1. Sporządzanie aktów stanu cywilnego, prowadzenie niezbędnej dokumentacji w tym zakresie oraz wydawanie dokumentów. 2. Prowadzenie ksiąg stanu cywilnego, ich aktualizacja i konserwacja. 3. Prowadzenie spraw z zakresu ewidencji ludności, prowadzenie postępowań w sprawach spor- nych o zameldowanie lub wymeldowanie. 4. Sporządzanie wykazów i spisów mieszkańców. 5. Gromadzenie dokumentacji i wydawanie dokumentów tożsamości. 6. Współdziałanie z organami wojskowymi w zakresie ewidencji wojskowej. 7. Prowadzenie spraw z zakresu rejestracji przedpoborowych i przeprowadzenia poboru. 8. Współpraca z innymi organami w realizacji zadań wynikających z zakresu czynności. 9. Realizacja innych zadań wynikających z przepisów o aktach stanu cywilnego, ewidencji lud- ności, przepisów Kodeksu Rodzinnego i Opiekuńczego, przepisów o dowodach osobistych, obywatelstwie polskim i przepisów wykonawczych. 10. Współdziałanie w zakresie realizacji zadań związanych z wyborami i referendum. 11. Organizowanie i prowadzenie dokumentacji w zakresie tzw. akcji kurierskiej. 12. Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zgody na publiczną zbiórkę pieniędzy oraz na organizowanie zgromadzeń na terenie gminy. 13. Współdziałanie w wykonywaniu zadań urzędu w zakresie spisów rolnych i powszechnych. 14. Terminowe przekazywanie akt zakończonych w roku kalendarzowym do archiwum zakłado- wego, w I kwartale roku następnego. 15. Zastępowanie pracownika prowadzącego sprawy organizacyjne w zakresie prowadzenia sekretariatu Wójta. - 2 -
16. Przygotowywanie informacji i sprawozdań oraz innych dokumentów, a także projektów przepisów prawnych będących przedmiotem obrad organów gminy, komisji rady gminy i Wójta Gminy. Dokonywanie uzgodnień pod względem formalno-prawnym m.in. z radcą prawnym. 17. Przestrzeganie zasad instrukcji kancelaryjnej i KPA. 18. Prowadzenie rejestrów przepisów obowiązujących na stanowisku. 19. Wykonywanie wszystkich zadań nie wymienionych w zakresie c1. Sporządzanie aktów stanu cywilnego, prowadzenie niezbędnej dokumentacji w tym zakresie oraz wydawanie dokumentów. 2. Prowadzenie ksiąg stanu cywilnego, ich aktualizacja i konserwacja. 3. Prowadzenie spraw z zakresu ewidencji ludności, prowadzenie postępowań w sprawach spor- nych o zameldowanie lub wymeldowanie. 4. Sporządzanie wykazów i spisów mieszkańców. 5. Gromadzenie dokumentacji i wydawanie dokumentów tożsamości. 6. Współdziałanie z organami wojskowymi w zakresie ewidencji wojskowej. 7. Prowadzenie spraw z zakresu rejestracji przedpoborowych i przeprowadzenia poboru. 8. Współpraca z innymi organami w realizacji zadań wynikających z zakresu czynności. 9. Realizacja innych zadań wynikających z przepisów o aktach stanu cywilnego, ewidencji lud- ności, przepisów Kodeksu Rodzinnego i Opiekuńczego, przepisów o dowodach osobistych, obywatelstwie polskim i przepisów wykonawczych. 10. Współdziałanie w zakresie realizacji zadań związanych z wyborami i referendum. 11. Organizowanie i prowadzenie dokumentacji w zakresie tzw. akcji kurierskiej. 12. Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zgody na publiczną zbiórkę pieniędzy oraz na organizowanie zgromadzeń na terenie gminy. 13. Współdziałanie w wykonywaniu zadań urzędu w zakresie spisów rolnych i powszechnych. 14. Terminowe przekazywanie akt zakończonych w roku kalendarzowym do archiwum zakłado- wego, w I kwartale roku następnego. 15. Zastępowanie pracownika prowadzącego sprawy organizacyjne w zakresie prowadzenia sekretariatu Wójta. - 2 -
16. Przygotowywanie informacji i sprawozdań oraz innych dokumentów, a także projektów przepisów prawnych będących przedmiotem obrad organów gminy, komisji rady gminy i Wójta Gminy. Dokonywanie uzgodnień pod względem formalno-prawnym m.in. z radcą prawnym. 17. Przestrzeganie zasad instrukcji kancelaryjnej i KPA. 18. Prowadzenie rejestrów przepisów obowiązujących na stanowisku. 19. Wykonywanie wszystkich zadań nie wymienionych w zakresie c1. Sporządzanie aktów stanu cywilnego, prowadzenie niezbędnej dokumentacji w tym zakresie oraz wydawanie dokumentów. 2. Prowadzenie ksiąg stanu cywilnego, ich aktualizacja i konserwacja. 3. Prowadzenie spraw z zakresu ewidencji ludności, prowadzenie postępowań w sprawach spor- nych o zameldowanie lub wymeldowanie. 4. Sporządzanie wykazów i spisów mieszkańców. 5. Gromadzenie dokumentacji i wydawanie dokumentów tożsamości. 6. Współdziałanie z organami wojskowymi w zakresie ewidencji wojskowej. 7. Prowadzenie spraw z zakresu rejestracji przedpoborowych i przeprowadzenia poboru. 8. Współpraca z innymi organami w realizacji zadań wynikających z zakresu czynności. 9. Realizacja innych zadań wynikających z przepisów o aktach stanu cywilnego, ewidencji lud- ności, przepisów Kodeksu Rodzinnego i Opiekuńczego, przepisów o dowodach osobistych, obywatelstwie polskim i przepisów wykonawczych. 10. Współdziałanie w zakresie realizacji zadań związanych z wyborami i referendum. 11. Organizowanie i prowadzenie dokumentacji w zakresie tzw. akcji kurierskiej. 12. Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zgody na publiczną zbiórkę pieniędzy oraz na organizowanie zgromadzeń na terenie gminy. 13. Współdziałanie w wykonywaniu zadań urzędu w zakresie spisów rolnych i powszechnych. 14. Terminowe przekazywanie akt zakończonych w roku kalendarzowym do archiwum zakłado- wego, w I kwartale roku następnego. 15. Zastępowanie pracownika prowadzącego sprawy organizacyjne w zakresie prowadzenia sekretariatu Wójta. - 2 -
16. Przygotowywanie informacji i sprawozdań oraz innych dokumentów, a także projektów przepisów prawnych będących przedmiotem obrad organów gminy, komisji rady gminy i Wójta Gminy. Dokonywanie uzgodnień pod względem formalno-prawnym m.in. z radcą prawnym. 17. Przestrzeganie zasad instrukcji kancelaryjnej i KPA. 18. Prowadzenie rejestrów przepisów obowiązujących na stanowisku. 19. Wykonywanie wszystkich zadań nie wymienionych w zakresie c |