wyszukiwanie zaawansowane

Strona Podmiotowa: Urząd Miasta i Gminy Działoszyn

STANOWISKO PRACY - INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE

Komórka organizacyjna: Referat Organizacyjno - Prawny (archiwalny)
Symbol stanowiska: OP.III.'
Nazwa stanowiska: referent ds. organizacyjno - prawnych

Zadania realizowane na stanowisku pracy:

1.Stwarzanie Radnym warunków wykonywania mandatu Radnego.
2.Obsługa działalności Komisji Rady Miejskiej:
- Komisja Oświaty, Kultury, Zdrowia i Kultury Fizycznej,
- Komisja Porządku Publicznego i Ochrony Środowiska.
3.Współudział przy obsłudze techniczno - biurowej sesji Rady Miejskiej, w tym:
a)przygotowywanie Sali posiedzeń,
b)protokołowanie,
c)pomoc techniczna Komisji Uchwał i Wniosków,
d)pomoc techniczna Komisji Skrutacyjnej.
4.Prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem materiałowo - biurowym i technicznym Urzędu.
5.Promocja Gminy i przygotowywanie materiałów do biuletynu informacyjnego.
6.Kreowanie lokalnej polityki prozdrowotnej i przeciwdziałania uzależnieniom.
7.Realizacja zadań z zakresu ochrony zdrowia wynikających z obowiązujących przepisów.
8.Współpraca z Niepublicznymi Zakładami Opieki Zdrowotnej oraz organizacjami pozarządowymi
w zakresie promocji zdrowia.
9.Współdziałanie z administracją państwową w zakresie opieki lekarskiej i pielęgniarskiej świadczonej przez placówki otwartej opieki zdrowotnej.
10.Przekazywanie właściwym organom informacji o zachorowaniach na choroby zakaźne.
11.Prowadzenie spraw określonych w przepisach o zwalczaniu chorób zakaźnych i przymusowym leczeniem niektórych chorób (w zakresie uregulowanym odrębnymi przepisami).
12.Organizacja pomocy dla osób niepełnosprawnych.
13.Współdziałanie z organami państwowymi inspekcji sanitarnej dla zapewnienia ludności higienicznych warunków pracy, nauki i bytowania.
14.Przygotowanie i współrealizacja polityki społecznej Gminy.
15.Koordynowanie zadań w zakresie profilaktyki i zjawisk patologii społecznej.
16.Współdziałanie ze stacjonarnymi zakładami lecznictwa odwykowego.
17.Opracowywanie Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
18.Koordynowanie zadań realizowanych w ramach Gminnego Programu Profilaktyki Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
19.Opracowywanie planów wydatków środków finansowych na przeciwdziałanie alkoholizmowi wpływających z opłat za wydawanie zezwoleń na1.Stwarzanie Radnym warunków wykonywania mandatu Radnego.
2.Obsługa działalności Komisji Rady Miejskiej:
- Komisja Oświaty, Kultury, Zdrowia i Kultury Fizycznej,
- Komisja Porządku Publicznego i Ochrony Środowiska.
3.Współudział przy obsłudze techniczno - biurowej sesji Rady Miejskiej, w tym:
a)przygotowywanie Sali posiedzeń,
b)protokołowanie,
c)pomoc techniczna Komisji Uchwał i Wniosków,
d)pomoc techniczna Komisji Skrutacyjnej.
4.Prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem materiałowo - biurowym i technicznym Urzędu.
5.Promocja Gminy i przygotowywanie materiałów do biuletynu informacyjnego.
6.Kreowanie lokalnej polityki prozdrowotnej i przeciwdziałania uzależnieniom.
7.Realizacja zadań z zakresu ochrony zdrowia wynikających z obowiązujących przepisów.
8.Współpraca z Niepublicznymi Zakładami Opieki Zdrowotnej oraz organizacjami pozarządowymi
w zakresie promocji zdrowia.
9.Współdziałanie z administracją państwową w zakresie opieki lekarskiej i pielęgniarskiej świadczonej przez placówki otwartej opieki zdrowotnej.
10.Przekazywanie właściwym organom informacji o zachorowaniach na choroby zakaźne.
11.Prowadzenie spraw określonych w przepisach o zwalczaniu chorób zakaźnych i przymusowym leczeniem niektórych chorób (w zakresie uregulowanym odrębnymi przepisami).
12.Organizacja pomocy dla osób niepełnosprawnych.
13.Współdziałanie z organami państwowymi inspekcji sanitarnej dla zapewnienia ludności higienicznych warunków pracy, nauki i bytowania.
14.Przygotowanie i współrealizacja polityki społecznej Gminy.
15.Koordynowanie zadań w zakresie profilaktyki i zjawisk patologii społecznej.
16.Współdziałanie ze stacjonarnymi zakładami lecznictwa odwykowego.
17.Opracowywanie Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
18.Koordynowanie zadań realizowanych w ramach Gminnego Programu Profilaktyki Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
