1. Prowadzenie spraw związanych ze współpracą Gminy Szczerców z: a) organizacjami pozarządowymi, b) stowarzyszeniami, c) jednostkami pomocniczymi Gminy, d) innymi organizacjami, działającymi na terenie Gminy i na rzecz mieszkańców Gminy. 2. Przekazywanie w/w organizacjom informacji o możliwości ich udziału w programach, zgodnych z zapisami regulaminowymi organizacji. 3. Przekazywanie organizacjom informacji o możliwościach absorpcji środków zewnętrznych. 4. Merytoryczne i terminowe zamieszczanie informacji w Biuletynie Informacji Publicznej, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej ( Dz. U. Nr 112 poz. 1198 z późn. zm.) w zakresie wymienionym w niniejszym zakresie czynności. 5. Przekazywanie w/w organizacjom aktów prawnych, tj. ustaw, rozporządzeń, uchwał, zarządzeń i innych dotyczących zakresu działania poszczególnych organizacji. 6. Współpraca z jednostkami organizacyjnymi Gminy w zakresie promocji Gminy Szczerców. 7. Dokonywanie właściwej archiwizacji prowadzonej dokumentacji. 8. Planowanie środków finansowych w ramach ustalonego zakresu obowiązków.
|