wyszukiwanie zaawansowane

Strona Podmiotowa: Gmina Sarnaki

STANOWISKO PRACY - INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE

Komórka organizacyjna: Urząd Stanu Cywilnego
Symbol stanowiska: USC
Nazwa stanowiska: Inspektor d/s obywatelskich

Zadania realizowane na stanowisku pracy:

Prowadzenie spraw z zakresu stanu cywilnego:
1/ rejestracja urodzin, małżeństw oraz zgonów i innych zdarzeń mających wpływ na stan cywilny osób,
2/ wykonywanie projektów aktów stanu cywilnego oraz prowadzenie i aktualizacja ksiąg stanu cywilnego,
3/ kompletowanie dokumentów do akt zbiorowych i prowadzenie skorowidzów do ksiąg stanu cywilnego,
4/ przygotowywanie oraz wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego oraz zaświadczeń,
5/ przygotowywanie oraz wydawanie zaświadczeń o zdolności prawnej do zawarcia małżeństwa za granicą,
6/ przechowywanie i konserwacja ksiąg stanu cywilnego oraz akt zbiorowych,
7/ przyjmowanie i przedstawianie do podpisu oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński oraz innych oświadczeń zgodnie z przepisami Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego,
2. Organizowanie uroczystości jubileuszowych, przygotowywanie wniosków o odznaczenia.
3. Wskazywanie kandydata na opiekuna prawnego.
4. Sporządzanie sprawozdań statystycznych z zakresu USC, ewidencji ludności i dowodów osobistych oraz spraw wojskowych.
5. Prowadzenie spraw z zakresu ewidencji ludności:
1/ dokonywanie zameldowań i wymeldowań,
2/ prowadzenie postępowań i przygotowywanie decyzji administracyjnych w sprawach zameldowania i wymeldowania,
3/ prowadzenie korespondencji.
6. Sporządzanie wydruków dzieci podlegających obowiązkowi szkolnemu dla potrzeb oświaty.
7. Prowadzenie rejestru wyborców oraz jego aktualizacja.
8. Prowadzenie spraw i przygotowywanie niezbędnych materiałów do przeprowadzania wyborów prezydenckich, parlamentarnych i samorządowych oraz referendów.
9. Współdziałanie z Rządowym Centrum Informacji, Centralnym Biurem Adresowym, Wojskową Komendą Uzupełnień i innymi organami w realizacji zadań wynikających z zakresu czynności.
10. Współdziałanie w realizacji zadań związanych ze spisami.
11. Udzielanie informacji o danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
12. Prowadzenie spraw związanych ze sporządzaniem dokumentów tożsamości:
1/ przyjmowanie dokumentów,
2/ wprowadzanie danych celem przekazywania dokumProwadzenie spraw z zakresu stanu cywilnego:
1/ rejestracja urodzin, małżeństw oraz zgonów i innych zdarzeń mających wpływ na stan cywilny osób,
2/ wykonywanie projektów aktów stanu cywilnego oraz prowadzenie i aktualizacja ksiąg stanu cywilnego,
3/ kompletowanie dokumentów do akt zbiorowych i prowadzenie skorowidzów do ksiąg stanu cywilnego,
4/ przygotowywanie oraz wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego oraz zaświadczeń,
5/ przygotowywanie oraz wydawanie zaświadczeń o zdolności prawnej do zawarcia małżeństwa za granicą,
6/ przechowywanie i konserwacja ksiąg stanu cywilnego oraz akt zbiorowych,
7/ przyjmowanie i przedstawianie do podpisu oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński oraz innych oświadczeń zgodnie z przepisami Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego,
2. Organizowanie uroczystości jubileuszowych, przygotowywanie wniosków o odznaczenia.
3. Wskazywanie kandydata na opiekuna prawnego.
4. Sporządzanie sprawozdań statystycznych z zakresu USC, ewidencji ludności i dowodów osobistych oraz spraw wojskowych.
5. Prowadzenie spraw z zakresu ewidencji ludności:
1/ dokonywanie zameldowań i wymeldowań,
2/ prowadzenie postępowań i przygotowywanie decyzji administracyjnych w sprawach zameldowania i wymeldowania,
3/ prowadzenie korespondencji.
6. Sporządzanie wydruków dzieci podlegających obowiązkowi szkolnemu dla potrzeb oświaty.
7. Prowadzenie rejestru wyborców oraz jego aktualizacja.
8. Prowadzenie spraw i przygotowywanie niezbędnych materiałów do przeprowadzania wyborów prezydenckich, parlamentarnych i samorządowych oraz referendów.
9. Współdziałanie z Rządowym Centrum Informacji, Centralnym Biurem Adresowym, Wojskową Komendą Uzupełnień i innymi organami w realizacji zadań wynikających z zakresu czynności.
10. Współdziałanie w realizacji zadań związanych ze spisami.
11. Udzielanie informacji o danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
12. Prowadzenie spraw związanych ze sporządzaniem dokumentów tożsamości:
1/ przyjmowanie dokumentów,
2/ wprowadzanie danych celem przekazywania dokumProwadzenie spraw z zakresu stanu cywilnego:
