W zakresie zadań związanych z pełnieniem funkcji Sekretarza Gminy.
1. Kierowanie pracą Urzędu i koordynowanie działań prowadzonych przez poszczególne komórki organizacyjne Urzędu. 2. Nadzorowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej, kpa, regulaminu pracy, organizacji i dyscypliny pracy 3. Nadzór nad pracą podległych referatów oraz jednostek organizacyjnych Gminy, a w szczególności dokonywanie okresowych ocen działalności referatów oraz jednostek organizacyjnych Gminy, 4. Nadzór nad przygotowaniem i realizacją uchwał Rady Gminy - zarządzeń Wójta, przez referaty Urzędu i jednostki podległe. 5. Nadzór nad obsługą Rady Gminy związaną z przygotowaniem projektów uchwał Rady, ich realizacją, składaniem wyjaśnień dotyczących wniosków Komisji Rady, interpelacji, wniosków i zapytań radnych oraz opracowaniem materiałów w tym zakresie, 6. Prowadzenie ewidencji uchwał Rady Gminy i zarządzeń Wójta. 7. Przedkładanie organom nadzoru uchwał Rady Gminy i zarządzeń Wójta. 8. Podejmowanie przedsięwzięć i inicjatyw w celu uzyskania środków dla budżetu Gminy, 9. Prowadzenie spraw związanych z dokonywaniem modyfikacji w strukturze organizacyjnej Urzędu, 10. Przygotowywanie projektów zakresów czynności kierowników gminnych jednostek organizacyjnych, kierowników referatów oraz samodzielnych stanowisk pracy. 11. Prowadzenie spraw osobowych kierowników gminnych jednostek organizacyjnych. 12. Planowanie, organizowanie i koordynowanie kontroli wewnętrznej oraz zewnętrznej oraz sprawowanie nadzoru nad wdrażaniem wniosków i zaleceń pokontrolnych. 13. Nadzór nad realizacją zadań związanych z dostępem do informacji publicznej. 14. Nadzór we współpracy ze Skarbnikiem Gminy nad racjonalnym gospodarowaniem środkami rzeczowymi Urzędu, 15. Prowadzenie spaw związanych z organizowaniem szkoleń i doskonaleniem zawodowym pracowników. 16. Zapewnienie optymalnych warunków lokalowych, wyposażenia technicznego, biurowego i środków łączności w Urzędzie, 17. Wydawanie wszelkich wymaganych zaświadczeń i poświadczeń urzędowychW zakresie zadań związanych z pełnieniem funkcji Sekretarza Gminy.
1. Kierowanie pracą Urzędu i koordynowanie działań prowadzonych przez poszczególne komórki organizacyjne Urzędu. 2. Nadzorowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej, kpa, regulaminu pracy, organizacji i dyscypliny pracy 3. Nadzór nad pracą podległych referatów oraz jednostek organizacyjnych Gminy, a w szczególności dokonywanie okresowych ocen działalności referatów oraz jednostek organizacyjnych Gminy, 4. Nadzór nad przygotowaniem i realizacją uchwał Rady Gminy - zarządzeń Wójta, przez referaty Urzędu i jednostki podległe. 5. Nadzór nad obsługą Rady Gminy związaną z przygotowaniem projektów uchwał Rady, ich realizacją, składaniem wyjaśnień dotyczących wniosków Komisji Rady, interpelacji, wniosków i zapytań radnych oraz opracowaniem materiałów w tym zakresie, 6. Prowadzenie ewidencji uchwał Rady Gminy i zarządzeń Wójta. 7. Przedkładanie organom nadzoru uchwał Rady Gminy i zarządzeń Wójta. 8. Podejmowanie przedsięwzięć i inicjatyw w celu uzyskania środków dla budżetu Gminy, 9. Prowadzenie spraw związanych z dokonywaniem modyfikacji w strukturze organizacyjnej Urzędu, 10. Przygotowywanie projektów zakresów czynności kierowników gminnych jednostek organizacyjnych, kierowników referatów oraz samodzielnych stanowisk pracy. 11. Prowadzenie spraw osobowych kierowników gminnych jednostek organizacyjnych. 12. Planowanie, organizowanie i koordynowanie kontroli wewnętrznej oraz zewnętrznej oraz sprawowanie nadzoru nad wdrażaniem wniosków i zaleceń pokontrolnych. 13. Nadzór nad realizacją zadań związanych z dostępem do informacji publicznej. 14. Nadzór we współpracy ze Skarbnikiem Gminy nad racjonalnym gospodarowaniem środkami rzeczowymi Urzędu, 15. Prowadzenie spaw związanych z organizowaniem szkoleń i doskonaleniem zawodowym pracowników. 16. Zapewnienie optymalnych warunków lokalowych, wyposażenia technicznego, biurowego i środków łączności w Urzędzie, 17. Wydawanie wszelkich wymaganych zaświadczeń i poświadczeń urzędowychW zakresie zadań związanych z pełnieniem funkcji Sekretarza Gminy.
1. Kierowanie pracą Urzędu i koordynowanie działań prowadzonych przez poszczególne komórki organizacyjne Urzędu. 2. Nadzorowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej, kpa, regulaminu pracy, organizacji i dyscypliny pracy 3. Nadzór nad pracą podległych referatów oraz jednostek organizacyjnych Gminy, a w szczególności dokonywanie okresowych ocen działalności referatów oraz jednostek organizacyjnych Gminy, 4. Nadzór nad przygotowaniem i realizacją uchwał Rady Gminy - zarządzeń Wójta, przez referaty Urzędu i jednostki podległe. 5. Nadzór nad obsługą Rady Gminy związaną z przygotowaniem projektów uchwał Rady, ich realizacją, składaniem wyjaśnień dotyczących wniosków Komisji Rady, interpelacji, wniosków i zapytań radnych oraz opracowaniem materiałów w tym zakresie, 6. Prowadzenie ewidencji uchwał Rady Gminy i zarządzeń Wójta. 7. Przedkładanie organom nadzoru uchwał Rady Gminy i zarządzeń Wójta. 8. Podejmowanie przedsięwzięć i inicjatyw w celu uzyskania środków dla budżetu Gminy, 9. Prowadzenie spraw związanych z dokonywaniem modyfikacji w strukturze organizacyjnej Urzędu, 10. Przygotowywanie projektów zakresów czynności kierowników gminnych jednostek organizacyjnych, kierowników referatów oraz samodzielnych stanowisk pracy. 11. Prowadzenie spraw osobowych kierowników gminnych jednostek organizacyjnych. 12. Planowanie, organizowanie i koordynowanie kontroli wewnętrznej oraz zewnętrznej oraz sprawowanie nadzoru nad wdrażaniem wniosków i zaleceń pokontrolnych. 13. Nadzór nad realizacją zadań związanych z dostępem do informacji publicznej. 14. Nadzór we współpracy ze Skarbnikiem Gminy nad racjonalnym gospodarowaniem środkami rzeczowymi Urzędu, 15. Prowadzenie spaw związanych z organizowaniem szkoleń i doskonaleniem zawodowym pracowników. 16. Zapewnienie optymalnych warunków lokalowych, wyposażenia technicznego, biurowego i środków łączności w Urzędzie, 17. Wydawanie wszelkich wymaganych zaświadczeń i poświadczeń urzędowych |