Sekretarz wykonuje w imieniu wójta funkcję kierownika administracyjnego urzędu, a w przypadku nieobecności Wójta również funkcję kierownika urzędu. Do zadań Sekretarza Gminy należy: 1.zapewnienie zgodności z obowiązującymi przepisami prawa wydawanych decyzji administracyjnych i działania urzędu, 2. opracowywanie projektu regulaminu organizacyjnego urzędu oraz uaktualnianie go w miarę potrzeby, 3.opracowywanie zakresów czynności dla poszczególnych stanowisk pracy z wyjątkiem stanowisk w Referacie Finansowym, 4.organizowanie pracy urzędu i koordynowanie działalności podejmowanej przez poszczególne stanowiska pracy, a w szczególności , a) przestrzeganie zasad zawartych w instrukcji kancelaryjnej i jednolitym rzeczowym wykazie akt, b) prawidłowe funkcjonowanie obsługi kancelaryjnej urzędu, obiegu dokumentów i przepływu informacji pomiędzy komórkami organizacyjnymi urzędu, c) podejmowanie działań na rzecz poprawy stanu technicznego środków pracy w urzędzie, 5. przedkładanie Wójtowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu, 6. nadzorowanie dyscypliny pracy w Urzędzie, 7. prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu i kierowników jednostek organizacyjnych gminy, 8. prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych, 9. ewidencja czasu pracy pracowników, prowadzenie książki wyjść służbowych i prywatnych, 10. przygotowywanie i wydawanie świadectw pracy, 11. współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w sprawach zatrudniania bezrobotnych, 12. prowadzenie spraw związanych z naborem pracowników na stanowiska urzędnicze, 13. organizowanie konkursów na stanowiska kierownicze w jednostkach organizacyjnych gminy, 14. prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi kierowników jednostek organizacyjnych gminy, 15. koordynowanie załatwiania skarg i wniosków obywateli oraz prowadzenie ich rejestru, 16. prowadzenie rejestru kontroli zewnętrznej, 17. współpraca z podmiotami gospodarczymi i instytucjaSekretarz wykonuje w imieniu wójta funkcję kierownika administracyjnego urzędu, a w przypadku nieobecności Wójta również funkcję kierownika urzędu. Do zadań Sekretarza Gminy należy: 1.zapewnienie zgodności z obowiązującymi przepisami prawa wydawanych decyzji administracyjnych i działania urzędu, 2. opracowywanie projektu regulaminu organizacyjnego urzędu oraz uaktualnianie go w miarę potrzeby, 3.opracowywanie zakresów czynności dla poszczególnych stanowisk pracy z wyjątkiem stanowisk w Referacie Finansowym, 4.organizowanie pracy urzędu i koordynowanie działalności podejmowanej przez poszczególne stanowiska pracy, a w szczególności , a) przestrzeganie zasad zawartych w instrukcji kancelaryjnej i jednolitym rzeczowym wykazie akt, b) prawidłowe funkcjonowanie obsługi kancelaryjnej urzędu, obiegu dokumentów i przepływu informacji pomiędzy komórkami organizacyjnymi urzędu, c) podejmowanie działań na rzecz poprawy stanu technicznego środków pracy w urzędzie, 5. przedkładanie Wójtowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu, 6. nadzorowanie dyscypliny pracy w Urzędzie, 7. prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu i kierowników jednostek organizacyjnych gminy, 8. prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych, 9. ewidencja czasu pracy pracowników, prowadzenie książki wyjść służbowych i prywatnych, 10. przygotowywanie i wydawanie świadectw pracy, 11. współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w sprawach zatrudniania bezrobotnych, 12. prowadzenie spraw związanych z naborem pracowników na stanowiska urzędnicze, 13. organizowanie konkursów na stanowiska kierownicze w jednostkach organizacyjnych gminy, 14. prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi kierowników jednostek organizacyjnych gminy, 15. koordynowanie załatwiania skarg i wniosków obywateli oraz prowadzenie ich rejestru, 16. prowadzenie rejestru kontroli zewnętrznej, 17. współpraca z podmiotami gospodarczymi i instytucjaSekretarz wykonuje w imieniu wójta funkcję kierownika administracyjnego urzędu, a w przypadku nieobecności Wójta również funkcję kierownika urzędu. Do zadań Sekretarza Gminy należy: 1.zapewnienie zgodności z obowiązującymi przepisami prawa wydawanych decyzji administracyjnych i działania urzędu, 2. opracowywanie projektu regulaminu organizacyjnego urzędu oraz uaktualnianie go w miarę potrzeby, 3.opracowywanie zakresów czynności dla poszczególnych stanowisk pracy z wyjątkiem stanowisk w Referacie Finansowym, 4.organizowanie pracy urzędu i koordynowanie działalności podejmowanej przez poszczególne stanowiska pracy, a w szczególności , a) przestrzeganie zasad zawartych w instrukcji kancelaryjnej i jednolitym rzeczowym wykazie akt, b) prawidłowe funkcjonowanie obsługi kancelaryjnej urzędu, obiegu dokumentów i przepływu informacji pomiędzy komórkami organizacyjnymi urzędu, c) podejmowanie działań na rzecz poprawy stanu technicznego środków pracy w urzędzie, 5. przedkładanie Wójtowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu, 6. nadzorowanie dyscypliny pracy w Urzędzie, 7. prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu i kierowników jednostek organizacyjnych gminy, 8. prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych, 9. ewidencja czasu pracy pracowników, prowadzenie książki wyjść służbowych i prywatnych, 10. przygotowywanie i wydawanie świadectw pracy, 11. współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w sprawach zatrudniania bezrobotnych, 12. prowadzenie spraw związanych z naborem pracowników na stanowiska urzędnicze, 13. organizowanie konkursów na stanowiska kierownicze w jednostkach organizacyjnych gminy, 14. prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi kierowników jednostek organizacyjnych gminy, 15. koordynowanie załatwiania skarg i wniosków obywateli oraz prowadzenie ich rejestru, 16. prowadzenie rejestru kontroli zewnętrznej, 17. współpraca z podmiotami gospodarczymi i instytucja |