Wszystkie sprawy przyjmowane są i załatwiane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 grudnia 1998 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla zespolonej administracji rządowej w województwie (Dz. U. Nr 161 poz. 1109) oraz KPA.
W zakresie funkcjonowania komendy zapewniono:
- stosowanie instrukcji kancelaryjnej, - przestrzeganie przepisów prawnych w tym kodeksu postępowania administracyjnego i innych, - organizację przyjmowania w komendzie interesantów (stron), - wymagane druki, pieczęcie oraz stemple, - archiwizowanie dokumentów, - rozpatrywanie wpływających skarg, wniosków i zażaleń. W KP PSP przyjmowaniem korespondencji jawnej zajmuje się pracownik służby organizacyjnej. Na każdej korespondencji wpływającej drogą pocztową pracownik przystawia stempel wpływu oraz nanosi datę wpływu i numer kolejny z dziennika korespondencyjnego a następnie przedkłada Komendantowi Powiatowemu do dekretacji i dalszych poleceń w danej sprawie. Korespondencja zadekretowana zostaje przekazywana przez pracownika służby organizacyjnej do właściwych komórek organizacyjnych za pokwitowaniem w dzienniku korespondencyjnym. Pisma pilne i terminowe, po uprzedniej dekretacji przez kierownika jednostki organizacyjnej doręcza się adresatowi bezzwłocznie. Identyczna procedura ma miejsce w przypadku korespondencji przychodzącej drogą elektroniczną z tym, że rejestracja następuje na Powiatowym Stanowisku Kierowania w dzienniku korespondencji przychodzącej a Dyżurny PSK przedkłada korespondencję Komendantowi Powiatowemu do dekretacji i dalszych poleceń w danej sprawie.
Rejestracji w dzienniku korespondencyjnym podlega:
- poczta zwykła, faktury, rachunki i noty nadesłane do zapłaty.
Rejestracji nie podlegają:
- publikacje (gazety, czasopisma, książki, afisze, ogłoszenia, prospekty itp.), - potwierdzenia odbioru, które dołącza się do akt właściwej sprawy, - zaproszenia, życzenia itp.
Każda wpływająca korespondencja podlega rozpatrzeniu i udzieleniu odpowiedzi. Zgodnie z instWszystkie sprawy przyjmowane są i załatwiane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 grudnia 1998 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla zespolonej administracji rządowej w województwie (Dz. U. Nr 161 poz. 1109) oraz KPA.
W zakresie funkcjonowania komendy zapewniono:
- stosowanie instrukcji kancelaryjnej, - przestrzeganie przepisów prawnych w tym kodeksu postępowania administracyjnego i innych, - organizację przyjmowania w komendzie interesantów (stron), - wymagane druki, pieczęcie oraz stemple, - archiwizowanie dokumentów, - rozpatrywanie wpływających skarg, wniosków i zażaleń. W KP PSP przyjmowaniem korespondencji jawnej zajmuje się pracownik służby organizacyjnej. Na każdej korespondencji wpływającej drogą pocztową pracownik przystawia stempel wpływu oraz nanosi datę wpływu i numer kolejny z dziennika korespondencyjnego a następnie przedkłada Komendantowi Powiatowemu do dekretacji i dalszych poleceń w danej sprawie. Korespondencja zadekretowana zostaje przekazywana przez pracownika służby organizacyjnej do właściwych komórek organizacyjnych za pokwitowaniem w dzienniku korespondencyjnym. Pisma pilne i terminowe, po uprzedniej dekretacji przez kierownika jednostki organizacyjnej doręcza się adresatowi bezzwłocznie. Identyczna procedura ma miejsce w przypadku korespondencji przychodzącej drogą elektroniczną z tym, że rejestracja następuje na Powiatowym Stanowisku Kierowania w dzienniku korespondencji przychodzącej a Dyżurny PSK przedkłada korespondencję Komendantowi Powiatowemu do dekretacji i dalszych poleceń w danej sprawie.
Rejestracji w dzienniku korespondencyjnym podlega:
- poczta zwykła, faktury, rachunki i noty nadesłane do zapłaty.
Rejestracji nie podlegają:
- publikacje (gazety, czasopisma, książki, afisze, ogłoszenia, prospekty itp.), - potwierdzenia odbioru, które dołącza się do akt właściwej sprawy, - zaproszenia, życzenia itp.
Każda wpływająca korespondencja podlega rozpatrzeniu i udzieleniu odpowiedzi. Zgodnie z instWszystkie sprawy przyjmowane są i załatwiane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 grudnia 1998 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla zespolonej administracji rządowej w województwie (Dz. U. Nr 161 poz. 1109) oraz KPA.
W zakresie funkcjonowania komendy zapewniono:
- stosowanie instrukcji kancelaryjnej, - przestrzeganie przepisów prawnych w tym kodeksu postępowania administracyjnego i innych, - organizację przyjmowania w komendzie interesantów (stron), - wymagane druki, pieczęcie oraz stemple, - archiwizowanie dokumentów, - rozpatrywanie wpływających skarg, wniosków i zażaleń. W KP PSP przyjmowaniem korespondencji jawnej zajmuje się pracownik służby organizacyjnej. Na każdej korespondencji wpływającej drogą pocztową pracownik przystawia stempel wpływu oraz nanosi datę wpływu i numer kolejny z dziennika korespondencyjnego a następnie przedkłada Komendantowi Powiatowemu do dekretacji i dalszych poleceń w danej sprawie. Korespondencja zadekretowana zostaje przekazywana przez pracownika służby organizacyjnej do właściwych komórek organizacyjnych za pokwitowaniem w dzienniku korespondencyjnym. Pisma pilne i terminowe, po uprzedniej dekretacji przez kierownika jednostki organizacyjnej doręcza się adresatowi bezzwłocznie. Identyczna procedura ma miejsce w przypadku korespondencji przychodzącej drogą elektroniczną z tym, że rejestracja następuje na Powiatowym Stanowisku Kierowania w dzienniku korespondencji przychodzącej a Dyżurny PSK przedkłada korespondencję Komendantowi Powiatowemu do dekretacji i dalszych poleceń w danej sprawie.
Rejestracji w dzienniku korespondencyjnym podlega:
- poczta zwykła, faktury, rachunki i noty nadesłane do zapłaty.
Rejestracji nie podlegają:
- publikacje (gazety, czasopisma, książki, afisze, ogłoszenia, prospekty itp.), - potwierdzenia odbioru, które dołącza się do akt właściwej sprawy, - zaproszenia, życzenia itp.
Każda wpływająca korespondencja podlega rozpatrzeniu i udzieleniu odpowiedzi. Zgodnie z inst
|