wyszukiwanie zaawansowane

Strona Podmiotowa: Urząd Gminy w Szczercowie

Informacje dotyczące sposobu przyjmowania i załatwiania sprawy

Symbol procedury: GB
Nazwa procedury: WYDAWANIE ZEZWOLEŃ NA UTRZYMANIE PSA
Prawna forma załatwiania: Decyzja administracyjna
Grupa procedur: Ochrona Środowiska
Grupa zadań publicznych: Ochrona środowiska
Przynależność do działu administracji: Gospodarka przestrzenna i budownictwo, środowisko / środowisko / ochrony gatunków roślin i zwierząt, prawem chronionych lasów, zwierzyny i innych
Stanowisko pracy na którym realizowana jest procedura: ds. Rolnictwa i Ochrony Środowiska
Informacje dodatkowe:
Podstawa prawna
• Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (Dz. U. Nr 111, poz.724 oraz z 1998 r. Nr 106, poz. 668, Nr 113, poz. 715)
• Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 15 grudnia 1998 r. (Dz. U. Nr 159, poz. 1051)
Wymagane dokumenty :
• wniosek o wydanie zezwolenia na utrzymanie psa złożony przez właściciela. We wniosku należy podać informację o pochodzeniu psa, jego rasie, wieku, płci i ewentualnym sposobie oznakowania oraz informację o miejscu i warunkach, w jakich wnioskodawca zamierza utrzymywać psa.
• wniosek należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy.
Termin i sposób załatwienia :
• Decyzje wydaje się w ciągu 30 dni od złożenia wniosku

Miejsce złożenia dokumentów
• Wniosek należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy.

Sprawy prowadzi
Referat Budownictwa, Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej, pok. nr 4 (parter) w godzinach pracy urzędu tel.: (0-44) 631-80-59 wew.25
Karta procedury: Pokaż kartę sprawy , data ogłoszenia pliku: 2004-02-02
Załączniki

    Informacje systemowe

Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP Agnieszka Szubert
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji Agnieszka Szubert
Data wytworzenia informacji 2004-02-02
Data udostępnienia informacji 2004-02-02