1.Koordynacja prac wydziału. 2Wykonanie czynności z zakresu prawa pracy: 1)Prowadzenie akt osobowych pracowników: a)Urzędu Miasta i Gminy, b)przedszkoli publicznych, szkół podstawowych i gimnazjów, c)Miejsko - Gminnego Domu Kultury, d)kierowników jednostek organizacyjnych, e)OSP. 2)Przygotowanie spraw związanych z: a)zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników, b)wynagradzaniem, wyróżnianiem, karaniem, odprawami pracowników, c)urlopowaniem i ewidencja czasu pracy, d)wydawaniem świadectw pracy. 3)Kompletowanie wniosków o przyznanie emerytur, rent, odszkodowań z tytułu procentowego uszczerbku na zdrowiu. 4)Prowadzenie archiwum akt pracowniczych. 5)Wykonywanie czynności techniczno-organizacyjnych, związanych z dokonywaniem okresowych ocen pracowniczych. 6)Organizowanie praktyk zawodowych dla uczniów szkół ponadpodstawowych, studentów. 7)Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie nadzoru nad absolwentami. 3.Wykonywanie czynności z zakresu prawa oświatowego: 1)Prowadzenie spraw organizacyjnych placówek oświatowych, w tym: a)współdziałanie w opracowywaniu projektów organizacyjnych, statutów, regulaminów, b)organizacja oddziałów zerowych. 2)Organizacja dowozu dzieci do szkół. 3)Współpraca z instytucjami, organizacjami i związkami zawodowymi w zakresie organizacji i rozwoju oświaty. 4)Przygotowanie projektów ocen pracy dyrektorów placówek oświatowych w zakresie spraw należących do kompetencji gminy. 5)Organizowanie i obsługa konkursów na dyrektorów placówek oświatowych. 6)Przygotowanie i obsługa techniczno-organizacyjna narad, spotkań z dyrektorami placówek oświatowych. 4.Sporządzanie dokumentacji statystycznej. 5.Przygotowanie informacji o działalności placówek oświatowych. 6.Opracowywanie propozycji do projektu budżetu Miasta i Gminy Działoszyn w zakresie spraw kadrowych. 7.Wykonywanie na zlecenie Sekretarza Miasta i Gminy Działoszyn lub Kierownika Urzędu czynności sprawdzających, dotyczących dyscypliny pracy w urzędzie. 8.Wykonywanie czynności techniczno-organizacyjnych związanych z 1.Koordynacja prac wydziału. 2Wykonanie czynności z zakresu prawa pracy: 1)Prowadzenie akt osobowych pracowników: a)Urzędu Miasta i Gminy, b)przedszkoli publicznych, szkół podstawowych i gimnazjów, c)Miejsko - Gminnego Domu Kultury, d)kierowników jednostek organizacyjnych, e)OSP. 2)Przygotowanie spraw związanych z: a)zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników, b)wynagradzaniem, wyróżnianiem, karaniem, odprawami pracowników, c)urlopowaniem i ewidencja czasu pracy, d)wydawaniem świadectw pracy. 3)Kompletowanie wniosków o przyznanie emerytur, rent, odszkodowań z tytułu procentowego uszczerbku na zdrowiu. 4)Prowadzenie archiwum akt pracowniczych. 5)Wykonywanie czynności techniczno-organizacyjnych, związanych z dokonywaniem okresowych ocen pracowniczych. 6)Organizowanie praktyk zawodowych dla uczniów szkół ponadpodstawowych, studentów. 7)Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie nadzoru nad absolwentami. 3.Wykonywanie czynności z zakresu prawa oświatowego: 1)Prowadzenie spraw organizacyjnych placówek oświatowych, w tym: a)współdziałanie w opracowywaniu projektów organizacyjnych, statutów, regulaminów, b)organizacja oddziałów zerowych. 2)Organizacja dowozu dzieci do szkół. 3)Współpraca z instytucjami, organizacjami i związkami zawodowymi w zakresie organizacji i rozwoju oświaty. 4)Przygotowanie projektów ocen pracy dyrektorów placówek oświatowych w zakresie spraw należących do kompetencji gminy. 5)Organizowanie i obsługa konkursów na dyrektorów placówek oświatowych. 6)Przygotowanie i obsługa techniczno-organizacyjna narad, spotkań z dyrektorami placówek oświatowych. 4.Sporządzanie dokumentacji statystycznej. 5.Przygotowanie informacji o działalności placówek oświatowych. 6.Opracowywanie propozycji do projektu budżetu Miasta i Gminy Działoszyn w zakresie spraw kadrowych. 7.Wykonywanie na zlecenie Sekretarza Miasta i Gminy Działoszyn lub Kierownika Urzędu czynności sprawdzających, dotyczących dyscypliny pracy w urzędzie. 8.Wykonywanie czynności techniczno-organizacyjnych związanych z 1.Koordynacja prac wydziału. 2Wykonanie czynności z zakresu prawa pracy: 1)Prowadzenie akt osobowych pracowników: a)Urzędu Miasta i Gminy, b)przedszkoli publicznych, szkół podstawowych i gimnazjów, c)Miejsko - Gminnego Domu Kultury, d)kierowników jednostek organizacyjnych, e)OSP. 2)Przygotowanie spraw związanych z: a)zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników, b)wynagradzaniem, wyróżnianiem, karaniem, odprawami pracowników, c)urlopowaniem i ewidencja czasu pracy, d)wydawaniem świadectw pracy. 3)Kompletowanie wniosków o przyznanie emerytur, rent, odszkodowań z tytułu procentowego uszczerbku na zdrowiu. 4)Prowadzenie archiwum akt pracowniczych. 5)Wykonywanie czynności techniczno-organizacyjnych, związanych z dokonywaniem okresowych ocen pracowniczych. 6)Organizowanie praktyk zawodowych dla uczniów szkół ponadpodstawowych, studentów. 7)Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie nadzoru nad absolwentami. 3.Wykonywanie czynności z zakresu prawa oświatowego: 1)Prowadzenie spraw organizacyjnych placówek oświatowych, w tym: a)współdziałanie w opracowywaniu projektów organizacyjnych, statutów, regulaminów, b)organizacja oddziałów zerowych. 2)Organizacja dowozu dzieci do szkół. 3)Współpraca z instytucjami, organizacjami i związkami zawodowymi w zakresie organizacji i rozwoju oświaty. 4)Przygotowanie projektów ocen pracy dyrektorów placówek oświatowych w zakresie spraw należących do kompetencji gminy. 5)Organizowanie i obsługa konkursów na dyrektorów placówek oświatowych. 6)Przygotowanie i obsługa techniczno-organizacyjna narad, spotkań z dyrektorami placówek oświatowych. 4.Sporządzanie dokumentacji statystycznej. 5.Przygotowanie informacji o działalności placówek oświatowych. 6.Opracowywanie propozycji do projektu budżetu Miasta i Gminy Działoszyn w zakresie spraw kadrowych. 7.Wykonywanie na zlecenie Sekretarza Miasta i Gminy Działoszyn lub Kierownika Urzędu czynności sprawdzających, dotyczących dyscypliny pracy w urzędzie. 8.Wykonywanie czynności techniczno-organizacyjnych związanych z |