Prowadzenie spraw z zakresu stanu cywilnego: 1/ rejestracja urodzin, małżeństw oraz zgonów i innych zdarzeń mających wpływ na stan cywilny osób, 2/ wykonywanie projektów aktów stanu cywilnego oraz prowadzenie i aktualizacja ksiąg stanu cywilnego, 3/ kompletowanie dokumentów do akt zbiorowych i prowadzenie skorowidzów do ksiąg stanu cywilnego, 4/ przygotowywanie oraz wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego oraz zaświadczeń, 5/ przygotowywanie oraz wydawanie zaświadczeń o zdolności prawnej do zawarcia małżeństwa za granicą, 6/ przechowywanie i konserwacja ksiąg stanu cywilnego oraz akt zbiorowych, 7/ przyjmowanie i przedstawianie do podpisu oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński oraz innych oświadczeń zgodnie z przepisami Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, 2. Organizowanie uroczystości jubileuszowych, przygotowywanie wniosków o odznaczenia. 3. Wskazywanie kandydata na opiekuna prawnego. 4. Sporządzanie sprawozdań statystycznych z zakresu USC, ewidencji ludności i dowodów osobistych oraz spraw wojskowych. 5. Prowadzenie spraw z zakresu ewidencji ludności: 1/ dokonywanie zameldowań i wymeldowań, 2/ prowadzenie postępowań i przygotowywanie decyzji administracyjnych w sprawach zameldowania i wymeldowania, 3/ prowadzenie korespondencji. 6. Sporządzanie wydruków dzieci podlegających obowiązkowi szkolnemu dla potrzeb oświaty. 7. Prowadzenie rejestru wyborców oraz jego aktualizacja. 8. Prowadzenie spraw i przygotowywanie niezbędnych materiałów do przeprowadzania wyborów prezydenckich, parlamentarnych i samorządowych oraz referendów. 9. Współdziałanie z Rządowym Centrum Informacji, Centralnym Biurem Adresowym, Wojskową Komendą Uzupełnień i innymi organami w realizacji zadań wynikających z zakresu czynności. 10. Współdziałanie w realizacji zadań związanych ze spisami. 11. Udzielanie informacji o danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami. 12. Prowadzenie spraw związanych ze sporządzaniem dokumentów tożsamości: 1/ przyjmowanie dokumentów, 2/ wprowadzanie danych celem przekazywania dokumProwadzenie spraw z zakresu stanu cywilnego: 1/ rejestracja urodzin, małżeństw oraz zgonów i innych zdarzeń mających wpływ na stan cywilny osób, 2/ wykonywanie projektów aktów stanu cywilnego oraz prowadzenie i aktualizacja ksiąg stanu cywilnego, 3/ kompletowanie dokumentów do akt zbiorowych i prowadzenie skorowidzów do ksiąg stanu cywilnego, 4/ przygotowywanie oraz wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego oraz zaświadczeń, 5/ przygotowywanie oraz wydawanie zaświadczeń o zdolności prawnej do zawarcia małżeństwa za granicą, 6/ przechowywanie i konserwacja ksiąg stanu cywilnego oraz akt zbiorowych, 7/ przyjmowanie i przedstawianie do podpisu oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński oraz innych oświadczeń zgodnie z przepisami Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, 2. Organizowanie uroczystości jubileuszowych, przygotowywanie wniosków o odznaczenia. 3. Wskazywanie kandydata na opiekuna prawnego. 4. Sporządzanie sprawozdań statystycznych z zakresu USC, ewidencji ludności i dowodów osobistych oraz spraw wojskowych. 5. Prowadzenie spraw z zakresu ewidencji ludności: 1/ dokonywanie zameldowań i wymeldowań, 2/ prowadzenie postępowań i przygotowywanie decyzji administracyjnych w sprawach zameldowania i wymeldowania, 3/ prowadzenie korespondencji. 6. Sporządzanie wydruków dzieci podlegających obowiązkowi szkolnemu dla potrzeb oświaty. 7. Prowadzenie rejestru wyborców oraz jego aktualizacja. 8. Prowadzenie spraw i przygotowywanie niezbędnych materiałów do przeprowadzania wyborów prezydenckich, parlamentarnych i samorządowych oraz referendów. 9. Współdziałanie z Rządowym Centrum Informacji, Centralnym Biurem Adresowym, Wojskową Komendą Uzupełnień i innymi organami w realizacji zadań wynikających z zakresu czynności. 10. Współdziałanie w realizacji zadań związanych ze spisami. 