1. Prowadzenie obsługi finansowo-księgowej gminy zgodnie z ustawą o finansach publicznych i ustawą o rachunkowości, w tym: 1) prowadzenie ksiąg rachunkowych, 2) prowadzenie ksiąg pomocniczych, 3) sporządzanie obrotów i sald kont syntetycznych w zakresie dochodów gminy. 2. Prowadzenie rozliczeń z urzędami skarbowymi z tytułu naliczonych podatków od osób fizycznych. 3. Rozliczanie z urzędem skarbowym podatku VAT, w tym prowadzenie rejestru. 4. Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem majątku gminy, kompletowanie dokumentów, gromadzenie umów z ubezpieczycielami. 5. Analiza planów finansowych gminnych jednostek organizacyjnych. 6. Współudział w opracowywaniu założeń do budżetu. 7. Opracowywanie sprawozdań z wykonania dochodów budżetowych gminy. 8. Sporządzanie planów finansowych według dochodów budżetowych zgodnie z klasyfikacją budżetową. 9. Aktualizowanie zmian w kartach dochodów budżetu gminy. 10. Prowadzenie ewidencji analitycznej i syntetycznej dochodów budżetowych. 11. Sporządzanie sprawozdań z wykonania dochodów budżetu gminy. 12. Dekretacja dowodów księgowych poszczególnych jednostek organizacyjnych oraz budżetu gminy. 13. Prowadzenie księgowej ewidencji mienia gminnego. 14. Prowadzenie rejestrów wymaganych na stanowisku. 15. Prowadzenie zbioru przepisów prawnych obowiązujących na stanowisku. 16. Realizacja obowiązków wynikających z ß 14 regulaminu organizacyjnego urzędu gminy. 17. Zastępowanie w czasie nieobecności Skarbnika Gminy. 18. Wykonywanie innych prac zleconych przez Wójta Gminy lub Sekretarza Gminy.
Do obowiązków Pani należy również dbałość o wykonywanie zadań publicznych oraz środki publiczne, z uwzględnieniem interesu publicznego oraz indywidualnych spraw obywateli, a w szczególności: 1) przestrzeganie Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej, 2) wykonywanie zadań sumiennie, sprawnie i bezstronnie, 3) udzielanie informacji organom, instytucjom i osobom fizycznym oraz udostępnianie dokumentów znajdujących się w posiadaniu jednostki, jeżeli p1. Prowadzenie obsługi finansowo-księgowej gminy zgodnie z ustawą o finansach publicznych i ustawą o rachunkowości, w tym: 1) prowadzenie ksiąg rachunkowych, 2) prowadzenie ksiąg pomocniczych, 3) sporządzanie obrotów i sald kont syntetycznych w zakresie dochodów gminy. 2. Prowadzenie rozliczeń z urzędami skarbowymi z tytułu naliczonych podatków od osób fizycznych. 3. Rozliczanie z urzędem skarbowym podatku VAT, w tym prowadzenie rejestru. 4. Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem majątku gminy, kompletowanie dokumentów, gromadzenie umów z ubezpieczycielami. 5. Analiza planów finansowych gminnych jednostek organizacyjnych. 6. Współudział w opracowywaniu założeń do budżetu. 7. Opracowywanie sprawozdań z wykonania dochodów budżetowych gminy. 8. Sporządzanie planów finansowych według dochodów budżetowych zgodnie z klasyfikacją budżetową. 9. Aktualizowanie zmian w kartach dochodów budżetu gminy. 10. Prowadzenie ewidencji analitycznej i syntetycznej dochodów budżetowych. 11. Sporządzanie sprawozdań z wykonania dochodów budżetu gminy. 12. Dekretacja dowodów księgowych poszczególnych jednostek organizacyjnych oraz budżetu gminy. 13. Prowadzenie księgowej ewidencji mienia gminnego. 14. Prowadzenie rejestrów wymaganych na stanowisku. 15. Prowadzenie zbioru przepisów prawnych obowiązujących na stanowisku. 16. Realizacja obowiązków wynikających z ß 14 regulaminu organizacyjnego urzędu gminy. 17. Zastępowanie w czasie nieobecności Skarbnika Gminy. 18. Wykonywanie innych prac zleconych przez Wójta Gminy lub Sekretarza Gminy.
Do obowiązków Pani należy również dbałość o wykonywanie zadań publicznych oraz środki publiczne, z uwzględnieniem interesu publicznego oraz indywidualnych spraw obywateli, a w szczególności: 1) przestrzeganie Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej, 2) wykonywanie zadań sumiennie, sprawnie i bezstronnie, 3) udzielanie informacji organom, instytucjom i osobom fizycznym oraz udostępnianie dokumentów znajdujących się w posiadaniu jednostki, jeżeli p1. Prowadzenie obsługi finansowo-księgowej gminy zgodnie z ustawą o finansach publicznych i ustawą o rachunkowości, w tym: 1) prowadzenie ksiąg rachunkowych, 2) prowadzenie ksiąg pomocniczych, 3) sporządzanie obrotów i sald kont syntetycznych w zakresie dochodów gminy. 2. Prowadzenie rozliczeń z urzędami skarbowymi z tytułu naliczonych podatków od osób fizycznych. 3. Rozliczanie z urzędem skarbowym podatku VAT, w tym prowadzenie rejestru. 4. Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem majątku gminy, kompletowanie dokumentów, gromadzenie umów z ubezpieczycielami. 5. Analiza planów finansowych gminnych jednostek organizacyjnych. 6. Współudział w opracowywaniu założeń do budżetu. 7. Opracowywanie sprawozdań z wykonania dochodów budżetowych gminy. 8. Sporządzanie planów finansowych według dochodów budżetowych zgodnie z klasyfikacją budżetową. 9. Aktualizowanie zmian w kartach dochodów budżetu gminy. 10. Prowadzenie ewidencji analitycznej i syntetycznej dochodów budżetowych. 11. Sporządzanie sprawozdań z wykonania dochodów budżetu gminy. 12. Dekretacja dowodów księgowych poszczególnych jednostek organizacyjnych oraz budżetu gminy. 13. Prowadzenie księgowej ewidencji mienia gminnego. 14. Prowadzenie rejestrów wymaganych na stanowisku. 15. Prowadzenie zbioru przepisów prawnych obowiązujących na stanowisku. 16. Realizacja obowiązków wynikających z ß 14 regulaminu organizacyjnego urzędu gminy. 17. Zastępowanie w czasie nieobecności Skarbnika Gminy. 18. Wykonywanie innych prac zleconych przez Wójta Gminy lub Sekretarza Gminy.
Do obowiązków Pani należy również dbałość o wykonywanie zadań publicznych oraz środki publiczne, z uwzględnieniem interesu publicznego oraz indywidualnych spraw obywateli, a w szczególności: 1) przestrzeganie Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej, 2) wykonywanie zadań sumiennie, sprawnie i bezstronnie, 3) udzielanie informacji organom, instytucjom i osobom fizycznym oraz udostępnianie dokumentów znajdujących się w posiadaniu jednostki, jeżeli p |