wyszukiwanie zaawansowane

Strona Podmiotowa: Urząd Miejski w Piastowie

STANOWISKO PRACY - INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE

Komórka organizacyjna: Burmistrz
Symbol stanowiska: Burmistrz
Nazwa stanowiska: Burmistrz

Zadania realizowane na stanowisku pracy:

1. Jest organem wykonawczym gminy.
2. Wykonuje uchwały rady i zadania gminy określone przepisami prawa.
3. Wykonuje uprawnienia zwierzchnika służbowego w stosunku do pracowników urzędu
oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych.
4. Kieruje bieżącymi sprawami gminy oraz reprezentuje ją na zewnątrz.
5. Nadzoruje prowadzenie gospodarki finansowej gminy.
6. Pełni funkcę szefa obrony cywilnej gminy i nadzoruje zadania związane z
obronnością.

Informacje o dniach i godzinach przyjmowania w sprawach skarg i wniosków:

Burmistrz Miasta Piastowa przyjmuje interesantów w każdy poniedziałek godz.14.00-17.30 po uprzednim zapisie w sekreteriacie lub telefonicznie pod numerem telefonu 022 70 52 00.

Skargi i wnioski są przyjmowane, rozpatrywane i załatwiane w trybie przepisów
działu VIII ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2000r. Nr 98, poz.1071) oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz.U. z 2002r. Nr 5, poz.46) w godzinach przyjęć interesantów.

 Procedury załatwiania spraw na stanowisku:

SE 3 Zgłoszenie jubileuszu 50 lecia małżeństwa
BM 1 Sporządzenie testamentu allograficznego

    Informacje systemowe

Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP Ewa Soroka
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji Marek Kubicki
Data wytworzenia informacji 2010-12-20
Data udostępnienia informacji 2010-12-20