Elektroniczna skrzynka podawcza - na platformie ePUAP: http://epuap.gov.pl/wps/portal/epuap
W celu skorzystania ze Skrzynki Podawczej na platformie ePUAP, niezbędne jest spełnienie dwóch warunków: • założenie indywidualnego (darmowego) konta na platformie ePUAP (Instrukcja zakładania konta użytkownika na platformie ePUAP - do pobrania) • posiadanie certyfikatu kwalifikowanego w celu elektronicznego podpisywania przesyłanych dokumentów. Pozostałe instrukcje dotyczące wysyłania dokumentów, podpisywania itp. znajdują się na ePUAP Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu: • Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektronicznego Urzędu Podawczego. • Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy urzędu na następujących nośnikach danych: • Dyskietka 1,44 MB, • Pamięć masowa USB 1.1 lub 2.0,3. • Płyta CD-RW. Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru. Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu: • Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie XAdES-BES (podstawowa forma podpisu XAdES) • Akceptowalne formaty załączników to: • DOC, RTF,TXT • XLS, • CSV, • TXT, • GIF, TIF, BMP, JPG, • PDF, • ZIP. Zgodnie z Ustawą o informatyzacji podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2005 Nr 64, poz. 565) oraz Rozporządzeniem Prezesa Ministrów w sprawie warunków organizacyjno-technicznych doręczenia dokumentów elektronicznych podmiotom publicznym Dz.U. 2005 Nr 200 poz. 1651) informujemy, że uruchomione zostało Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta wraz z Elektroniczną Skrzynką Podawczą. Uprzejmie informujemy, że w przypadku korzystania z certyfikatów kwalifikowanych wszelkie informacje potrzebne do użytkowania certyfikatów (instrukcje obsługi, instalacji oraz oprogramowania umożliwiającego podpisywanie i weryfikację certyfikatów) są dostępne stronie wystawcy swojego certyfikatu.
|