wyszukiwanie zaawansowane

Strona Podmiotowa: Urząd Gminy w Szczercowie

Informacje dotyczące sposobu przyjmowania i załatwiania sprawy

Symbol procedury: FiK
Nazwa procedury: SKŁADANIE INFORMACJII DEKLARACJI NA PODATEK LEŚNY
Prawna forma załatwiania: inna forma prawna
Grupa procedur: Podatki
Grupa zadań publicznych: Finanse i budżet (dochody i wydatki samorządu)
Przynależność do działu administracji: Budżet i finanse publiczne / finanse publiczne / pozostałe w zakresie finansów publicznych
Stanowisko pracy na którym realizowana jest procedura: ds. Księgowości Budżetowej
Informacje dodatkowe:
Podstawa prawna
• Ustawa z dnia 30 listopada 2002 r. o podatku leśnym (Dz. U. z 2002 r. Nr 200, poz. 1682 z późn. zm.)
Wymagane dokumenty:
• wypełniony druk deklaracji na podatek leśny
• wypełniony druk informacji w sprawie podatku leśnego

Termin i okoliczności składania deklaracji (w przypadku osób prawnych) i informacji (w przypadku osób fizycznych):
• deklarację należy złożyć do 15 stycznia roku podatkowego bez wezwania organu podatkowego
• jeżeli obowiązek podatkowy powstał po tym dniu, deklarację należy złożyć w terminie 14 dni od dnia zaistnienia okoliczności uzasadniających powstanie tego obowiązku
• odpowiednio skorygować deklarację w razie zaistnienia zdarzenia mającego wpływ na wysokość opodatkowania - w terminie 14 dni od zaistnienia tego zdarzenia
• informację o nieruchomościach i obiektach budowlanych osoby fizyczne winny złożyć w terminie 14 dni od dnia wystąpienia okoliczności uzasadniających powstanie lub wygaśnięcie obowiązku podatkowego w zakresie podatku od nieruchomości
• jeżeli w trakcie roku podatkowego zaistniało zdarzenie mające wpływ na wysokość opodatkowania w tym roku, a w szczególności zmiana sposobu wykorzystywania przedmiotu opodatkowania lub jego części, należy złożyć informację w terminie 14 dni od dnia zaistnienia zdarzenia

Miejsce złożenia dokumentów:
Deklarację lub informację należy złożyć w urzędzie właściwym ze względu na miejsce położenia gruntów.
Komplet dokumentów należy złożyć w pokoju nr 5 Urzędu Gminy w Szczercowie
Sprawy prowadzi:
Referat finansowy - Podatki pok. nr 5 ( parter ) w godzinach pracy urzędu tel.: (0-44) 631 80 50, 631 80 59 wew. 15

Inne informacje
W przypadku składania korekty deklaracji, należy dołączyć pisemne uzasadnienie przyczyn korekty deklaracji.
Karta procedury: Pokaż kartę sprawy
Załączniki

    Informacje systemowe

Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP Agnieszka Szubert
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji Agnieszka Szubert
Data wytworzenia informacji 2003-12-15
Data udostępnienia informacji 2003-12-15