wyszukiwanie zaawansowane

Strona Podmiotowa: Urząd Gminy w Szczercowie

STANOWISKO PRACY - INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE

Komórka organizacyjna: Referat Finansowo - Księgowy
Symbol stanowiska: FIK - 8
Nazwa stanowiska: ds. Płac, ZUS i Podatku Dochodowego

Zadania realizowane na stanowisku pracy:

W szczególności do obowiązków pracownika należy:
1.Prowadzenie rachunkowości budżetowej oraz sprawozdań w tym zakresie,
2.Prowadzenie księgowości, realizacja planów finansowych, ksiąg i kartoteki,
3.Opracowywanie analiz dotyczących realizacji budżetu gminy,
4.Przygotowywanie listy wypłat dla pracowników zatrudnionych w Urzędzie Gminy i jej jednostkach.
5.Naliczanie i odprowadzanie podatku i składek ZUS zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Naliczanie zasiłków chorobowych, rodzinnych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
6.Podczas nieobecności pracownika P. Danuty Fułczyńskiej pełnienie Jej obowiązków w zakresie prowadzenia kasy.
7.Wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych na rzecz gminy, a nie wyszczególnionych w powyższym zakresie czynności.

Osoby zatrudnione na stanowisku:

Informacje o dniach i godzinach przyjmowania w sprawach skarg i wniosków:

Poniedziałek - Piątek od 8:00 do 16:00

    Informacje systemowe

Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP Agnieszka Szubert
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji Agnieszka Szubert
Data wytworzenia informacji 2004-01-05
Data udostępnienia informacji 2004-01-05