1.Koordynacja zadań, nałożonych na gminę przez ustawę z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu porządku i czystości w gminach, a w szczególności: - podejmowanie działań zmierzających do opracowania i wdrożenia szczegółowych zasad utrzymania porządku i czystości na terenie gminy, - inicjowanie czynności, niezbędnych do utrzymania porządku i czystości na terenie gminy, a szczególnie w miejscach publicznych: na placach publicznych, wokół cmentarzy i nieruchomości zajmowanych przez gminne jednostki organizacyjne, - podejmowanie starań o zlikwidowanie na terenie gminy "dzikich wysypisk" i nielegalnych wylewisk nieczystości. 2. Koordynowanie działań o charakterze użyteczności publicznej , w zakresie utrzymania bieżącego porządku i czystości w gminie. 3. Opracowywanie programów rozwoju gospodarki komunalnej w gminie i dokonywanie ich oceny przy współpracy z Komisją Rolnictwa i Ochrony Środowiska Rady Gminy Rusiec. 4. Współuczestniczenie w opracowywaniu gminnych programów inwestycyjnych, szczególnie w dziedzinie budownictwa mieszkalnego i gospodarki komunalnej, a także wyposażenia terenów w infrastrukturę techniczną: kanalizacja, gazownictwo, itp. 5. Opiniowanie wniosków składanych przez podmioty gospodarcze i inne jednostki, w sprawie wydania zezwolenia na świadczenie usług, wymienionych w art. 7 -9 ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu porządku i czystości w gminach. 6. Wydawanie zezwoleń na świadczenie usług, wymienionych w art.7-9 ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu porządku i czystości w gminach tj. na prowadzenie działalności polegającej na usuwaniu, wykorzystywaniu i unieszkodliwianiu odpadów komunalnych, prowadzenie działalności ochronnej przed bezdomnymi zwierzętami oraz prowadzeniu schronisk dla bezdomnych zwierząt. 7. Podejmowanie działań zmierzających do zalegalizowania działalności określonej w art. 7 ustawy przez podmioty prowadzące działalność bez zezwolenia, 8. Podejmowanie działań zmierzających do zmniejszenia uciążliwości urządzeń technicznych i innych w zakresie hał1.Koordynacja zadań, nałożonych na gminę przez ustawę z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu porządku i czystości w gminach, a w szczególności: - podejmowanie działań zmierzających do opracowania i wdrożenia szczegółowych zasad utrzymania porządku i czystości na terenie gminy, - inicjowanie czynności, niezbędnych do utrzymania porządku i czystości na terenie gminy, a szczególnie w miejscach publicznych: na placach publicznych, wokół cmentarzy i nieruchomości zajmowanych przez gminne jednostki organizacyjne, - podejmowanie starań o zlikwidowanie na terenie gminy "dzikich wysypisk" i nielegalnych wylewisk nieczystości. 2. Koordynowanie działań o charakterze użyteczności publicznej , w zakresie utrzymania bieżącego porządku i czystości w gminie. 3. Opracowywanie programów rozwoju gospodarki komunalnej w gminie i dokonywanie ich oceny przy współpracy z Komisją Rolnictwa i Ochrony Środowiska Rady Gminy Rusiec. 4. Współuczestniczenie w opracowywaniu gminnych programów inwestycyjnych, szczególnie w dziedzinie budownictwa mieszkalnego i gospodarki komunalnej, a także wyposażenia terenów w infrastrukturę techniczną: kanalizacja, gazownictwo, itp. 5. Opiniowanie wniosków składanych przez podmioty gospodarcze i inne jednostki, w sprawie wydania zezwolenia na świadczenie usług, wymienionych w art. 7 -9 ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu porządku i czystości w gminach. 6. Wydawanie zezwoleń na świadczenie usług, wymienionych w art.7-9 ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu porządku i czystości w gminach tj. na prowadzenie działalności polegającej na usuwaniu, wykorzystywaniu i unieszkodliwianiu odpadów komunalnych, prowadzenie działalności ochronnej przed bezdomnymi zwierzętami oraz prowadzeniu schronisk dla bezdomnych zwierząt. 7. Podejmowanie działań zmierzających do zalegalizowania działalności określonej w art. 7 ustawy przez podmioty prowadzące działalność bez zezwolenia, 8. Podejmowanie działań zmierzających do zmniejszenia uciążliwości urządzeń technicznych i innych w zakresie hał1.Koordynacja zadań, nałożonych na gminę przez ustawę z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu porządku i czystości w gminach, a w szczególności: - podejmowanie działań zmierzających do opracowania i wdrożenia szczegółowych zasad utrzymania porządku i czystości na terenie gminy, - inicjowanie czynności, niezbędnych do utrzymania porządku i czystości na terenie gminy, a szczególnie w miejscach publicznych: na placach publicznych, wokół cmentarzy i nieruchomości zajmowanych przez gminne jednostki organizacyjne, - podejmowanie starań o zlikwidowanie na terenie gminy "dzikich wysypisk" i nielegalnych wylewisk nieczystości. 2. Koordynowanie działań o charakterze użyteczności publicznej , w zakresie utrzymania bieżącego porządku i czystości w gminie. 3. Opracowywanie programów rozwoju gospodarki komunalnej w gminie i dokonywanie ich oceny przy współpracy z Komisją Rolnictwa i Ochrony Środowiska Rady Gminy Rusiec. 4. Współuczestniczenie w opracowywaniu gminnych programów inwestycyjnych, szczególnie w dziedzinie budownictwa mieszkalnego i gospodarki komunalnej, a także wyposażenia terenów w infrastrukturę techniczną: kanalizacja, gazownictwo, itp. 5. Opiniowanie wniosków składanych przez podmioty gospodarcze i inne jednostki, w sprawie wydania zezwolenia na świadczenie usług, wymienionych w art. 7 -9 ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu porządku i czystości w gminach. 6. Wydawanie zezwoleń na świadczenie usług, wymienionych w art.7-9 ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu porządku i czystości w gminach tj. na prowadzenie działalności polegającej na usuwaniu, wykorzystywaniu i unieszkodliwianiu odpadów komunalnych, prowadzenie działalności ochronnej przed bezdomnymi zwierzętami oraz prowadzeniu schronisk dla bezdomnych zwierząt. 7. Podejmowanie działań zmierzających do zalegalizowania działalności określonej w art. 7 ustawy przez podmioty prowadzące działalność bez zezwolenia, 8. Podejmowanie działań zmierzających do zmniejszenia uciążliwości urządzeń technicznych i innych w zakresie hał |