19.Opracowywanie planów wydatków środków finansowych na przeciwdziałanie alkoholizmowi wpływających z opłat za wydawanie zezwoleń na1.Stwarzanie Radnym warunków wykonywania mandatu Radnego.
2.Obsługa działalności Komisji Rady Miejskiej:
- Komisja Oświaty, Kultury, Zdrowia i Kultury Fizycznej,
- Komisja Porządku Publicznego i Ochrony Środowiska.
3.Współudział przy obsłudze techniczno - biurowej sesji Rady Miejskiej, w tym:
a)przygotowywanie Sali posiedzeń,
b)protokołowanie,
c)pomoc techniczna Komisji Uchwał i Wniosków,
d)pomoc techniczna Komisji Skrutacyjnej.
4.Prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem materiałowo - biurowym i technicznym Urzędu.
5.Promocja Gminy i przygotowywanie materiałów do biuletynu informacyjnego.
6.Kreowanie lokalnej polityki prozdrowotnej i przeciwdziałania uzależnieniom.
7.Realizacja zadań z zakresu ochrony zdrowia wynikających z obowiązujących przepisów.
8.Współpraca z Niepublicznymi Zakładami Opieki Zdrowotnej oraz organizacjami pozarządowymi
w zakresie promocji zdrowia.
9.Współdziałanie z administracją państwową w zakresie opieki lekarskiej i pielęgniarskiej świadczonej przez placówki otwartej opieki zdrowotnej.
10.Przekazywanie właściwym organom informacji o zachorowaniach na choroby zakaźne.
11.Prowadzenie spraw określonych w przepisach o zwalczaniu chorób zakaźnych i przymusowym leczeniem niektórych chorób (w zakresie uregulowanym odrębnymi przepisami).
12.Organizacja pomocy dla osób niepełnosprawnych.
13.Współdziałanie z organami państwowymi inspekcji sanitarnej dla zapewnienia ludności higienicznych warunków pracy, nauki i bytowania.
14.Przygotowanie i współrealizacja polityki społecznej Gminy.
15.Koordynowanie zadań w zakresie profilaktyki i zjawisk patologii społecznej.
16.Współdziałanie ze stacjonarnymi zakładami lecznictwa odwykowego.
17.Opracowywanie Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
18.Koordynowanie zadań realizowanych w ramach Gminnego Programu Profilaktyki Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
19.Opracowywanie planów wydatków środków finansowych na przeciwdziałanie alkoholizmowi wpływających z opłat za wydawanie zezwoleń na1.Stwarzanie Radnym warunków wykonywania mandatu Radnego.
2.Obsługa działalności Komisji Rady Miejskiej:
- Komisja Oświaty, Kultury, Zdrowia i Kultury Fizycznej,
- Komisja Porządku Publicznego i Ochrony Środowiska.
3.Współudział przy obsłudze techniczno - biurowej sesji Rady Miejskiej, w tym:
a)przygotowywanie Sali posiedzeń,
b)protokołowanie,
c)pomoc techniczna Komisji Uchwał i Wniosków,
d)pomoc techniczna Komisji Skrutacyjnej.
4.Prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem materiałowo - biurowym i technicznym Urzędu.
5.Promocja Gminy i przygotowywanie materiałów do biuletynu informacyjnego.
6.Kreowanie lokalnej polityki prozdrowotnej i przeciwdziałania uzależnieniom.
7.Realizacja zadań z zakresu ochrony zdrowia wynikających z obowiązujących przepisów.
8.Współpraca z Niepublicznymi Zakładami Opieki Zdrowotnej oraz organizacjami pozarządowymi
w zakresie promocji zdrowia.
9.Współdziałanie z administracją państwową w zakresie opieki lekarskiej i pielęgniarskiej świadczonej przez placówki otwartej opieki zdrowotnej.
10.Przekazywanie właściwym organom informacji o zachorowaniach na choroby zakaźne.
11.Prowadzenie spraw określonych w przepisach o zwalczaniu chorób zakaźnych i przymusowym leczeniem niektórych chorób (w zakresie uregulowanym odrębnymi przepisami).
12.Organizacja pomocy dla osób niepełnosprawnych.
13.Współdziałanie z organami państwowymi inspekcji sanitarnej dla zapewnienia ludności higienicznych warunków pracy, nauki i bytowania.
14.Przygotowanie i współrealizacja polityki społecznej Gminy.
15.Koordynowanie zadań w zakresie profilaktyki i zjawisk patologii społecznej.
16.Współdziałanie ze stacjonarnymi zakładami lecznictwa odwykowego.
17.Opracowywanie Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
18.Koordynowanie zadań realizowanych w ramach Gminnego Programu Profilaktyki Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
19.Opracowywanie planów wydatków środków finansowych na przeciwdziałanie alkoholizmowi wpływających z opłat za wydawanie zezwoleń na

Informacje o dniach i godzinach przyjmowania w sprawach skarg i wniosków:

    Informacje systemowe

Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji
Data wytworzenia informacji 2009-03-24
Data udostępnienia informacji 2009-03-24