wyszukiwanie zaawansowane

Strona Podmiotowa: Gmina Olszanka

STANOWISKO PRACY - INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE

Komórka organizacyjna: Sekretarz Gminy
Symbol stanowiska: SG
Nazwa stanowiska: Sekretarz Gminy

Zadania realizowane na stanowisku pracy:

Sekretarz wykonuje w imieniu wójta funkcję kierownika administracyjnego urzędu, a w przypadku nieobecności Wójta również funkcję kierownika urzędu.
Do zadań Sekretarza Gminy należy:
1.zapewnienie zgodności z obowiązującymi przepisami prawa wydawanych decyzji administracyjnych i działania urzędu,
2. opracowywanie projektu regulaminu organizacyjnego urzędu oraz uaktualnianie go w miarę potrzeby,
3.opracowywanie zakresów czynności dla poszczególnych stanowisk pracy z wyjątkiem stanowisk w Referacie Finansowym,
4.organizowanie pracy urzędu i koordynowanie działalności podejmowanej przez poszczególne stanowiska pracy, a w szczególności ,
a) przestrzeganie zasad zawartych w instrukcji kancelaryjnej i jednolitym rzeczowym wykazie akt,
b) prawidłowe funkcjonowanie obsługi kancelaryjnej urzędu, obiegu dokumentów i przepływu informacji pomiędzy komórkami organizacyjnymi urzędu,
c) podejmowanie działań na rzecz poprawy stanu technicznego środków pracy w urzędzie,
5. przedkładanie Wójtowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu,
6. nadzorowanie dyscypliny pracy w Urzędzie,
7. prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu i kierowników jednostek organizacyjnych gminy,
8. prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,
9. ewidencja czasu pracy pracowników, prowadzenie książki wyjść służbowych i prywatnych,
10. przygotowywanie i wydawanie świadectw pracy,
11. współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w sprawach zatrudniania bezrobotnych,
12. prowadzenie spraw związanych z naborem pracowników na stanowiska urzędnicze,
13. organizowanie konkursów na stanowiska kierownicze w jednostkach organizacyjnych gminy,
14. prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi kierowników jednostek organizacyjnych gminy,
15. koordynowanie załatwiania skarg i wniosków obywateli oraz prowadzenie ich rejestru,
16. prowadzenie rejestru kontroli zewnętrznej,
17. współpraca z podmiotami gospodarczymi i instytucjaSekretarz wykonuje w imieniu wójta funkcję kierownika administracyjnego urzędu, a w przypadku nieobecności Wójta również funkcję kierownika urzędu.
Do zadań Sekretarza Gminy należy:
1.zapewnienie zgodności z obowiązującymi przepisami prawa wydawanych decyzji administracyjnych i działania urzędu,
2. opracowywanie projektu regulaminu organizacyjnego urzędu oraz uaktualnianie go w miarę potrzeby,
3.opracowywanie zakresów czynności dla poszczególnych stanowisk pracy z wyjątkiem stanowisk w Referacie Finansowym,
4.organizowanie pracy urzędu i koordynowanie działalności podejmowanej przez poszczególne stanowiska pracy, a w szczególności ,
a) przestrzeganie zasad zawartych w instrukcji kancelaryjnej i jednolitym rzeczowym wykazie akt,
b) prawidłowe funkcjonowanie obsługi kancelaryjnej urzędu, obiegu dokumentów i przepływu informacji pomiędzy komórkami organizacyjnymi urzędu,
c) podejmowanie działań na rzecz poprawy stanu technicznego środków pracy w urzędzie,
5. przedkładanie Wójtowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu,
6. nadzorowanie dyscypliny pracy w Urzędzie,
7. prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu i kierowników jednostek organizacyjnych gminy,
8. prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,
9. ewidencja czasu pracy pracowników, prowadzenie książki wyjść służbowych i prywatnych,
10. przygotowywanie i wydawanie świadectw pracy,
11. współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w sprawach zatrudniania bezrobotnych,
12. prowadzenie spraw związanych z naborem pracowników na stanowiska urzędnicze,
13. organizowanie konkursów na stanowiska kierownicze w jednostkach organizacyjnych gminy,
14. prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi kierowników jednostek organizacyjnych gminy,
15. koordynowanie załatwiania skarg i wniosków obywateli oraz prowadzenie ich rejestru,
16. prowadzenie rejestru kontroli zewnętrznej,
17. współpraca z podmiotami gospodarczymi i instytucjaSekretarz wykonuje w imieniu wójta funkcję kierownika administracyjnego urzędu, a w przypadku nieobecności Wójta również funkcję kierownika urzędu.
Do zadań Sekretarza Gminy należy:
1.zapewnienie zgodności z obowiązującymi przepisami prawa wydawanych decyzji administracyjnych i działania urzędu,
2. opracowywanie projektu regulaminu organizacyjnego urzędu oraz uaktualnianie go w miarę potrzeby,
3.opracowywanie zakresów czynności dla poszczególnych stanowisk pracy z wyjątkiem stanowisk w Referacie Finansowym,
4.organizowanie pracy urzędu i koordynowanie działalności podejmowanej przez poszczególne stanowiska pracy, a w szczególności ,
a) przestrzeganie zasad zawartych w instrukcji kancelaryjnej i jednolitym rzeczowym wykazie akt,
b) prawidłowe funkcjonowanie obsługi kancelaryjnej urzędu, obiegu dokumentów i przepływu informacji pomiędzy komórkami organizacyjnymi urzędu,
c) podejmowanie działań na rzecz poprawy stanu technicznego środków pracy w urzędzie,
5. przedkładanie Wójtowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu,
6. nadzorowanie dyscypliny pracy w Urzędzie,
7. prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu i kierowników jednostek organizacyjnych gminy,
8. prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,
9. ewidencja czasu pracy pracowników, prowadzenie książki wyjść służbowych i prywatnych,
10. przygotowywanie i wydawanie świadectw pracy,
11. współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w sprawach zatrudniania bezrobotnych,
12. prowadzenie spraw związanych z naborem pracowników na stanowiska urzędnicze,
13. organizowanie konkursów na stanowiska kierownicze w jednostkach organizacyjnych gminy,
14. prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi kierowników jednostek organizacyjnych gminy,
15. koordynowanie załatwiania skarg i wniosków obywateli oraz prowadzenie ich rejestru,
16. prowadzenie rejestru kontroli zewnętrznej,
17. współpraca z podmiotami gospodarczymi i instytucja

Osoby zatrudnione na stanowisku:

Informacje o dniach i godzinach przyjmowania w sprawach skarg i wniosków:

poniedziałek - wtorek 7.30 - 15.30

środa 7.30 - 17.00

czwartek 7.30 - 15.30

piątek 7.30 - 14.00

    Informacje systemowe

Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji
Data wytworzenia informacji 2007-06-21
Data udostępnienia informacji 2007-06-21