W zakresie spraw kadrowych: 1. Prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych, w tym: 1/ akt osobowych , zgodnie z obowiązującymi przepisami, 2/ wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu, legitymacji , świadectw pracy, 3/ z zakresu przyznawania nagród jubileuszowych, dodatków za wysługę lat , specjalnych i innych, 4/ sporządzanie rocznych planów urlopów w terminie do dnia 20.02. na dany rok kalendarzowy i egzekwowanie wykorzystania urlopów zgodnie z obowiązującymi przepisami, 5/ prowadzenie spraw z zakresu dyscypliny pracy: lista obecności ,kontrolka wyjść, rejestr: zwolnień lekarskich, urlopów, delegacji , szkoleń i innych form dokształcania pracowników oraz dokumentacji z tym związanej, 6/ prowadzenie spraw związanych z protokolarnym przejęciem - przekazaniem stanowisk pracy. 2. Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie zatrudniania pracowników w ramach prac interwencyjnych,robót publicznych i innych form. 3. Współpraca ze służbą bhp. W zakresie spraw kancelaryjnych i sekretarskich: 1) prowadzenie i obsługa sekretariatu; 2) prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem korespondencji wchodzącej do Urzędu , w tym w systemie komputerowym; 3) prowadzenie spraw związanych z wysyłaniem korespondencji adresatom; 4) prowadzenie " Rejestru Kontroli , "Rejestru skarg i wniosków obywateli","Centralnego Rejestru Umów i Zleceń" oraz dokumentacji z tym związanej; 5) zapewnianie obsługi spotkań, narad i posiedzeń organizowanych przez Burmistrza i Zastępcę; 6) terminowe i zgodne z obowiązującymi przepisami dostarczanie przesyłek adresatom; 7) prowadzenie spraw z zakresu dostępu do informacji publicznej, w tym: udostępnianie do publicznego wglądu dokumentacji z prac Burmistrza na zasadach określonych w ustawie o samorządzie gminnym , ustawie o dostępie do informacji publicznej oraz w Statucie Gminy.
|