wyszukiwanie zaawansowane

Strona Podmiotowa: Urząd Gminy w Szczercowie

STANOWISKO PRACY - INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE

Komórka organizacyjna: Sekretarz Gminy
Symbol stanowiska: SEK
Nazwa stanowiska: Sekretarz Gminy

Zadania realizowane na stanowisku pracy:

W zakresie zadań związanych z pełnieniem funkcji Sekretarza Gminy.

1. Kierowanie pracą Urzędu i koordynowanie działań prowadzonych przez poszczególne komórki organizacyjne Urzędu.
2. Nadzorowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej, kpa, regulaminu pracy, organizacji i dyscypliny pracy
3. Nadzór nad pracą podległych referatów oraz jednostek organizacyjnych Gminy, a w szczególności dokonywanie okresowych ocen działalności referatów oraz jednostek organizacyjnych Gminy,
4. Nadzór nad przygotowaniem i realizacją uchwał Rady Gminy - zarządzeń Wójta, przez referaty Urzędu i jednostki podległe.
5. Nadzór nad obsługą Rady Gminy związaną z przygotowaniem projektów uchwał Rady, ich realizacją, składaniem wyjaśnień dotyczących wniosków Komisji Rady, interpelacji, wniosków
i zapytań radnych oraz opracowaniem materiałów w tym zakresie,
6. Prowadzenie ewidencji uchwał Rady Gminy i zarządzeń Wójta.
7. Przedkładanie organom nadzoru uchwał Rady Gminy i zarządzeń Wójta.
8. Podejmowanie przedsięwzięć i inicjatyw w celu uzyskania środków dla budżetu Gminy,
9. Prowadzenie spraw związanych z dokonywaniem modyfikacji w strukturze organizacyjnej Urzędu,
10. Przygotowywanie projektów zakresów czynności kierowników gminnych jednostek organizacyjnych, kierowników referatów oraz samodzielnych stanowisk pracy.
11. Prowadzenie spraw osobowych kierowników gminnych jednostek organizacyjnych.
12. Planowanie, organizowanie i koordynowanie kontroli wewnętrznej oraz zewnętrznej oraz sprawowanie nadzoru nad wdrażaniem wniosków i zaleceń pokontrolnych.
13. Nadzór nad realizacją zadań związanych z dostępem do informacji publicznej.
14. Nadzór we współpracy ze Skarbnikiem Gminy nad racjonalnym gospodarowaniem środkami rzeczowymi Urzędu,
15. Prowadzenie spaw związanych z organizowaniem szkoleń i doskonaleniem zawodowym pracowników.
16. Zapewnienie optymalnych warunków lokalowych, wyposażenia technicznego, biurowego i środków łączności w Urzędzie,
17. Wydawanie wszelkich wymaganych zaświadczeń i poświadczeń urzędowychW zakresie zadań związanych z pełnieniem funkcji Sekretarza Gminy.

