1. Obsługa sekretariatu Burmistrza Miasta i Gminy Działoszyn. 2. Kierowanie obiegiem dokumentów i pism poprzez: 1)prowadzenie rejestru pism poleconych, 2)prowadzenie rejestru pism przychodzących, 3)rozdział dekretowanej korespondencji, 4)przygotowanie korespondencji do wysyłki. 3. Obsługa centrali telefonicznej, faksowej i łącznicy radiowo - telefonicznej, a w szczególności rejestrowanie przejmowanych rozmów telefonicznych z uwzględnieniem rozmów służbowych i prywatnych. 4. Prowadzenie książki wyjść pracowników w godzinach służbowych. 5. Obsługa interesantów poprzez udzielenie stosownej informacji o możliwości załatwienia spraw przez interesantów. 6. Zabezpieczenie materiałowe sekretariatu niezbędne do jego właściwego funkcjonowania. 7. Prowadzenie ewidencji sprzedaży podatku VAT oraz wystawianie faktur. 8. Bieżąca aktualizacja Biuletynu Informacji Publicznej. 9. Prowadzenie dokumentacji Burmistrza Miasta i Gminy jako organu i Kierownika urzędu. |