wyszukiwanie zaawansowane

Strona Podmiotowa: Urząd Miasta i Gminy Działoszyn

STANOWISKO PRACY - INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE

Komórka organizacyjna: Referat ds. Ewidencji Ludności (archiwalny)
Symbol stanowiska: EL.III
Nazwa stanowiska: podinspektor ds. ewidencji ludności

Zadania realizowane na stanowisku pracy:

1.Wykonywanie zadań i obowiązków wynikających o ewidencji ludności i dokumentach stwierdzających tożsamość, a w szczególności:
1)prowadzenie dokumentacji dotyczącej zameldowań na pobyt stały, czasowy i wymeldowań,
2)rejestracja meldunków cudzoziemców,
3)wydawanie zaświadczeń o stanie rodzinnym,
4)przygotowanie projektów decyzji w sprawach meldunkowych.
2.Rejestracja urodzeń i zgonów, oraz zmian stanu cywilnego:
3.Załatwianie całości spraw związanych z wydaniem dokumentu stwierdzającego tożsamość

Informacje o dniach i godzinach przyjmowania w sprawach skarg i wniosków:

    Informacje systemowe

Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji Jolanta Łudczak
Data wytworzenia informacji 2006-04-28
Data udostępnienia informacji 2006-04-28