wyszukiwanie zaawansowane

Strona Podmiotowa: Gmina Sarnaki

STANOWISKO PRACY - INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE

Komórka organizacyjna: Urząd Stanu Cywilnego
Symbol stanowiska: USC
Nazwa stanowiska: Inspektor d/s meldunkowych

Zadania realizowane na stanowisku pracy:

1. Sporządzanie aktów stanu cywilnego, prowadzenie niezbędnej dokumentacji w tym zakresie
oraz wydawanie dokumentów.
2. Prowadzenie ksiąg stanu cywilnego, ich aktualizacja i konserwacja.
3. Prowadzenie spraw z zakresu ewidencji ludności, prowadzenie postępowań w sprawach spor-
nych o zameldowanie lub wymeldowanie.
4. Sporządzanie wykazów i spisów mieszkańców.
5. Gromadzenie dokumentacji i wydawanie dokumentów tożsamości.
6. Współdziałanie z organami wojskowymi w zakresie ewidencji wojskowej.
7. Prowadzenie spraw z zakresu rejestracji przedpoborowych i przeprowadzenia poboru.
8. Współpraca z innymi organami w realizacji zadań wynikających z zakresu czynności.
9. Realizacja innych zadań wynikających z przepisów o aktach stanu cywilnego, ewidencji lud-
ności, przepisów Kodeksu Rodzinnego i Opiekuńczego, przepisów o dowodach osobistych,
obywatelstwie polskim i przepisów wykonawczych.
10. Współdziałanie w zakresie realizacji zadań związanych z wyborami i referendum.
11. Organizowanie i prowadzenie dokumentacji w zakresie tzw. akcji kurierskiej.
12. Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zgody na publiczną zbiórkę pieniędzy oraz
na organizowanie zgromadzeń na terenie gminy.
13. Współdziałanie w wykonywaniu zadań urzędu w zakresie spisów rolnych i powszechnych.
14. Terminowe przekazywanie akt zakończonych w roku kalendarzowym do archiwum zakłado-
wego, w I kwartale roku następnego.
15. Zastępowanie pracownika prowadzącego sprawy organizacyjne w zakresie prowadzenia
sekretariatu Wójta.
- 2 -

16. Przygotowywanie informacji i sprawozdań oraz innych dokumentów, a także projektów
przepisów prawnych będących przedmiotem obrad organów gminy, komisji rady gminy
i Wójta Gminy. Dokonywanie uzgodnień pod względem formalno-prawnym m.in. z radcą
prawnym.
17. Przestrzeganie zasad instrukcji kancelaryjnej i KPA.
18. Prowadzenie rejestrów przepisów obowiązujących na stanowisku.
19. Wykonywanie wszystkich zadań nie wymienionych w zakresie c1. Sporządzanie aktów stanu cywilnego, prowadzenie niezbędnej dokumentacji w tym zakresie
oraz wydawanie dokumentów.
2. Prowadzenie ksiąg stanu cywilnego, ich aktualizacja i konserwacja.
3. Prowadzenie spraw z zakresu ewidencji ludności, prowadzenie postępowań w sprawach spor-
nych o zameldowanie lub wymeldowanie.
4. Sporządzanie wykazów i spisów mieszkańców.
5. Gromadzenie dokumentacji i wydawanie dokumentów tożsamości.
6. Współdziałanie z organami wojskowymi w zakresie ewidencji wojskowej.
7. Prowadzenie spraw z zakresu rejestracji przedpoborowych i przeprowadzenia poboru.
8. Współpraca z innymi organami w realizacji zadań wynikających z zakresu czynności.
9. Realizacja innych zadań wynikających z przepisów o aktach stanu cywilnego, ewidencji lud-
ności, przepisów Kodeksu Rodzinnego i Opiekuńczego, przepisów o dowodach osobistych,
obywatelstwie polskim i przepisów wykonawczych.
10. Współdziałanie w zakresie realizacji zadań związanych z wyborami i referendum.
11. Organizowanie i prowadzenie dokumentacji w zakresie tzw. akcji kurierskiej.
12. Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zgody na publiczną zbiórkę pieniędzy oraz
na organizowanie zgromadzeń na terenie gminy.
13. Współdziałanie w wykonywaniu zadań urzędu w zakresie spisów rolnych i powszechnych.
14. Terminowe przekazywanie akt zakończonych w roku kalendarzowym do archiwum zakłado-
wego, w I kwartale roku następnego.
15. Zastępowanie pracownika prowadzącego sprawy organizacyjne w zakresie prowadzenia
sekretariatu Wójta.
- 2 -

