wyszukiwanie zaawansowane

Strona Podmiotowa: Urząd Gminy w Szczercowie

Informacje dotyczące sposobu przyjmowania i załatwiania sprawy

Symbol procedury: SO
Nazwa procedury: Udostępnianie danych osobowych ze zbiorów meldunkowych oraz ewidencji wydanych i unieważnionych dowodów osobistych
Prawna forma załatwiania: inna forma prawna
Grupa procedur: Ewidencja Ludności
Grupa zadań publicznych: Administracja publiczna
Przynależność do działu administracji: Administracja i sprawy wewnętrzne / administracja publiczna / ewidencji ludności
Stanowisko pracy na którym realizowana jest procedura: ds. Ewidencji Ludności
Informacje dodatkowe:
Na pisemny wniosek wnioskodawcy, organ gminy udostępnia dane osobowo-adresowe ze zbioru meldunkowego Gminy Szczerców oraz ewidencji wydanych i unieważnionych dowodów osobistych. Wnioskodawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna, a także jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

Organ gminy udostępnia dane podmiotom, jeżeli:

1. dane te są niezbędne do realizacji ich ustawowych zadań,
2. wykażą interes prawny w pozyskaniu danych,
3. uwiarygodnią interes faktyczny w otrzymaniu danych i za zgodą osób, których dane dotyczą.

Opłata skarbowa:
31,00 zł - za udostępnienie danych osobowych

Termin załatwienia sprawy:
Niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni od daty złożenia wymaganych dokumentów.

Karta procedury: Pokaż kartę sprawy

    Informacje systemowe

Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP Agnieszka Szubert
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji Agnieszka Szubert
Data wytworzenia informacji 2003-11-13
Data udostępnienia informacji 2003-11-13