1.Stwarzanie Radnym warunków wykonywania mandatu Radnego. 2.Obsługa działalności Komisji Rady Miejskiej: - Komisja Oświaty, Kultury, Zdrowia i Kultury Fizycznej, - Komisja Porządku Publicznego i Ochrony Środowiska. 3.Współudział przy obsłudze techniczno - biurowej sesji Rady Miejskiej, w tym: a)przygotowywanie Sali posiedzeń, b)protokołowanie, c)pomoc techniczna Komisji Uchwał i Wniosków, d)pomoc techniczna Komisji Skrutacyjnej. 4.Prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem materiałowo - biurowym i technicznym Urzędu. 5.Promocja Gminy i przygotowywanie materiałów do biuletynu informacyjnego. 6.Kreowanie lokalnej polityki prozdrowotnej i przeciwdziałania uzależnieniom. 7.Realizacja zadań z zakresu ochrony zdrowia wynikających z obowiązujących przepisów. 8.Współpraca z Niepublicznymi Zakładami Opieki Zdrowotnej oraz organizacjami pozarządowymi w zakresie promocji zdrowia. 9.Współdziałanie z administracją państwową w zakresie opieki lekarskiej i pielęgniarskiej świadczonej przez placówki otwartej opieki zdrowotnej. 10.Przekazywanie właściwym organom informacji o zachorowaniach na choroby zakaźne. 11.Prowadzenie spraw określonych w przepisach o zwalczaniu chorób zakaźnych i przymusowym leczeniem niektórych chorób (w zakresie uregulowanym odrębnymi przepisami). 12.Organizacja pomocy dla osób niepełnosprawnych. 13.Współdziałanie z organami państwowymi inspekcji sanitarnej dla zapewnienia ludności higienicznych warunków pracy, nauki i bytowania. 14.Przygotowanie i współrealizacja polityki społecznej Gminy. 15.Koordynowanie zadań w zakresie profilaktyki i zjawisk patologii społecznej. 16.Współdziałanie ze stacjonarnymi zakładami lecznictwa odwykowego. 17.Opracowywanie Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych. 18.Koordynowanie zadań realizowanych w ramach Gminnego Programu Profilaktyki Rozwiązywania Problemów Alkoholowych. 19.Opracowywanie planów wydatków środków finansowych na przeciwdziałanie alkoholizmowi wpływających z opłat za wydawanie zezwoleń na1.Stwarzanie Radnym warunków wykonywania mandatu Radnego. 2.Obsługa działalności Komisji Rady Miejskiej: - Komisja Oświaty, Kultury, Zdrowia i Kultury Fizycznej, - Komisja Porządku Publicznego i Ochrony Środowiska. 3.Współudział przy obsłudze techniczno - biurowej sesji Rady Miejskiej, w tym: a)przygotowywanie Sali posiedzeń, b)protokołowanie, c)pomoc techniczna Komisji Uchwał i Wniosków, d)pomoc techniczna Komisji Skrutacyjnej. 4.Prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem materiałowo - biurowym i technicznym Urzędu. 5.Promocja Gminy i przygotowywanie materiałów do biuletynu informacyjnego. 6.Kreowanie lokalnej polityki prozdrowotnej i przeciwdziałania uzależnieniom. 7.Realizacja zadań z zakresu ochrony zdrowia wynikających z obowiązujących przepisów. 8.Współpraca z Niepublicznymi Zakładami Opieki Zdrowotnej oraz organizacjami pozarządowymi w zakresie promocji zdrowia. 9.Współdziałanie z administracją państwową w zakresie opieki lekarskiej i pielęgniarskiej świadczonej przez placówki otwartej opieki zdrowotnej. 10.Przekazywanie właściwym organom informacji o zachorowaniach na choroby zakaźne. 11.Prowadzenie spraw określonych w przepisach o zwalczaniu chorób zakaźnych i przymusowym leczeniem niektórych chorób (w zakresie uregulowanym odrębnymi przepisami). 12.Organizacja pomocy dla osób niepełnosprawnych. 13.Współdziałanie z organami państwowymi inspekcji sanitarnej dla zapewnienia ludności higienicznych warunków pracy, nauki i bytowania. 14.Przygotowanie i współrealizacja polityki społecznej Gminy. 15.Koordynowanie zadań w zakresie profilaktyki i zjawisk patologii społecznej. 16.Współdziałanie ze stacjonarnymi zakładami lecznictwa odwykowego. 17.Opracowywanie Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych. 18.Koordynowanie zadań realizowanych w ramach Gminnego Programu Profilaktyki Rozwiązywania Problemów Alkoholowych. 19.Opracowywanie planów wydatków środków finansowych na przeciwdziałanie alkoholizmowi wpływających z opłat za wydawanie zezwoleń na1.Stwarzanie Radnym warunków wykonywania mandatu Radnego. 