wyszukiwanie zaawansowane

Strona Podmiotowa: Urząd Gminy w Szczercowie

Informacje dotyczące sposobu przyjmowania i załatwiania sprawy

Symbol procedury: SO
Nazwa procedury: Wymeldowanie z pobytu stałego/czasowego
Prawna forma załatwiania: inna forma prawna
Grupa procedur: Ewidencja Ludności
Grupa zadań publicznych: Administracja publiczna
Przynależność do działu administracji: Administracja i sprawy wewnętrzne / administracja publiczna / ewidencji ludności
Stanowisko pracy na którym realizowana jest procedura: ds. Ewidencji Ludności
Informacje dodatkowe:
Wymagane dokumenty:

•podpisany formularz "zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego" lub formularz "zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu czasowego ", na którym osoba wymeldowująca się zgłasza dane wymagane do wymeldowania,
• dowód osobisty, a w uzasadnionych przypadkach inny dokument pozwalający na ustalenie tożsamości (osoby niepełnoletnie nieposiadające dokumentu stwierdzającego tożsamość - odpis skrócony aktu urodzenia).

Termin i sposób załatwienia sprawy:
Niezwłocznie, w chwili przyjęcia zgłoszenia meldunkowego. Osoba otrzymuje dokument potwierdzający wymeldowanie.

Opłaty
Brak, czynność materialno-techniczna
Karta procedury: Pokaż kartę sprawy

    Informacje systemowe

Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP Agnieszka Szubert
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji Agnieszka Szubert
Data wytworzenia informacji 2003-11-13
Data udostępnienia informacji 2003-11-13