1.Prowadzenie spraw dotyczących działalności podmiotów gospodarczych, a w szczególności: 1)Ewidencjonowanie działalności gospodarczej - prowadzenie rejestru. 2)Przygotowywanie zaświadczeń o prowadzonej działalności gospodarczej. 3)Przygotowywanie zaświadczeń o zmianach do zaświadczeń o działalności gospodarczej. 4)Odnotowywanie zmian w rejestrach. 5)Przygotowywanie decyzji o likwidacji działalności gospodarczej. 6)Odnotowywanie likwidacji w rejestrach. 7)Przygotowywanie zaświadczeń o okresach prowadzonej działalności do ZUS oraz innych instytucji. 8)Współpraca z Urzędem Skarbowym, ZUS, Urzędem Statystycznym. 9)Przygotowanie projektów zezwoleń stałych i jednorazowych na sprzedaż napojów alkoholowych. 10)Prowadzenie rejestru wydawanych zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych. 11)Sprawozdawczość i meldunki w zakresie: a)procesu prywatyzacji, b)z prowadzonej działalności gospodarczej, c)z ilości powstałych i zlikwidowanych punktów sprzedaży punktów alkoholowych. 12)Inicjowanie działalności gospodarczej poprzez wszelakiego rodzaju oferty, współdziałanie z podmiotami gospodarczymi na rzecz rozwoju sektora nieuspołecznionego. 13)Koordynowanie czasu otwarcia placówek handlowych i usługowych. 14)Współdziałanie z podmiotami gospodarczymi w zakresie poprawy jakości wykonywanej działalności. 2.Współpraca z Komisją ds. rozwiązywania problemów alkoholowych: 1)Składanie wniosków do Sądu osób uzależnionych od alkoholu. 2)Współpraca z Komisariatem Policji. 3)Koordynowanie wspólnie z Przewodniczącym, pracą komisji. 4)Przyjmowanie wniosków od osób zgłaszających problem alkoholowy. 5)Wzywanie osób uzależnionych na komisję ds. rozwiązywania problemów alkoholowych. 3.Prowadzenie spraw zawiązanych z współdziałaniem z zakładami opieki zdrowotnej i organami Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawach zagrożeń sanitarno-epidemiologicznych. 4.Prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem służby zdrowia na terenie gminy Działoszyn. 5.Organizowanie społecznej pomocy finansowej na cele Narodowego funduszu Opieki 1.Prowadzenie spraw dotyczących działalności podmiotów gospodarczych, a w szczególności: 1)Ewidencjonowanie działalności gospodarczej - prowadzenie rejestru. 2)Przygotowywanie zaświadczeń o prowadzonej działalności gospodarczej. 3)Przygotowywanie zaświadczeń o zmianach do zaświadczeń o działalności gospodarczej. 4)Odnotowywanie zmian w rejestrach. 5)Przygotowywanie decyzji o likwidacji działalności gospodarczej. 6)Odnotowywanie likwidacji w rejestrach. 7)Przygotowywanie zaświadczeń o okresach prowadzonej działalności do ZUS oraz innych instytucji. 8)Współpraca z Urzędem Skarbowym, ZUS, Urzędem Statystycznym. 9)Przygotowanie projektów zezwoleń stałych i jednorazowych na sprzedaż napojów alkoholowych. 10)Prowadzenie rejestru wydawanych zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych. 11)Sprawozdawczość i meldunki w zakresie: a)procesu prywatyzacji, b)z prowadzonej działalności gospodarczej, c)z ilości powstałych i zlikwidowanych punktów sprzedaży punktów alkoholowych. 12)Inicjowanie działalności gospodarczej poprzez wszelakiego rodzaju oferty, współdziałanie z podmiotami gospodarczymi na rzecz rozwoju sektora nieuspołecznionego. 13)Koordynowanie czasu otwarcia placówek handlowych i usługowych. 14)Współdziałanie z podmiotami gospodarczymi w zakresie poprawy jakości wykonywanej działalności. 2.Współpraca z Komisją ds. rozwiązywania problemów alkoholowych: 1)Składanie wniosków do Sądu osób uzależnionych od alkoholu. 2)Współpraca z Komisariatem Policji. 3)Koordynowanie wspólnie z Przewodniczącym, pracą komisji. 4)Przyjmowanie wniosków od osób zgłaszających problem alkoholowy. 5)Wzywanie osób uzależnionych na komisję ds. rozwiązywania problemów alkoholowych. 3.Prowadzenie spraw zawiązanych z współdziałaniem z zakładami opieki zdrowotnej i organami Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawach zagrożeń sanitarno-epidemiologicznych. 4.Prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem służby zdrowia na terenie gminy Działoszyn. 5.Organizowanie społecznej pomocy finansowej na cele Narodowego funduszu Opieki 1.Prowadzenie spraw dotyczących działalności podmiotów gospodarczych, a w szczególności: 1)Ewidencjonowanie działalności gospodarczej - prowadzenie rejestru. 2)Przygotowywanie zaświadczeń o prowadzonej działalności gospodarczej. 3)Przygotowywanie zaświadczeń o zmianach do zaświadczeń o działalności gospodarczej. 4)Odnotowywanie zmian w rejestrach. 5)Przygotowywanie decyzji o likwidacji działalności gospodarczej. 6)Odnotowywanie likwidacji w rejestrach. 7)Przygotowywanie zaświadczeń o okresach prowadzonej działalności do ZUS oraz innych instytucji. 8)Współpraca z Urzędem Skarbowym, ZUS, Urzędem Statystycznym. 9)Przygotowanie projektów zezwoleń stałych i jednorazowych na sprzedaż napojów alkoholowych. 10)Prowadzenie rejestru wydawanych zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych. 11)Sprawozdawczość i meldunki w zakresie: a)procesu prywatyzacji, b)z prowadzonej działalności gospodarczej, c)z ilości powstałych i zlikwidowanych punktów sprzedaży punktów alkoholowych. 12)Inicjowanie działalności gospodarczej poprzez wszelakiego rodzaju oferty, współdziałanie z podmiotami gospodarczymi na rzecz rozwoju sektora nieuspołecznionego. 13)Koordynowanie czasu otwarcia placówek handlowych i usługowych. 14)Współdziałanie z podmiotami gospodarczymi w zakresie poprawy jakości wykonywanej działalności. 2.Współpraca z Komisją ds. rozwiązywania problemów alkoholowych: 1)Składanie wniosków do Sądu osób uzależnionych od alkoholu. 2)Współpraca z Komisariatem Policji. 3)Koordynowanie wspólnie z Przewodniczącym, pracą komisji. 4)Przyjmowanie wniosków od osób zgłaszających problem alkoholowy. 5)Wzywanie osób uzależnionych na komisję ds. rozwiązywania problemów alkoholowych. 3.Prowadzenie spraw zawiązanych z współdziałaniem z zakładami opieki zdrowotnej i organami Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawach zagrożeń sanitarno-epidemiologicznych. 4.Prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem służby zdrowia na terenie gminy Działoszyn. 5.Organizowanie społecznej pomocy finansowej na cele Narodowego funduszu Opieki |