wyszukiwanie zaawansowane

Strona Podmiotowa: Urząd Gminy w Ruścu. Uwaga! Strona została przeniesiona do archiwum. Nowy adres strony: www.bip.rusiec.pl

STANOWISKO PRACY - INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE

Komórka organizacyjna: Referat inwestycji, budownictwa i gospodarki gruntami
Symbol stanowiska: GB6
Nazwa stanowiska: stanowisko ds gospodarki komunalnej i spraw obywatelskich

Zadania realizowane na stanowisku pracy:

1.Koordynacja zadań, nałożonych na gminę przez ustawę z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu porządku i czystości w gminach, a w szczególności:
- podejmowanie działań zmierzających do opracowania i wdrożenia szczegółowych zasad utrzymania porządku i czystości na terenie gminy,
- inicjowanie czynności, niezbędnych do utrzymania porządku i czystości na terenie gminy, a szczególnie w miejscach publicznych: na placach publicznych, wokół cmentarzy i nieruchomości zajmowanych przez gminne jednostki organizacyjne,
- podejmowanie starań o zlikwidowanie na terenie gminy "dzikich wysypisk" i nielegalnych wylewisk nieczystości.
2. Koordynowanie działań o charakterze użyteczności publicznej , w zakresie utrzymania bieżącego porządku i czystości w gminie.
3. Opracowywanie programów rozwoju gospodarki komunalnej w gminie i dokonywanie ich oceny przy współpracy z Komisją Rolnictwa i Ochrony Środowiska Rady Gminy Rusiec.
4. Współuczestniczenie w opracowywaniu gminnych programów inwestycyjnych, szczególnie w dziedzinie budownictwa mieszkalnego i gospodarki komunalnej, a także wyposażenia terenów w infrastrukturę techniczną: kanalizacja, gazownictwo, itp.
5. Opiniowanie wniosków składanych przez podmioty gospodarcze i inne jednostki, w sprawie wydania zezwolenia na świadczenie usług, wymienionych w art. 7 -9 ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu porządku i czystości w gminach.
6. Wydawanie zezwoleń na świadczenie usług, wymienionych w art.7-9 ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu porządku i czystości w gminach tj. na prowadzenie działalności polegającej na usuwaniu, wykorzystywaniu i unieszkodliwianiu odpadów komunalnych, prowadzenie działalności ochronnej przed bezdomnymi zwierzętami oraz prowadzeniu schronisk dla bezdomnych zwierząt.
7. Podejmowanie działań zmierzających do zalegalizowania działalności określonej w art. 7 ustawy przez podmioty prowadzące działalność bez zezwolenia,
8. Podejmowanie działań zmierzających do zmniejszenia uciążliwości urządzeń technicznych i innych w zakresie hał1.Koordynacja zadań, nałożonych na gminę przez ustawę z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu porządku i czystości w gminach, a w szczególności:
- podejmowanie działań zmierzających do opracowania i wdrożenia szczegółowych zasad utrzymania porządku i czystości na terenie gminy,
- inicjowanie czynności, niezbędnych do utrzymania porządku i czystości na terenie gminy, a szczególnie w miejscach publicznych: na placach publicznych, wokół cmentarzy i nieruchomości zajmowanych przez gminne jednostki organizacyjne,
- podejmowanie starań o zlikwidowanie na terenie gminy "dzikich wysypisk" i nielegalnych wylewisk nieczystości.
2. Koordynowanie działań o charakterze użyteczności publicznej , w zakresie utrzymania bieżącego porządku i czystości w gminie.
3. Opracowywanie programów rozwoju gospodarki komunalnej w gminie i dokonywanie ich oceny przy współpracy z Komisją Rolnictwa i Ochrony Środowiska Rady Gminy Rusiec.
4. Współuczestniczenie w opracowywaniu gminnych programów inwestycyjnych, szczególnie w dziedzinie budownictwa mieszkalnego i gospodarki komunalnej, a także wyposażenia terenów w infrastrukturę techniczną: kanalizacja, gazownictwo, itp.
5. Opiniowanie wniosków składanych przez podmioty gospodarcze i inne jednostki, w sprawie wydania zezwolenia na świadczenie usług, wymienionych w art. 7 -9 ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu porządku i czystości w gminach.
6. Wydawanie zezwoleń na świadczenie usług, wymienionych w art.7-9 ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu porządku i czystości w gminach tj. na prowadzenie działalności polegającej na usuwaniu, wykorzystywaniu i unieszkodliwianiu odpadów komunalnych, prowadzenie działalności ochronnej przed bezdomnymi zwierzętami oraz prowadzeniu schronisk dla bezdomnych zwierząt.
7. Podejmowanie działań zmierzających do zalegalizowania działalności określonej w art. 7 ustawy przez podmioty prowadzące działalność bez zezwolenia,
8. Podejmowanie działań zmierzających do zmniejszenia uciążliwości urządzeń technicznych i innych w zakresie hał1.Koordynacja zadań, nałożonych na gminę przez ustawę z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu porządku i czystości w gminach, a w szczególności:
- podejmowanie działań zmierzających do opracowania i wdrożenia szczegółowych zasad utrzymania porządku i czystości na terenie gminy,
- inicjowanie czynności, niezbędnych do utrzymania porządku i czystości na terenie gminy, a szczególnie w miejscach publicznych: na placach publicznych, wokół cmentarzy i nieruchomości zajmowanych przez gminne jednostki organizacyjne,
- podejmowanie starań o zlikwidowanie na terenie gminy "dzikich wysypisk" i nielegalnych wylewisk nieczystości.
2. Koordynowanie działań o charakterze użyteczności publicznej , w zakresie utrzymania bieżącego porządku i czystości w gminie.
3. Opracowywanie programów rozwoju gospodarki komunalnej w gminie i dokonywanie ich oceny przy współpracy z Komisją Rolnictwa i Ochrony Środowiska Rady Gminy Rusiec.
4. Współuczestniczenie w opracowywaniu gminnych programów inwestycyjnych, szczególnie w dziedzinie budownictwa mieszkalnego i gospodarki komunalnej, a także wyposażenia terenów w infrastrukturę techniczną: kanalizacja, gazownictwo, itp.
5. Opiniowanie wniosków składanych przez podmioty gospodarcze i inne jednostki, w sprawie wydania zezwolenia na świadczenie usług, wymienionych w art. 7 -9 ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu porządku i czystości w gminach.
6. Wydawanie zezwoleń na świadczenie usług, wymienionych w art.7-9 ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu porządku i czystości w gminach tj. na prowadzenie działalności polegającej na usuwaniu, wykorzystywaniu i unieszkodliwianiu odpadów komunalnych, prowadzenie działalności ochronnej przed bezdomnymi zwierzętami oraz prowadzeniu schronisk dla bezdomnych zwierząt.
7. Podejmowanie działań zmierzających do zalegalizowania działalności określonej w art. 7 ustawy przez podmioty prowadzące działalność bez zezwolenia,
8. Podejmowanie działań zmierzających do zmniejszenia uciążliwości urządzeń technicznych i innych w zakresie hał

Osoby zatrudnione na stanowisku:

Informacje o dniach i godzinach przyjmowania w sprawach skarg i wniosków:

    Informacje systemowe

Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji
Data wytworzenia informacji 2004-07-07
Data udostępnienia informacji 2004-07-07