wyszukiwanie zaawansowane

Strona Podmiotowa: Urząd Miejski w Piastowie

Informacje dotyczące sposobu przyjmowania i załatwiania sprawy

Symbol procedury: BM 1
Nazwa procedury: Sporządzenie testamentu allograficznego
Prawna forma załatwiania: Umowa
Grupa procedur: Sporządzenie testamentu allograficznego .
Grupa zadań publicznych: Administracja publiczna
Przynależność do działu administracji: Administracja i sprawy wewnętrzne / administracja publiczna / pozostałe w zakresie administracji
Stanowisko pracy na którym realizowana jest procedura: Burmistrz
Informacje dodatkowe:
Procedury załatwienia sprawy umieszczono w karcie sprawy. Dokumenty należy
składać w Urzędzie Miejskim w Piastowie ul. 11 - go Listopada 2, Kancelaria
Karta procedury: Pokaż kartę sprawy

    Informacje systemowe

Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP Janina Orysiak
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji Artur Szlapa
Data wytworzenia informacji 2013-04-15
Data udostępnienia informacji 2013-04-15