1/ rejestracja urodzin, małżeństw oraz zgonów i innych zdarzeń mających wpływ na stan cywilny osób,
2/ wykonywanie projektów aktów stanu cywilnego oraz prowadzenie i aktualizacja ksiąg stanu cywilnego,
3/ kompletowanie dokumentów do akt zbiorowych i prowadzenie skorowidzów do ksiąg stanu cywilnego,
4/ przygotowywanie oraz wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego oraz zaświadczeń,
5/ przygotowywanie oraz wydawanie zaświadczeń o zdolności prawnej do zawarcia małżeństwa za granicą,
6/ przechowywanie i konserwacja ksiąg stanu cywilnego oraz akt zbiorowych,
7/ przyjmowanie i przedstawianie do podpisu oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński oraz innych oświadczeń zgodnie z przepisami Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego,
2. Organizowanie uroczystości jubileuszowych, przygotowywanie wniosków o odznaczenia.
3. Wskazywanie kandydata na opiekuna prawnego.
4. Sporządzanie sprawozdań statystycznych z zakresu USC, ewidencji ludności i dowodów osobistych oraz spraw wojskowych.
5. Prowadzenie spraw z zakresu ewidencji ludności:
1/ dokonywanie zameldowań i wymeldowań,
2/ prowadzenie postępowań i przygotowywanie decyzji administracyjnych w sprawach zameldowania i wymeldowania,
3/ prowadzenie korespondencji.
6. Sporządzanie wydruków dzieci podlegających obowiązkowi szkolnemu dla potrzeb oświaty.
7. Prowadzenie rejestru wyborców oraz jego aktualizacja.
8. Prowadzenie spraw i przygotowywanie niezbędnych materiałów do przeprowadzania wyborów prezydenckich, parlamentarnych i samorządowych oraz referendów.
9. Współdziałanie z Rządowym Centrum Informacji, Centralnym Biurem Adresowym, Wojskową Komendą Uzupełnień i innymi organami w realizacji zadań wynikających z zakresu czynności.
10. Współdziałanie w realizacji zadań związanych ze spisami.
11. Udzielanie informacji o danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
12. Prowadzenie spraw związanych ze sporządzaniem dokumentów tożsamości:
1/ przyjmowanie dokumentów,
2/ wprowadzanie danych celem przekazywania dokumProwadzenie spraw z zakresu stanu cywilnego:
1/ rejestracja urodzin, małżeństw oraz zgonów i innych zdarzeń mających wpływ na stan cywilny osób,
2/ wykonywanie projektów aktów stanu cywilnego oraz prowadzenie i aktualizacja ksiąg stanu cywilnego,
3/ kompletowanie dokumentów do akt zbiorowych i prowadzenie skorowidzów do ksiąg stanu cywilnego,
4/ przygotowywanie oraz wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego oraz zaświadczeń,
5/ przygotowywanie oraz wydawanie zaświadczeń o zdolności prawnej do zawarcia małżeństwa za granicą,
6/ przechowywanie i konserwacja ksiąg stanu cywilnego oraz akt zbiorowych,
7/ przyjmowanie i przedstawianie do podpisu oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński oraz innych oświadczeń zgodnie z przepisami Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego,
2. Organizowanie uroczystości jubileuszowych, przygotowywanie wniosków o odznaczenia.
3. Wskazywanie kandydata na opiekuna prawnego.
4. Sporządzanie sprawozdań statystycznych z zakresu USC, ewidencji ludności i dowodów osobistych oraz spraw wojskowych.
5. Prowadzenie spraw z zakresu ewidencji ludności:
1/ dokonywanie zameldowań i wymeldowań,
2/ prowadzenie postępowań i przygotowywanie decyzji administracyjnych w sprawach zameldowania i wymeldowania,
3/ prowadzenie korespondencji.
6. Sporządzanie wydruków dzieci podlegających obowiązkowi szkolnemu dla potrzeb oświaty.
7. Prowadzenie rejestru wyborców oraz jego aktualizacja.
8. Prowadzenie spraw i przygotowywanie niezbędnych materiałów do przeprowadzania wyborów prezydenckich, parlamentarnych i samorządowych oraz referendów.
9. Współdziałanie z Rządowym Centrum Informacji, Centralnym Biurem Adresowym, Wojskową Komendą Uzupełnień i innymi organami w realizacji zadań wynikających z zakresu czynności.
10. Współdziałanie w realizacji zadań związanych ze spisami.
11. Udzielanie informacji o danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
12. Prowadzenie spraw związanych ze sporządzaniem dokumentów tożsamości:
1/ przyjmowanie dokumentów,
2/ wprowadzanie danych celem przekazywania dokum

Osoby zatrudnione na stanowisku:

Informacje o dniach i godzinach przyjmowania w sprawach skarg i wniosków:

    Informacje systemowe

Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP Paweł Kordaczuk
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji Paweł Kordaczuk
Data wytworzenia informacji 2015-07-03
Data udostępnienia informacji 2015-07-03