wyszukiwanie zaawansowane

Strona Podmiotowa: Urząd Miasta i Gminy Działoszyn

STANOWISKO PRACY - INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE

Komórka organizacyjna: Referat ds. Ewidencji Ludności (archiwalny)
Symbol stanowiska: EL.II
Nazwa stanowiska: Inspektor ds. ewidencji ludności

Zadania realizowane na stanowisku pracy:

1.Wykonywanie czynności związanej z ruchem ludności oraz prowadzenie dokumentacji wymaganej przepisami prawa w tym zakresie.
2.Prowadzenie ewidencji ludności w formie kartotek i formie elektronicznej, w tym:
a)prowadzenie dokumentacji dotyczącej zameldowań na pobyt stały, czasowy i wymeldowań,
b)rejestracja meldunków cudzoziemców,
c)wydawanie zaświadczeń o stanie rodzinnym,
d)przygotowanie projektów decyzji w sprawach meldunkowych.
3.Przekazywanie informacji w systemie PESEL, dla WKU i innych organów i urzędów.
4.Rejestracja urodzeń i zgonów, oraz zmian stanu cywilnego, w tym:
a)zakładanie kart KOM dla noworodków,
b)uzupełnianie kart KOM o zmianie stanu cywilnego,
c)nanoszenie w kartach KOM informacji o zgonie,
d)nanoszenie numerów książeczek wojskowych w kartach KOM.
5.Załatwianie całości spraw związanych z wydaniem dokumentu stwierdzającego tożsamość.
6.Współdziałanie z organami Policji, przewodniczącymi zarządów osiedli, sołtysami oraz administracją spółdzielni mieszkaniowych w sprawach meldunkowych.
7.Współudział w przygotowaniu i przeprowadzaniu wyborów do Rady Gminy, Rady Powiatu, Sejmiku Województwa, Sejmu i Senatu, Prezydenta RP i referendów, w tym sporządzanie list wyborców.
8.Sporządzanie wykazów dzieci rozpoczynających naukę w szkołach podstawowych.
9.Obsługa systemu informatycznego SELWin, w tym wprowadzanie danych informatycznych i przesyłanie do wojewódzkiego banku danych w Sieradzu.

Informacje o dniach i godzinach przyjmowania w sprawach skarg i wniosków:

    Informacje systemowe

Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji
Data wytworzenia informacji 2009-04-02
Data udostępnienia informacji 2009-04-02