1. Kierowanie pracą Referatu Inwestycji i Zamówień Publicznych poprzez: 1) sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad przestrzeganiem dyscypliny pracy przez podległych pracowników 2) prawidłowe organizowanie pracy referatu i kierowanie jego działalnością zgodnie z obowiązującymi przepisami i wytycznymi Burmistrza Miasta i Gminy 3) sprawowanie nadzoru nad terminowym i prawidłowym wykonywaniem zadań oraz załatwianiem spraw przez pracowników referatu 4) sprawowanie nadzoru nad prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówień publicznych, 5) sprawowanie nadzoru nad prowadzeniem dokumentacji zamówień publicznych, 6) sprawowanie nadzoru nad przygotowywaniem dokumentacji do zawierania umów w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych, 2. Prowadzenie spraw związanych z realizacją inwestycji: 1) opracowywanie wieloletnich i rocznych planów inwestycyjnych przewidzianych do realizacji na terenie miasta i gminy, 2) przygotowywanie wykazu zadań inwestycyjnych do projektu budżetu, 3) opracowywanie harmonogramów realizacji inwestycji oraz organizowanie kontroli w tym zakresie, 4) przygotowywanie sprawozdań z wykonania budżetu w zakresie zadań inwestycyjnych, 5) koordynacja i współpraca z właściwymi instytucjami w sprawie inicjowania inwestycji wspólnych, 6) przygotowywanie dokumentacji technicznej i prawnej dotyczących zadań objętych programem inwestycji, 7) zapewnienie wiarygodnego, fachowego, sprawnego i taniego wykonawstwa robot i usług, 8) organizowanie i zapewnienie nadzoru inwestorskiego nad realizowanymi zadaniami, 9) dokonywanie rozliczeń realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych, 10) rozliczanie końcowe inwestycji.
|