2.Obsługa działalności Komisji Rady Miejskiej: - Komisja Oświaty, Kultury, Zdrowia i Kultury Fizycznej, - Komisja Porządku Publicznego i Ochrony Środowiska. 3.Współudział przy obsłudze techniczno - biurowej sesji Rady Miejskiej, w tym: a)przygotowywanie Sali posiedzeń, b)protokołowanie, c)pomoc techniczna Komisji Uchwał i Wniosków, d)pomoc techniczna Komisji Skrutacyjnej. 4.Prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem materiałowo - biurowym i technicznym Urzędu. 5.Promocja Gminy i przygotowywanie materiałów do biuletynu informacyjnego. 6.Kreowanie lokalnej polityki prozdrowotnej i przeciwdziałania uzależnieniom. 7.Realizacja zadań z zakresu ochrony zdrowia wynikających z obowiązujących przepisów. 8.Współpraca z Niepublicznymi Zakładami Opieki Zdrowotnej oraz organizacjami pozarządowymi w zakresie promocji zdrowia. 9.Współdziałanie z administracją państwową w zakresie opieki lekarskiej i pielęgniarskiej świadczonej przez placówki otwartej opieki zdrowotnej. 10.Przekazywanie właściwym organom informacji o zachorowaniach na choroby zakaźne. 11.Prowadzenie spraw określonych w przepisach o zwalczaniu chorób zakaźnych i przymusowym leczeniem niektórych chorób (w zakresie uregulowanym odrębnymi przepisami). 12.Organizacja pomocy dla osób niepełnosprawnych. 13.Współdziałanie z organami państwowymi inspekcji sanitarnej dla zapewnienia ludności higienicznych warunków pracy, nauki i bytowania. 14.Przygotowanie i współrealizacja polityki społecznej Gminy. 15.Koordynowanie zadań w zakresie profilaktyki i zjawisk patologii społecznej. 16.Współdziałanie ze stacjonarnymi zakładami lecznictwa odwykowego. 17.Opracowywanie Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych. 18.Koordynowanie zadań realizowanych w ramach Gminnego Programu Profilaktyki Rozwiązywania Problemów Alkoholowych. 19.Opracowywanie planów wydatków środków finansowych na przeciwdziałanie alkoholizmowi wpływających z opłat za wydawanie zezwoleń na1.Stwarzanie Radnym warunków wykonywania mandatu Radnego. 2.Obsługa działalności Komisji Rady Miejskiej: - Komisja Oświaty, Kultury, Zdrowia i Kultury Fizycznej, - Komisja Porządku Publicznego i Ochrony Środowiska. 3.Współudział przy obsłudze techniczno - biurowej sesji Rady Miejskiej, w tym: a)przygotowywanie Sali posiedzeń, b)protokołowanie, c)pomoc techniczna Komisji Uchwał i Wniosków, d)pomoc techniczna Komisji Skrutacyjnej. 4.Prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem materiałowo - biurowym i technicznym Urzędu. 5.Promocja Gminy i przygotowywanie materiałów do biuletynu informacyjnego. 6.Kreowanie lokalnej polityki prozdrowotnej i przeciwdziałania uzależnieniom. 7.Realizacja zadań z zakresu ochrony zdrowia wynikających z obowiązujących przepisów. 8.Współpraca z Niepublicznymi Zakładami Opieki Zdrowotnej oraz organizacjami pozarządowymi w zakresie promocji zdrowia. 9.Współdziałanie z administracją państwową w zakresie opieki lekarskiej i pielęgniarskiej świadczonej przez placówki otwartej opieki zdrowotnej. 10.Przekazywanie właściwym organom informacji o zachorowaniach na choroby zakaźne. 11.Prowadzenie spraw określonych w przepisach o zwalczaniu chorób zakaźnych i przymusowym leczeniem niektórych chorób (w zakresie uregulowanym odrębnymi przepisami). 12.Organizacja pomocy dla osób niepełnosprawnych. 13.Współdziałanie z organami państwowymi inspekcji sanitarnej dla zapewnienia ludności higienicznych warunków pracy, nauki i bytowania. 14.Przygotowanie i współrealizacja polityki społecznej Gminy. 15.Koordynowanie zadań w zakresie profilaktyki i zjawisk patologii społecznej. 16.Współdziałanie ze stacjonarnymi zakładami lecznictwa odwykowego. 17.Opracowywanie Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych. 18.Koordynowanie zadań realizowanych w ramach Gminnego Programu Profilaktyki Rozwiązywania Problemów Alkoholowych. 19.Opracowywanie planów wydatków środków finansowych na przeciwdziałanie alkoholizmowi wpływających z opłat za wydawanie zezwoleń na |