1. Kierowanie pracą Urzędu i koordynowanie działań prowadzonych przez poszczególne komórki organizacyjne Urzędu.
2. Nadzorowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej, kpa, regulaminu pracy, organizacji i dyscypliny pracy
3. Nadzór nad pracą podległych referatów oraz jednostek organizacyjnych Gminy, a w szczególności dokonywanie okresowych ocen działalności referatów oraz jednostek organizacyjnych Gminy,
4. Nadzór nad przygotowaniem i realizacją uchwał Rady Gminy - zarządzeń Wójta, przez referaty Urzędu i jednostki podległe.
5. Nadzór nad obsługą Rady Gminy związaną z przygotowaniem projektów uchwał Rady, ich realizacją, składaniem wyjaśnień dotyczących wniosków Komisji Rady, interpelacji, wniosków
i zapytań radnych oraz opracowaniem materiałów w tym zakresie,
6. Prowadzenie ewidencji uchwał Rady Gminy i zarządzeń Wójta.
7. Przedkładanie organom nadzoru uchwał Rady Gminy i zarządzeń Wójta.
8. Podejmowanie przedsięwzięć i inicjatyw w celu uzyskania środków dla budżetu Gminy,
9. Prowadzenie spraw związanych z dokonywaniem modyfikacji w strukturze organizacyjnej Urzędu,
10. Przygotowywanie projektów zakresów czynności kierowników gminnych jednostek organizacyjnych, kierowników referatów oraz samodzielnych stanowisk pracy.
11. Prowadzenie spraw osobowych kierowników gminnych jednostek organizacyjnych.
12. Planowanie, organizowanie i koordynowanie kontroli wewnętrznej oraz zewnętrznej oraz sprawowanie nadzoru nad wdrażaniem wniosków i zaleceń pokontrolnych.
13. Nadzór nad realizacją zadań związanych z dostępem do informacji publicznej.
14. Nadzór we współpracy ze Skarbnikiem Gminy nad racjonalnym gospodarowaniem środkami rzeczowymi Urzędu,
15. Prowadzenie spaw związanych z organizowaniem szkoleń i doskonaleniem zawodowym pracowników.
16. Zapewnienie optymalnych warunków lokalowych, wyposażenia technicznego, biurowego i środków łączności w Urzędzie,
17. Wydawanie wszelkich wymaganych zaświadczeń i poświadczeń urzędowychW zakresie zadań związanych z pełnieniem funkcji Sekretarza Gminy.

1. Kierowanie pracą Urzędu i koordynowanie działań prowadzonych przez poszczególne komórki organizacyjne Urzędu.
2. Nadzorowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej, kpa, regulaminu pracy, organizacji i dyscypliny pracy
3. Nadzór nad pracą podległych referatów oraz jednostek organizacyjnych Gminy, a w szczególności dokonywanie okresowych ocen działalności referatów oraz jednostek organizacyjnych Gminy,
4. Nadzór nad przygotowaniem i realizacją uchwał Rady Gminy - zarządzeń Wójta, przez referaty Urzędu i jednostki podległe.
5. Nadzór nad obsługą Rady Gminy związaną z przygotowaniem projektów uchwał Rady, ich realizacją, składaniem wyjaśnień dotyczących wniosków Komisji Rady, interpelacji, wniosków
i zapytań radnych oraz opracowaniem materiałów w tym zakresie,
6. Prowadzenie ewidencji uchwał Rady Gminy i zarządzeń Wójta.
7. Przedkładanie organom nadzoru uchwał Rady Gminy i zarządzeń Wójta.
8. Podejmowanie przedsięwzięć i inicjatyw w celu uzyskania środków dla budżetu Gminy,
9. Prowadzenie spraw związanych z dokonywaniem modyfikacji w strukturze organizacyjnej Urzędu,
10. Przygotowywanie projektów zakresów czynności kierowników gminnych jednostek organizacyjnych, kierowników referatów oraz samodzielnych stanowisk pracy.
11. Prowadzenie spraw osobowych kierowników gminnych jednostek organizacyjnych.
12. Planowanie, organizowanie i koordynowanie kontroli wewnętrznej oraz zewnętrznej oraz sprawowanie nadzoru nad wdrażaniem wniosków i zaleceń pokontrolnych.
13. Nadzór nad realizacją zadań związanych z dostępem do informacji publicznej.
14. Nadzór we współpracy ze Skarbnikiem Gminy nad racjonalnym gospodarowaniem środkami rzeczowymi Urzędu,
15. Prowadzenie spaw związanych z organizowaniem szkoleń i doskonaleniem zawodowym pracowników.
16. Zapewnienie optymalnych warunków lokalowych, wyposażenia technicznego, biurowego i środków łączności w Urzędzie,
17. Wydawanie wszelkich wymaganych zaświadczeń i poświadczeń urzędowych

Osoby zatrudnione na stanowisku:

Informacje o dniach i godzinach przyjmowania w sprawach skarg i wniosków:

Pn. - Pt. 8:00 - 16:00
Wt. 9:00 - 17:00

    Informacje systemowe

Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP Agnieszka Szubert
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji Agnieszka Szubert
Data wytworzenia informacji 2007-09-04
Data udostępnienia informacji 2007-09-04