1. Obsługa organizacyjna-biurowa organu wykonawczego Miasta i Gminy oraz Rady Miejskiej w Działoszynie i jej organów, a w szczególności: 1) współdziałanie ze stanowiskami pracy odpowiedzialnymi za przygotowanie materiałów na posiedzenia komisji oraz inne spotkania, narady robocze organizowane w ramach działalności Rady Miejskiej, 2) współudział w przygotowaniu zawiadomień dla radnych o terminie i tematyce sesji Rady Miejskiej wraz z innymi materiałami i informacjami oraz zaproszeń na sesję Rady Miejskiej dla osób zaproszonych na sesję, 3) współudział w obsłudze techniczno - biurowej sesji Rady Miejskiej w Działoszynie (protokołowanie i pomoc techniczna Komisji Uchwał i Wniosków, Komisji Skrutacyjnej), 4) przygotowanie w uzgodnieniu z Przewodniczącym Rady Miejskiej projektów planów pracy Komisji Rady Miejskiej w oparciu o propozycje Burmistrza Miasta i Gminy oraz wnioski Komisji Rady, 5) współudział w przygotowywaniu sprawozdań z wykonania uchwał Rady Miejskiej przekładanych na sesję, 6) obsługa działalności Komisji Rady Miejskiej: a) Komisja Oświaty, Kultury, Zdrowia i Kultury Fizycznej, b) Komisji Rewizyjnej, 7) przygotowywanie i przesyłanie członkom komisji zawiadomień o terminie i tematyce posiedzeń Komisji w uzgodnieniu z Przewodniczącym Komisji Rady Miejskiej, 8) udział w przygotowaniu projektów planów pracy komisji, sprawozdań z ich działalności, wniosków i opinii oraz sporządzanie protokołów z posiedzeń i czynności kontrolnych tych organów, 9) przekazywane do realizacji lub rozpatrzenia wniosków, zaleceń pokontrolnych komisji Rady Miejskiej właściwym komórkom organizacyjnym w porozumieniu z Burmistrzem Miasta i Gminy i Sekretarzem Miasta i Gminy, 2. Prowadzenie spraw związanych z działalnością samorządów mieszkańców (wybory organów samorządu mieszkańców, prowadzenie ewidencji zgłoszonych wniosków przez ww. organy - wdrożenie ich do realizacji, ewidencja członków organów samorządu mieszkańców). 3. Techniczno - organizacyjna obsługa spotkań radnych z wyborcami, szkoleń radnych, ewidencjonowani1. Obsługa organizacyjna-biurowa organu wykonawczego Miasta i Gminy oraz Rady Miejskiej w Działoszynie i jej organów, a w szczególności: 1) współdziałanie ze stanowiskami pracy odpowiedzialnymi za przygotowanie materiałów na posiedzenia komisji oraz inne spotkania, narady robocze organizowane w ramach działalności Rady Miejskiej, 2) współudział w przygotowaniu zawiadomień dla radnych o terminie i tematyce sesji Rady Miejskiej wraz z innymi materiałami i informacjami oraz zaproszeń na sesję Rady Miejskiej dla osób zaproszonych na sesję, 3) współudział w obsłudze techniczno - biurowej sesji Rady Miejskiej w Działoszynie (protokołowanie i pomoc techniczna Komisji Uchwał i Wniosków, Komisji Skrutacyjnej), 4) przygotowanie w uzgodnieniu z Przewodniczącym Rady Miejskiej projektów planów pracy Komisji Rady Miejskiej w oparciu o propozycje Burmistrza Miasta i Gminy oraz wnioski Komisji Rady, 5) współudział w przygotowywaniu sprawozdań z wykonania uchwał Rady Miejskiej przekładanych na sesję, 6) obsługa działalności Komisji Rady Miejskiej: a) Komisja Oświaty, Kultury, Zdrowia i Kultury Fizycznej, b) Komisji Rewizyjnej, 7) przygotowywanie i przesyłanie członkom komisji zawiadomień o terminie i tematyce posiedzeń Komisji w uzgodnieniu z Przewodniczącym Komisji Rady Miejskiej, 8) udział w przygotowaniu projektów planów pracy komisji, sprawozdań z ich działalności, wniosków i opinii oraz sporządzanie protokołów z posiedzeń i czynności kontrolnych tych organów, 9) przekazywane do realizacji lub rozpatrzenia wniosków, zaleceń pokontrolnych komisji Rady Miejskiej właściwym komórkom organizacyjnym w porozumieniu z Burmistrzem Miasta i Gminy i Sekretarzem Miasta i Gminy, 2. Prowadzenie spraw związanych z działalnością samorządów mieszkańców (wybory organów samorządu mieszkańców, prowadzenie ewidencji zgłoszonych wniosków przez ww. organy - wdrożenie ich do realizacji, ewidencja członków organów samorządu mieszkańców). 3. Techniczno - organizacyjna obsługa spotkań radnych z wyborcami, szkoleń radnych, ewidencjonowani1. Obsługa organizacyjna-biurowa organu wykonawczego Miasta i Gminy oraz Rady Miejskiej w Działoszynie i jej organów, a w szczególności: 1) współdziałanie ze stanowiskami pracy odpowiedzialnymi za przygotowanie materiałów na posiedzenia komisji oraz inne spotkania, narady robocze organizowane w ramach działalności Rady Miejskiej, 2) współudział w przygotowaniu zawiadomień dla radnych o terminie i tematyce sesji Rady Miejskiej wraz z innymi materiałami i informacjami oraz zaproszeń na sesję Rady Miejskiej dla osób zaproszonych na sesję, 3) współudział w obsłudze techniczno - biurowej sesji Rady Miejskiej w Działoszynie (protokołowanie i pomoc techniczna Komisji Uchwał i Wniosków, Komisji Skrutacyjnej), 4) przygotowanie w uzgodnieniu z Przewodniczącym Rady Miejskiej projektów planów pracy Komisji Rady Miejskiej w oparciu o propozycje Burmistrza Miasta i Gminy oraz wnioski Komisji Rady, 5) współudział w przygotowywaniu sprawozdań z wykonania uchwał Rady Miejskiej przekładanych na sesję, 6) obsługa działalności Komisji Rady Miejskiej: a) Komisja Oświaty, Kultury, Zdrowia i Kultury Fizycznej, b) Komisji Rewizyjnej, 7) przygotowywanie i przesyłanie członkom komisji zawiadomień o terminie i tematyce posiedzeń Komisji w uzgodnieniu z Przewodniczącym Komisji Rady Miejskiej, 8) udział w przygotowaniu projektów planów pracy komisji, sprawozdań z ich działalności, wniosków i opinii oraz sporządzanie protokołów z posiedzeń i czynności kontrolnych tych organów, 9) przekazywane do realizacji lub rozpatrzenia wniosków, zaleceń pokontrolnych komisji Rady Miejskiej właściwym komórkom organizacyjnym w porozumieniu z Burmistrzem Miasta i Gminy i Sekretarzem Miasta i Gminy, 2. Prowadzenie spraw związanych z działalnością samorządów mieszkańców (wybory organów samorządu mieszkańców, prowadzenie ewidencji zgłoszonych wniosków przez ww. organy - wdrożenie ich do realizacji, ewidencja członków organów samorządu mieszkańców). 3. Techniczno - organizacyjna obsługa spotkań radnych z wyborcami, szkoleń radnych, ewidencjonowani |