1. Prowadzenie rachunkowości budżetowej oraz sprawozdań w tym zakresie. 2. Prowadzenie księgowości analitycznej (rejestry dochodów, karty wydatków budżetowych i pozabudżetowych), realizacja planów finansowych. 3. Opracowywanie analiz dotyczących realizacji budżetu gminy. 4. Opracowywanie projektów sprawozdań i informacji dla Rady Gminy i jej organów. 5. Opracowywanie materiałów problemowych (analizy, oceny, informacje, sprawozdania) i danych statystycznych dotyczących wykonywanych czynności. 6. Prowadzenie teczek przedmiotowych i rejestrów w zakresie wykonywanych czynności. 7. Przestrzeganie dyscypliny pracy. 8. Dokładna znajomość i stosowanie przepisów prawa i instrukcji oraz wytycznych obowiązujących w dziedzinie powierzonego zakresu działania. 9. Właściwe zabezpieczenie dokumentacji i pieczątek przed dostępem osób nieupoważnionych. 10. Przestrzeganie przepisów bhp ppoż., oraz zabezpieczenie powierzonego mienia przed zniszczeniem lub kradzieżą. 11. Wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, wynikających z przepisów szczególnych lub poleconych przez przełożonych. 12. Ścisłe przestrzeganie przepisów prawa materialnego i proceduralnego oraz instrukcji kancelaryjnej. 13. Należyte ewidencjonowanie i przechowywanie zbiorów, przepisów, teczek, rejestrów.
|