2) Organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem komendanta powiatowego;
3) Opracowywanie i ewidencjonowanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych komendanta powiatowego;
4) Prowadzenie archiwum komendy powiatowej i spraw związanych z archiwizacją dokumentów tj. przyjmowania dokumentów do archiwum, udostępniania dokumentów i brakowania dokumentów;
5) Prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w komendzie powiatowej;
6) Organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej;
7) Organizowanie i prowadzenie działalności informacyjno-promocyjnej komendy powiatowej przez rzecznika prasowego
8) Przygotowanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania komendy powiatowej;
9) Opracowywanie propozycji zmian struktur wewnątrz organizacyjnych komendy powiatowej;
10) Organizowanie systemu i koordynacji kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych komendy powiatowej i jednostek ratowniczo - gaśniczych;
11) Realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla komendy powiatowej;
12) Prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu komendanta powiatowego.

b) Sprawy kadrowe:
1) Realizowanie założeń polityki kadrowo - płacowej komendanta powiatowego;
2) Przygotowywanie zakresów czynności dla kierujących komórkami organizacyjnymi w komendzie powiatowej w tym dowódców jednostek ratowniczo - gaśniczych;
3) Opracowywanie regulaminów, wytycznych i procedur dotyczących służby i pracy w komendzie powiatowej;
4) Opracowywanie propozycji zmian struktur wewnątrz organizacyjnych komendy powiatowej oraz analizowanie stanu przyznanych etatów;
5) Ewidencjonowanie pieczęci i stempli w komendzie powiatowej;
6) Prowadzenie spraw osobowych strażaków i pracowników cywilnycDo zadań Samodzielnego stanowiska pracy ds. kadrowych należy w szczególności:
a) Sprawy organizacji i archiwizacji:
1) Realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy powiatowej;
2) Organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem komendanta powiatowego;
3) Opracowywanie i ewidencjonowanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych komendanta powiatowego;
4) Prowadzenie archiwum komendy powiatowej i spraw związanych z archiwizacją dokumentów tj. przyjmowania dokumentów do archiwum, udostępniania dokumentów i brakowania dokumentów;
5) Prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w komendzie powiatowej;
6) Organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej;
7) Organizowanie i prowadzenie działalności informacyjno-promocyjnej komendy powiatowej przez rzecznika prasowego
8) Przygotowanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania komendy powiatowej;
9) Opracowywanie propozycji zmian struktur wewnątrz organizacyjnych komendy powiatowej;
10) Organizowanie systemu i koordynacji kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych komendy powiatowej i jednostek ratowniczo - gaśniczych;
11) Realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla komendy powiatowej;
12) Prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu komendanta powiatowego.

b) Sprawy kadrowe:
1) Realizowanie założeń polityki kadrowo - płacowej komendanta powiatowego;
2) Przygotowywanie zakresów czynności dla kierujących komórkami organizacyjnymi w komendzie powiatowej w tym dowódców jednostek ratowniczo - gaśniczych;
3) Opracowywanie regulaminów, wytycznych i procedur dotyczących służby i pracy w komendzie powiatowej;
4) Opracowywanie propozycji zmian struktur wewnątrz organizacyjnych komendy powiatowej oraz analizowanie stanu przyznanych etatów;
5) Ewidencjonowanie pieczęci i stempli w komendzie powiatowej;
6) Prowadzenie spraw osobowych strażaków i pracowników cywilnyc

 Kadra kierownicza:

Sekcji ds. Organizacyjno-Kadrowych

  Prowadzone tablice informacyjne:

  • Tablica ogłoszeń

    Informacje systemowe

Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP Rafał Stefaniuk
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji Sławomir Zaniuk
Data wytworzenia informacji 2003-12-04
Data udostępnienia informacji 2003-12-04