16. Przygotowywanie informacji i sprawozdań oraz innych dokumentów, a także projektów
przepisów prawnych będących przedmiotem obrad organów gminy, komisji rady gminy
i Wójta Gminy. Dokonywanie uzgodnień pod względem formalno-prawnym m.in. z radcą
prawnym.
17. Przestrzeganie zasad instrukcji kancelaryjnej i KPA.
18. Prowadzenie rejestrów przepisów obowiązujących na stanowisku.
19. Wykonywanie wszystkich zadań nie wymienionych w zakresie c1. Sporządzanie aktów stanu cywilnego, prowadzenie niezbędnej dokumentacji w tym zakresie
oraz wydawanie dokumentów.
2. Prowadzenie ksiąg stanu cywilnego, ich aktualizacja i konserwacja.
3. Prowadzenie spraw z zakresu ewidencji ludności, prowadzenie postępowań w sprawach spor-
nych o zameldowanie lub wymeldowanie.
4. Sporządzanie wykazów i spisów mieszkańców.
5. Gromadzenie dokumentacji i wydawanie dokumentów tożsamości.
6. Współdziałanie z organami wojskowymi w zakresie ewidencji wojskowej.
7. Prowadzenie spraw z zakresu rejestracji przedpoborowych i przeprowadzenia poboru.
8. Współpraca z innymi organami w realizacji zadań wynikających z zakresu czynności.
9. Realizacja innych zadań wynikających z przepisów o aktach stanu cywilnego, ewidencji lud-
ności, przepisów Kodeksu Rodzinnego i Opiekuńczego, przepisów o dowodach osobistych,
obywatelstwie polskim i przepisów wykonawczych.
10. Współdziałanie w zakresie realizacji zadań związanych z wyborami i referendum.
11. Organizowanie i prowadzenie dokumentacji w zakresie tzw. akcji kurierskiej.
12. Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zgody na publiczną zbiórkę pieniędzy oraz
na organizowanie zgromadzeń na terenie gminy.
13. Współdziałanie w wykonywaniu zadań urzędu w zakresie spisów rolnych i powszechnych.
14. Terminowe przekazywanie akt zakończonych w roku kalendarzowym do archiwum zakłado-
wego, w I kwartale roku następnego.
15. Zastępowanie pracownika prowadzącego sprawy organizacyjne w zakresie prowadzenia
sekretariatu Wójta.
- 2 -

16. Przygotowywanie informacji i sprawozdań oraz innych dokumentów, a także projektów
przepisów prawnych będących przedmiotem obrad organów gminy, komisji rady gminy
i Wójta Gminy. Dokonywanie uzgodnień pod względem formalno-prawnym m.in. z radcą
prawnym.
17. Przestrzeganie zasad instrukcji kancelaryjnej i KPA.
18. Prowadzenie rejestrów przepisów obowiązujących na stanowisku.
19. Wykonywanie wszystkich zadań nie wymienionych w zakresie c

Informacje o dniach i godzinach przyjmowania w sprawach skarg i wniosków:

 Procedury załatwiania spraw na stanowisku:

USC Wydanie aktu Stanu Cywilnego
USC Zgłoszenie pobytu stałego
Ewidencja Ludności Wniosek o wydanie zaświadczenia

    Informacje systemowe

Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji
Data wytworzenia informacji 2011-01-14
Data udostępnienia informacji 2011-01-14