1. Wymagane dokumenty - wniosek ze sprecyzowanym żądaniem - dokumenty opisujące sytuację finansow-majątkową wnioskującego, w przypadku przedsiębiorcy także NIP, REGON, PKD lub EKD oraz decyzje o otrzymanych ulgach w ciągu ostatnich trzech lat prowadzenia działalności.
2. Opłata Opłata skarbowa -
3. Termin załatwienia sprawy - do jednego miesiąca
4. Tryb odwoławczy - od decyzji przysługuje odwołanie od Samorządowego Kolegium Odwoławczego w ciągu 14 dni od daty doręczenia decyzji za pośrednictwem tut. Urzędu. W przypadku wniesienia odwołania należy uiścić opłatę skarbową w kwocie 5,00 zł w formie znaków skarbowych.
5. Podstawa prawna - art. 48 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku - Ordynacja podatkowa (tekst jednolity z 2005 roku, Dz.U. nr 8, poz. 60 z póź zm.)
|