wyszukiwanie zaawansowane

Strona Podmiotowa: Urząd Gminy w Szczercowie

Informacje dotyczące sposobu przyjmowania i załatwiania sprawy

Symbol procedury: SO.
Nazwa procedury: Wymeldowanie cudzoziemca z pobytu stałego i czasowego
Prawna forma załatwiania: Decyzja administracyjna
Grupa procedur: Ewidencja Ludności
Grupa zadań publicznych: Administracja publiczna
Przynależność do działu administracji: Administracja i sprawy wewnętrzne / administracja publiczna / ewidencji ludności
Stanowisko pracy na którym realizowana jest procedura: ds. Ewidencji Ludności
Informacje dodatkowe:
Wymagane dokumenty:
1.Zgłoszenie wymeldowania z pobytu stałego:
- druk zgłoszenia wymeldowania z pobytu stałego paszport, karta pobytu, w przypadku obywatela państwa członkowskiego UE - dokument potwierdzający prawo stałego pobytu.
2. Zgłoszenie wymeldowania z pobytu czasowego trwającego ponad 3 miesiące:
- druk zgłoszenia wymeldowania z pobytu czasowego ponad 3 miesiące, paszport, karta pobytu, w przypadku obywatela państwa członkowskiego UE- zaświadczenie o zarejestrowaniu pobytu członka UE
3. Wymeldowanie z pobytu czasowego trwającego do 3 miesięcy- zgłoszenie ustne w organie gminy.

Oryginały ww. dokumentów należy przedłożyć do wglądu.

Forma załatwienia
Przyjęcie zgłoszenia i wydanie zaświadczenia potwierdzającego dokonanie wymeldowania

Termin załatwienia
Niezwłocznie w obecności wnioskodawcy
Karta procedury: Pokaż kartę sprawy

    Informacje systemowe

Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP Agnieszka Szubert
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji Agnieszka Szubert
Data wytworzenia informacji 2004-03-05
Data udostępnienia informacji 2004-03-05