1. Organizacja i prowadzenie prac koncepcyjnych i planistycznych w zakresie rozwoju gminy. 2. Realizacja polityki przestrzennej gminy, poprzez organizację przedsięwzięć służących sporządzaniu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy. 3. Przygotowanie materiałów niezbędnych do opracowania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego. 4. Zlecenie opracowań miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego. 5. Koordynowanie działań związanych z opracowaniami planistycznymi. 6. Wydawanie wypisów i wyrysów z planów miejscowych. 7. Wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu działek w planach zagospodarowania bądź studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy. 8. Prowadzenie spraw związanych z rozliczeniami finansowymi, wynikającymi z ustaleń planów zagospodarowania przestrzennego. 9. Prowadzenie i aktualizacja rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego. 10. Opiniowanie wstępnych projektów podziału działek. 11. Ustalanie w drodze decyzji warunków zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego. 12. Prowadzenie rejestru wydawanych decyzji o warunkach zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego. 13. Sprawdzanie zgodności decyzji organu wydającego pozwolenia na budowę z ustalonymi warunkami zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego. Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na sprzedaż alkoholu: a) przedkładanie w celu zaopiniowania wniosków o wydanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych do Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, b) wydawanie zezwoleń stałych na sprzedaż napojów alkoholowych, przeznaczonych do spożycia w miejscu sprzedaży lub poza miejscem sprzedaży, c) wydawanie zezwoleń na jednorazową sprzedaż napojów alkoholowych, d) wydawanie decyzji odmownych na sprzedaż napojów alkoholowych, e) wydawanie decyzji o cofnięciu zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych, f) wydawanie zezwoleń na wyprzedaż posiadanych zinwentaryzowanych zapasów napojów alkoholowych w miejscu sprz1. Organizacja i prowadzenie prac koncepcyjnych i planistycznych w zakresie rozwoju gminy. 2. Realizacja polityki przestrzennej gminy, poprzez organizację przedsięwzięć służących sporządzaniu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy. 3. Przygotowanie materiałów niezbędnych do opracowania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego. 4. Zlecenie opracowań miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego. 5. Koordynowanie działań związanych z opracowaniami planistycznymi. 6. Wydawanie wypisów i wyrysów z planów miejscowych. 7. Wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu działek w planach zagospodarowania bądź studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy. 8. Prowadzenie spraw związanych z rozliczeniami finansowymi, wynikającymi z ustaleń planów zagospodarowania przestrzennego. 9. Prowadzenie i aktualizacja rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego. 10. Opiniowanie wstępnych projektów podziału działek. 11. Ustalanie w drodze decyzji warunków zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego. 12. Prowadzenie rejestru wydawanych decyzji o warunkach zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego. 13. Sprawdzanie zgodności decyzji organu wydającego pozwolenia na budowę z ustalonymi warunkami zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego. Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na sprzedaż alkoholu: a) przedkładanie w celu zaopiniowania wniosków o wydanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych do Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, b) wydawanie zezwoleń stałych na sprzedaż napojów alkoholowych, przeznaczonych do spożycia w miejscu sprzedaży lub poza miejscem sprzedaży, c) wydawanie zezwoleń na jednorazową sprzedaż napojów alkoholowych, d) wydawanie decyzji odmownych na sprzedaż napojów alkoholowych, e) wydawanie decyzji o cofnięciu zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych, f) wydawanie zezwoleń na wyprzedaż posiadanych zinwentaryzowanych zapasów napojów alkoholowych w miejscu sprz1. Organizacja i prowadzenie prac koncepcyjnych i planistycznych w zakresie rozwoju gminy. 2. Realizacja polityki przestrzennej gminy, poprzez organizację przedsięwzięć służących sporządzaniu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy. 3. Przygotowanie materiałów niezbędnych do opracowania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego. 4. Zlecenie opracowań miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego. 5. Koordynowanie działań związanych z opracowaniami planistycznymi. 6. Wydawanie wypisów i wyrysów z planów miejscowych. 7. Wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu działek w planach zagospodarowania bądź studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy. 8. Prowadzenie spraw związanych z rozliczeniami finansowymi, wynikającymi z ustaleń planów zagospodarowania przestrzennego. 9. Prowadzenie i aktualizacja rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego. 10. Opiniowanie wstępnych projektów podziału działek. 11. Ustalanie w drodze decyzji warunków zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego. 12. Prowadzenie rejestru wydawanych decyzji o warunkach zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego. 13. Sprawdzanie zgodności decyzji organu wydającego pozwolenia na budowę z ustalonymi warunkami zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego. Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na sprzedaż alkoholu: a) przedkładanie w celu zaopiniowania wniosków o wydanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych do Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, b) wydawanie zezwoleń stałych na sprzedaż napojów alkoholowych, przeznaczonych do spożycia w miejscu sprzedaży lub poza miejscem sprzedaży, c) wydawanie zezwoleń na jednorazową sprzedaż napojów alkoholowych, d) wydawanie decyzji odmownych na sprzedaż napojów alkoholowych, e) wydawanie decyzji o cofnięciu zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych, f) wydawanie zezwoleń na wyprzedaż posiadanych zinwentaryzowanych zapasów napojów alkoholowych w miejscu sprz
|