wyszukiwanie zaawansowane

Strona Podmiotowa: Urząd Gminy w Szczercowie

STANOWISKO PRACY - INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE

Komórka organizacyjna:
Symbol stanowiska:
Nazwa stanowiska:

Zadania realizowane na stanowisku pracy:

I.Załatwia sprawy w zakresie:
1)przyjmowanie wniosków w sprawach naprawy dróg , oznakowania, oświetlenia, remontu budynków komunalnych oraz realizacja tych wniosków,
2)wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego oraz naliczanie opłat.
II. W zakresie zadań wspólnych dla stanowisk pracy do referenta należy:
1.przygotowywanie materiałów, okresowych ocen, sprawozdań, informacji dla potrzeb Rady i Komisji.
2.wnikliwe i terminowe rozpatrywanie skarg, wniosków , sygnałów od ludności oraz interpelacji i wniosków od radnych.
3.zapewnienie właściwej i terminowej realizacji przydzielonych zadań.
4.prowadzenie postępowania administracyjnego i podejmowanie decyzji w ramach udzielonych upoważnień w zakresie administracji publicznej oraz stosowanie przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji.
5.współdziałanie z organizacjami społecznymi, politycznymi i samorządowymi oraz jednostkami państwowymi w realizacji zadań własnych, powierzonych i zleconych.
6.usprawnianie metod pracy w zakresie stanowisk pracy w referacie.
7.realizacja zadań w zakresie obronności kraju w przypadku ich powierzenia.
8.organizowanie i podejmowanie niezbędnych przedsięwzięć w celu ochrony mienia, tajemnicy państwowej i służbowej.
9.podejmowanie działań związanych z zapobieganiem klęskom żywiołowym i usuwanie ich skutków.
10.współdziałanie z innymi stanowiskami pracy w Urzędzie Gminy


Informacje o dniach i godzinach przyjmowania w sprawach skarg i wniosków:

    Informacje systemowe

Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP Agnieszka Szubert
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji Agnieszka Szubert
Data wytworzenia informacji 2012-01-26
Data udostępnienia informacji 2012-01-26