1. Prowadzenie w księgach rachunkowych prawidłowej ewidencji przypisów, odpisów wpłat, zwrotów i zaliczeń nadpłat z tytułu podatków i opłat. 2. Terminowe podejmowanie czynności zmierzających do zastosowania środków egzekucyjnych, takich jak upomnienia, tytuły wykonawcze. 3. Zwracanie i zaliczanie nadpłat. 4. Sporządzanie sprawozdań. 5. Ustalenie na podstawie ewidencji księgowej danych potrzebnych do wydawania zaświadczeń o wysokości zaległości podatkowych. 6. Dokonywanie wymiaru należności z tytułu zobowiązań pieniężnych od rolników oraz podatników i opłat lokalnych w następujących sołectwach: Trębaczew, Kolonia Lisowice, Zalesiaki, Posmykowizna. 7. Bieżące i prawidłowe prowadzenie wszystkich urządzeń ksiąg gospodarczych. 8. Zbieranie i odpowiednie wykorzystanie w postępowaniu wymiarowym materiałów informacyjnych dotyczących podatków i opłat lokalnych. 9. Dokonywanie wymiaru należności podatkowych jednostkom gospodarki uspołecznionej. 10. Wydawanie zaświadczeń o stanie majątkowym rolników i właścicieli nieruchomości. 11. Prowadzenie spraw związanych z wymiarem podatku od posiadanych psów. 12. Współdziałanie z organami powołanymi do ściągania przestępstw podatkowych. 13. Przygotowanie projektów decyzji w sprawach ulg i umorzenia zaległości podatkowych. 14. Wydawanie zaświadczeń i potwierdzanie danych dotyczących stanu majątkowego wszystkich mieszkańców gminy dla potrzeb Komendy Policji, Prokuratury, Sądów, zakładów pracy, ZUS oraz współpraca z innymi instytucjami. 15. Aktualizacja danych o wielkości gospodarstw rolnych dla celów GUS. 16. Przeprowadzenie kontroli prawidłowości wykazanych powierzchni do wymiaru podatku od nieruchomości od podmiotów gospodarczych oraz indywidualnych obywateli. 17. Wydawanie zaświadczeń - kwestionariuszy dotyczących okres podlegania ubezpieczeniu społecznemu oraz współpraca na bieżąco z Kasą Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego. 18. Współdziałanie z sołtysami i Przewodniczącymi Zarządu Osiedli w sprawach podatkowych. 19. Podpisywanie pism, wydawanie decyzji i zaświ1. Prowadzenie w księgach rachunkowych prawidłowej ewidencji przypisów, odpisów wpłat, zwrotów i zaliczeń nadpłat z tytułu podatków i opłat. 2. Terminowe podejmowanie czynności zmierzających do zastosowania środków egzekucyjnych, takich jak upomnienia, tytuły wykonawcze. 3. Zwracanie i zaliczanie nadpłat. 4. Sporządzanie sprawozdań. 5. Ustalenie na podstawie ewidencji księgowej danych potrzebnych do wydawania zaświadczeń o wysokości zaległości podatkowych. 6. Dokonywanie wymiaru należności z tytułu zobowiązań pieniężnych od rolników oraz podatników i opłat lokalnych w następujących sołectwach: Trębaczew, Kolonia Lisowice, Zalesiaki, Posmykowizna. 7. Bieżące i prawidłowe prowadzenie wszystkich urządzeń ksiąg gospodarczych. 8. Zbieranie i odpowiednie wykorzystanie w postępowaniu wymiarowym materiałów informacyjnych dotyczących podatków i opłat lokalnych. 9. Dokonywanie wymiaru należności podatkowych jednostkom gospodarki uspołecznionej. 10. Wydawanie zaświadczeń o stanie majątkowym rolników i właścicieli nieruchomości. 11. Prowadzenie spraw związanych z wymiarem podatku od posiadanych psów. 12. Współdziałanie z organami powołanymi do ściągania przestępstw podatkowych. 13. Przygotowanie projektów decyzji w sprawach ulg i umorzenia zaległości podatkowych. 14. Wydawanie zaświadczeń i potwierdzanie danych dotyczących stanu majątkowego wszystkich mieszkańców gminy dla potrzeb Komendy Policji, Prokuratury, Sądów, zakładów pracy, ZUS oraz współpraca z innymi instytucjami. 15. Aktualizacja danych o wielkości gospodarstw rolnych dla celów GUS. 16. Przeprowadzenie kontroli prawidłowości wykazanych powierzchni do wymiaru podatku od nieruchomości od podmiotów gospodarczych oraz indywidualnych obywateli. 17. Wydawanie zaświadczeń - kwestionariuszy dotyczących okres podlegania ubezpieczeniu społecznemu oraz współpraca na bieżąco z Kasą Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego. 18. Współdziałanie z sołtysami i Przewodniczącymi Zarządu Osiedli w sprawach podatkowych. 19. Podpisywanie pism, wydawanie decyzji i zaświ1. Prowadzenie w księgach rachunkowych prawidłowej ewidencji przypisów, odpisów wpłat, zwrotów i zaliczeń nadpłat z tytułu podatków i opłat. 2. Terminowe podejmowanie czynności zmierzających do zastosowania środków egzekucyjnych, takich jak upomnienia, tytuły wykonawcze. 3. Zwracanie i zaliczanie nadpłat. 4. Sporządzanie sprawozdań. 5. Ustalenie na podstawie ewidencji księgowej danych potrzebnych do wydawania zaświadczeń o wysokości zaległości podatkowych. 6. Dokonywanie wymiaru należności z tytułu zobowiązań pieniężnych od rolników oraz podatników i opłat lokalnych w następujących sołectwach: Trębaczew, Kolonia Lisowice, Zalesiaki, Posmykowizna. 7. Bieżące i prawidłowe prowadzenie wszystkich urządzeń ksiąg gospodarczych. 8. Zbieranie i odpowiednie wykorzystanie w postępowaniu wymiarowym materiałów informacyjnych dotyczących podatków i opłat lokalnych. 9. Dokonywanie wymiaru należności podatkowych jednostkom gospodarki uspołecznionej. 10. Wydawanie zaświadczeń o stanie majątkowym rolników i właścicieli nieruchomości. 11. Prowadzenie spraw związanych z wymiarem podatku od posiadanych psów. 12. Współdziałanie z organami powołanymi do ściągania przestępstw podatkowych. 13. Przygotowanie projektów decyzji w sprawach ulg i umorzenia zaległości podatkowych. 14. Wydawanie zaświadczeń i potwierdzanie danych dotyczących stanu majątkowego wszystkich mieszkańców gminy dla potrzeb Komendy Policji, Prokuratury, Sądów, zakładów pracy, ZUS oraz współpraca z innymi instytucjami. 15. Aktualizacja danych o wielkości gospodarstw rolnych dla celów GUS. 16. Przeprowadzenie kontroli prawidłowości wykazanych powierzchni do wymiaru podatku od nieruchomości od podmiotów gospodarczych oraz indywidualnych obywateli. 17. Wydawanie zaświadczeń - kwestionariuszy dotyczących okres podlegania ubezpieczeniu społecznemu oraz współpraca na bieżąco z Kasą Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego. 18. Współdziałanie z sołtysami i Przewodniczącymi Zarządu Osiedli w sprawach podatkowych. 19. Podpisywanie pism, wydawanie decyzji i zaświ |