11. Udzielanie informacji o danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami. 12. Prowadzenie spraw związanych ze sporządzaniem dokumentów tożsamości: 1/ przyjmowanie dokumentów, 2/ wprowadzanie danych celem przekazywania dokumProwadzenie spraw z zakresu stanu cywilnego: 1/ rejestracja urodzin, małżeństw oraz zgonów i innych zdarzeń mających wpływ na stan cywilny osób, 2/ wykonywanie projektów aktów stanu cywilnego oraz prowadzenie i aktualizacja ksiąg stanu cywilnego, 3/ kompletowanie dokumentów do akt zbiorowych i prowadzenie skorowidzów do ksiąg stanu cywilnego, 4/ przygotowywanie oraz wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego oraz zaświadczeń, 5/ przygotowywanie oraz wydawanie zaświadczeń o zdolności prawnej do zawarcia małżeństwa za granicą, 6/ przechowywanie i konserwacja ksiąg stanu cywilnego oraz akt zbiorowych, 7/ przyjmowanie i przedstawianie do podpisu oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński oraz innych oświadczeń zgodnie z przepisami Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, 2. Organizowanie uroczystości jubileuszowych, przygotowywanie wniosków o odznaczenia. 3. Wskazywanie kandydata na opiekuna prawnego. 4. Sporządzanie sprawozdań statystycznych z zakresu USC, ewidencji ludności i dowodów osobistych oraz spraw wojskowych. 5. Prowadzenie spraw z zakresu ewidencji ludności: 1/ dokonywanie zameldowań i wymeldowań, 2/ prowadzenie postępowań i przygotowywanie decyzji administracyjnych w sprawach zameldowania i wymeldowania, 3/ prowadzenie korespondencji. 6. Sporządzanie wydruków dzieci podlegających obowiązkowi szkolnemu dla potrzeb oświaty. 7. Prowadzenie rejestru wyborców oraz jego aktualizacja. 8. Prowadzenie spraw i przygotowywanie niezbędnych materiałów do przeprowadzania wyborów prezydenckich, parlamentarnych i samorządowych oraz referendów. 9. Współdziałanie z Rządowym Centrum Informacji, Centralnym Biurem Adresowym, Wojskową Komendą Uzupełnień i innymi organami w realizacji zadań wynikających z zakresu czynności. 10. Współdziałanie w realizacji zadań związanych ze spisami. 11. Udzielanie informacji o danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami. 12. Prowadzenie spraw związanych ze sporządzaniem dokumentów tożsamości: 1/ przyjmowanie dokumentów, 2/ wprowadzanie danych celem przekazywania dokumProwadzenie spraw z zakresu stanu cywilnego: 1/ rejestracja urodzin, małżeństw oraz zgonów i innych zdarzeń mających wpływ na stan cywilny osób, 2/ wykonywanie projektów aktów stanu cywilnego oraz prowadzenie i aktualizacja ksiąg stanu cywilnego, 3/ kompletowanie dokumentów do akt zbiorowych i prowadzenie skorowidzów do ksiąg stanu cywilnego, 4/ przygotowywanie oraz wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego oraz zaświadczeń, 5/ przygotowywanie oraz wydawanie zaświadczeń o zdolności prawnej do zawarcia małżeństwa za granicą, 6/ przechowywanie i konserwacja ksiąg stanu cywilnego oraz akt zbiorowych, 7/ przyjmowanie i przedstawianie do podpisu oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński oraz innych oświadczeń zgodnie z przepisami Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, 2. Organizowanie uroczystości jubileuszowych, przygotowywanie wniosków o odznaczenia. 3. Wskazywanie kandydata na opiekuna prawnego. 4. Sporządzanie sprawozdań statystycznych z zakresu USC, ewidencji ludności i dowodów osobistych oraz spraw wojskowych. 5. Prowadzenie spraw z zakresu ewidencji ludności: 1/ dokonywanie zameldowań i wymeldowań, 2/ prowadzenie postępowań i przygotowywanie decyzji administracyjnych w sprawach zameldowania i wymeldowania, 3/ prowadzenie korespondencji. 6. Sporządzanie wydruków dzieci podlegających obowiązkowi szkolnemu dla potrzeb oświaty. 7. Prowadzenie rejestru wyborców oraz jego aktualizacja. 8. Prowadzenie spraw i przygotowywanie niezbędnych materiałów do przeprowadzania wyborów prezydenckich, parlamentarnych i samorządowych oraz referendów. 9. Współdziałanie z Rządowym Centrum Informacji, Centralnym Biurem Adresowym, Wojskową Komendą Uzupełnień i innymi organami w realizacji zadań wynikających z zakresu czynności. 10. Współdziałanie w realizacji zadań związanych ze spisami. 11. Udzielanie informacji o danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami. 12. Prowadzenie spraw związanych ze sporządzaniem dokumentów tożsamości: 1/ przyjmowanie dokumentów, 2/ wprowadzanie danych celem przekazywania dokum |