1. Prowadzenie obsługi finansowo-księgowej gminy zgodnie z ustawą o finansach publicznych i ustawą o rachunkowości, w tym: 1) prowadzenie ksiąg rachunkowych instytucji kultury, 2) prowadzenie ksiąg pomocniczych instytucji kultury, 3) sporządzanie obrotów i sald kont syntetycznych instytucji kultury. 2. Sporządzanie list płac pracowników urzędu oraz pracowników instytucji kultury. 3. Sporządzanie dokumentacji i rozliczeń z ZUS oraz funduszami emerytalnymi wynikającej z ustawy o ubezpieczeniach społecznych. 4. Obsługa i bieżąca aktualizacja programu komputerowego PŁATNIK. 5. Elektroniczne przekazywanie: 1) wynagrodzeń, 2) składek ZUS, 3) składek na Fundusz Pracy 4) innych należności. 6. Sporządzanie sprawozdań o wynagrodzeniach. 7. Wystawianie pracownikom zaświadczeń o zarobkach. 8. Przygotowywanie dokumentów do załatwienia spraw emerytalno-rentowych pracowników. 9. Obsługa programu komputerowego PFRON. 10. Obsługa programu płacowego QWARK. 11. Wydawanie pracownikom dowodów ubezpieczenia. 12. Sporządzanie informacji o dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy dla pracowników, radnych, sołtysów i innych. 13. Prowadzenie rejestrów wymaganych na stanowisku. 14. Prowadzenie zbioru przepisów prawnych obowiązujących na stanowisku. 15. Realizacja obowiązków wynikających z ß 14 regulaminu organizacyjnego urzędu gminy. 16. Zastępowanie w czasie nieobecności P. Doroty Kordaczuk. 17. Wykonywanie innych prac zleconych przez Wójta Gminy lub Sekretarza Gminy.
Do obowiązków Pani należy również dbałość o wykonywanie zadań publicznych oraz środki publiczne, z uwzględnieniem interesu publicznego oraz indywidualnych spraw obywateli, a w szczególności: 1) przestrzeganie Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej, 2) wykonywanie zadań sumiennie, sprawnie i bezstronnie, 3) udzielanie informacji organom, instytucjom i osobom fizycznym oraz udostępnianie dokumentów znajdujących się w posiadaniu jednostki, jeżeli prawo tego nie zabrania, 4) dochowanie1. Prowadzenie obsługi finansowo-księgowej gminy zgodnie z ustawą o finansach publicznych i ustawą o rachunkowości, w tym: 1) prowadzenie ksiąg rachunkowych instytucji kultury, 2) prowadzenie ksiąg pomocniczych instytucji kultury, 3) sporządzanie obrotów i sald kont syntetycznych instytucji kultury. 2. Sporządzanie list płac pracowników urzędu oraz pracowników instytucji kultury. 3. Sporządzanie dokumentacji i rozliczeń z ZUS oraz funduszami emerytalnymi wynikającej z ustawy o ubezpieczeniach społecznych. 4. Obsługa i bieżąca aktualizacja programu komputerowego PŁATNIK. 5. Elektroniczne przekazywanie: 1) wynagrodzeń, 2) składek ZUS, 3) składek na Fundusz Pracy 4) innych należności. 6. Sporządzanie sprawozdań o wynagrodzeniach. 7. Wystawianie pracownikom zaświadczeń o zarobkach. 8. Przygotowywanie dokumentów do załatwienia spraw emerytalno-rentowych pracowników. 9. Obsługa programu komputerowego PFRON. 10. Obsługa programu płacowego QWARK. 11. Wydawanie pracownikom dowodów ubezpieczenia. 12. Sporządzanie informacji o dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy dla pracowników, radnych, sołtysów i innych. 13. Prowadzenie rejestrów wymaganych na stanowisku. 14. Prowadzenie zbioru przepisów prawnych obowiązujących na stanowisku. 15. Realizacja obowiązków wynikających z ß 14 regulaminu organizacyjnego urzędu gminy. 16. Zastępowanie w czasie nieobecności P. Doroty Kordaczuk. 17. Wykonywanie innych prac zleconych przez Wójta Gminy lub Sekretarza Gminy.
Do obowiązków Pani należy również dbałość o wykonywanie zadań publicznych oraz środki publiczne, z uwzględnieniem interesu publicznego oraz indywidualnych spraw obywateli, a w szczególności: 1) przestrzeganie Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej, 2) wykonywanie zadań sumiennie, sprawnie i bezstronnie, 3) udzielanie informacji organom, instytucjom i osobom fizycznym oraz udostępnianie dokumentów znajdujących się w posiadaniu jednostki, jeżeli prawo tego nie zabrania, 4) dochowanie1. Prowadzenie obsługi finansowo-księgowej gminy zgodnie z ustawą o finansach publicznych i ustawą o rachunkowości, w tym: 1) prowadzenie ksiąg rachunkowych instytucji kultury, 2) prowadzenie ksiąg pomocniczych instytucji kultury, 3) sporządzanie obrotów i sald kont syntetycznych instytucji kultury. 2. Sporządzanie list płac pracowników urzędu oraz pracowników instytucji kultury. 3. Sporządzanie dokumentacji i rozliczeń z ZUS oraz funduszami emerytalnymi wynikającej z ustawy o ubezpieczeniach społecznych. 4. Obsługa i bieżąca aktualizacja programu komputerowego PŁATNIK. 5. Elektroniczne przekazywanie: 1) wynagrodzeń, 2) składek ZUS, 3) składek na Fundusz Pracy 4) innych należności. 6. Sporządzanie sprawozdań o wynagrodzeniach. 7. Wystawianie pracownikom zaświadczeń o zarobkach. 8. Przygotowywanie dokumentów do załatwienia spraw emerytalno-rentowych pracowników. 9. Obsługa programu komputerowego PFRON. 10. Obsługa programu płacowego QWARK. 11. Wydawanie pracownikom dowodów ubezpieczenia. 12. Sporządzanie informacji o dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy dla pracowników, radnych, sołtysów i innych. 13. Prowadzenie rejestrów wymaganych na stanowisku. 14. Prowadzenie zbioru przepisów prawnych obowiązujących na stanowisku. 15. Realizacja obowiązków wynikających z ß 14 regulaminu organizacyjnego urzędu gminy. 16. Zastępowanie w czasie nieobecności P. Doroty Kordaczuk. 17. Wykonywanie innych prac zleconych przez Wójta Gminy lub Sekretarza Gminy.
Do obowiązków Pani należy również dbałość o wykonywanie zadań publicznych oraz środki publiczne, z uwzględnieniem interesu publicznego oraz indywidualnych spraw obywateli, a w szczególności: 1) przestrzeganie Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej, 2) wykonywanie zadań sumiennie, sprawnie i bezstronnie, 3) udzielanie informacji organom, instytucjom i osobom fizycznym oraz udostępnianie dokumentów znajdujących się w posiadaniu jednostki, jeżeli prawo tego nie zabrania, 4) dochowanie |