wyszukiwanie zaawansowane

Strona Podmiotowa: Urząd Gminy w Szczercowie

STANOWISKO PRACY - INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE

Komórka organizacyjna: Referat Budownictwa, Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej
Symbol stanowiska: BR - 4
Nazwa stanowiska: ds. Gospodarki Gruntami

Zadania realizowane na stanowisku pracy:

Załatwia sprawy w zakresie :
1)prowadzenie spraw nazewnictwa ulic, placów, i miejscowości,
2)prowadzenie rejestru oznakowania nieruchomości i nadawania im numerów porządkowych,
3)gospodarowanie nieruchomościami komunalnymi, sporządzanie wniosków o komunalizację,
4)wnioskowanie o przeznaczenie nieruchomości do sprzedaży lub wydzierżawienia,
5)prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą mienia komunalnego,
6)wykonywanie zadań wynikających z podpisanych umów z Agencją Własności Rolnej Skarbu Państwa,
7)prowadzenie rejestru aktów notarialnych wpływających do Urzędu zgodnie z art.36 ust.8 ustawy o zagospodarowaniu przestrzennym oraz naliczanie opłat w drodze decyzji wynikających z art.36 ust.3 tej ustawy.

Informacje o dniach i godzinach przyjmowania w sprawach skarg i wniosków:

Poniedziałek - Piatek od 8:00 do 16:00

    Informacje systemowe

Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP Agnieszka Szubert
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji Agnieszka Szubert
Data wytworzenia informacji 2004-04-01
Data udostępnienia informacji 2004-04-01