wyszukiwanie zaawansowane

Strona Podmiotowa: Gmina Sarnaki

STANOWISKO PRACY - INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE

Komórka organizacyjna: Sekretarz Gminy
Symbol stanowiska: Or
Nazwa stanowiska: Sekretarz Gminy

Zadania realizowane na stanowisku pracy:

1. Do zadań Sekretarza należy zapewnienie sprawnego funkcjonowania Urzędu, a w szczególności:
1) opracowywanie projektów Statutu Gminy, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu, projektów ewentualnych zmian tych aktów,
2) opracowywanie projektów podziału na stanowiska pracy,????
3) opracowywanie zakresu czynności dla kierownika USC oraz dla pracowników zatrudnionych na samodzielnych stanowiskach pracy,
4) nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie oraz prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadr oraz dyscyplina pracowników Urzędu,
5) przedkładanie Wójtowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy w Urzędzie,
6) nadzór nad prowadzeniem spraw osobowych gminnych jednostek organizacyjnych,
7) nadzór nad przygotowaniem, kompletowaniem i przekazywaniem uchwał Rady Gminy oraz zarządzeń Wójta,
8) koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami i spisami,
9) przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawcy,
10) przekazywanie Wójtowi do podpisu odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych,
11) udział w sesjach Rady i posiedzeniach komisji Rady,
12) wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia Wójta.

Osoby zatrudnione na stanowisku:

Informacje o dniach i godzinach przyjmowania w sprawach skarg i wniosków:

    Informacje systemowe

Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji
Data wytworzenia informacji 2006-05-12
Data udostępnienia informacji 2006-05-12