wyszukiwanie zaawansowane

Strona Podmiotowa: KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W SOKOŁOWIE PODLASKIM

Informacje dotyczące sposobu przyjmowania i załatwiania sprawy

Symbol procedury: PO
Nazwa procedury: Załatwianie spraw
Prawna forma załatwiania: inna forma prawna
Grupa procedur: Załatwianie spraw - obieg dokumentów
Grupa zadań publicznych: Administracja publiczna
Przynależność do działu administracji: Administracja i sprawy wewnętrzne / administracja publiczna / organizacji urzędów administracji publicznej
Stanowisko pracy na którym realizowana jest procedura: Starszy Specjalista
Informacje dodatkowe:
Wszystkie sprawy przyjmowane są i załatwiane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 grudnia 1998 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla zespolonej administracji rządowej w województwie (Dz. U. Nr 161 poz. 1109) oraz KPA.

W zakresie funkcjonowania komendy zapewniono:

- stosowanie instrukcji kancelaryjnej,
- przestrzeganie przepisów prawnych w tym kodeksu postępowania administracyjnego i innych,
- organizację przyjmowania w komendzie interesantów (stron),
- wymagane druki, pieczęcie oraz stemple,
- archiwizowanie dokumentów,
- rozpatrywanie wpływających skarg, wniosków i zażaleń.

W KP PSP przyjmowaniem korespondencji jawnej zajmuje się pracownik służby organizacyjnej. Na każdej korespondencji wpływającej drogą pocztową pracownik przystawia stempel wpływu oraz nanosi datę wpływu i numer kolejny z dziennika korespondencyjnego a następnie przedkłada Komendantowi Powiatowemu do dekretacji i dalszych poleceń w danej sprawie. Korespondencja zadekretowana zostaje przekazywana przez pracownika służby organizacyjnej do właściwych komórek organizacyjnych za pokwitowaniem w dzienniku korespondencyjnym. Pisma pilne i terminowe, po uprzedniej dekretacji przez kierownika jednostki organizacyjnej doręcza się adresatowi bezzwłocznie.
Identyczna procedura ma miejsce w przypadku korespondencji przychodzącej drogą elektroniczną z tym, że rejestracja następuje na Powiatowym Stanowisku Kierowania w dzienniku korespondencji przychodzącej a Dyżurny PSK przedkłada korespondencję Komendantowi Powiatowemu do dekretacji i dalszych poleceń w danej sprawie.

Rejestracji w dzienniku korespondencyjnym podlega:

- poczta zwykła, faktury, rachunki i noty nadesłane do zapłaty.

Rejestracji nie podlegają:

- publikacje (gazety, czasopisma, książki, afisze, ogłoszenia, prospekty itp.),
- potwierdzenia odbioru, które dołącza się do akt właściwej sprawy,
- zaproszenia, życzenia itp.

Każda wpływająca korespondencja podlega rozpatrzeniu i udzieleniu odpowiedzi. Zgodnie z instWszystkie sprawy przyjmowane są i załatwiane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 grudnia 1998 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla zespolonej administracji rządowej w województwie (Dz. U. Nr 161 poz. 1109) oraz KPA.

W zakresie funkcjonowania komendy zapewniono:

- stosowanie instrukcji kancelaryjnej,
- przestrzeganie przepisów prawnych w tym kodeksu postępowania administracyjnego i innych,
- organizację przyjmowania w komendzie interesantów (stron),
- wymagane druki, pieczęcie oraz stemple,
- archiwizowanie dokumentów,
- rozpatrywanie wpływających skarg, wniosków i zażaleń.

W KP PSP przyjmowaniem korespondencji jawnej zajmuje się pracownik służby organizacyjnej. Na każdej korespondencji wpływającej drogą pocztową pracownik przystawia stempel wpływu oraz nanosi datę wpływu i numer kolejny z dziennika korespondencyjnego a następnie przedkłada Komendantowi Powiatowemu do dekretacji i dalszych poleceń w danej sprawie. Korespondencja zadekretowana zostaje przekazywana przez pracownika służby organizacyjnej do właściwych komórek organizacyjnych za pokwitowaniem w dzienniku korespondencyjnym. Pisma pilne i terminowe, po uprzedniej dekretacji przez kierownika jednostki organizacyjnej doręcza się adresatowi bezzwłocznie.
Identyczna procedura ma miejsce w przypadku korespondencji przychodzącej drogą elektroniczną z tym, że rejestracja następuje na Powiatowym Stanowisku Kierowania w dzienniku korespondencji przychodzącej a Dyżurny PSK przedkłada korespondencję Komendantowi Powiatowemu do dekretacji i dalszych poleceń w danej sprawie.

Rejestracji w dzienniku korespondencyjnym podlega:

- poczta zwykła, faktury, rachunki i noty nadesłane do zapłaty.

Rejestracji nie podlegają:

- publikacje (gazety, czasopisma, książki, afisze, ogłoszenia, prospekty itp.),
- potwierdzenia odbioru, które dołącza się do akt właściwej sprawy,
- zaproszenia, życzenia itp.

Każda wpływająca korespondencja podlega rozpatrzeniu i udzieleniu odpowiedzi. Zgodnie z instWszystkie sprawy przyjmowane są i załatwiane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 grudnia 1998 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla zespolonej administracji rządowej w województwie (Dz. U. Nr 161 poz. 1109) oraz KPA.

W zakresie funkcjonowania komendy zapewniono:

- stosowanie instrukcji kancelaryjnej,
- przestrzeganie przepisów prawnych w tym kodeksu postępowania administracyjnego i innych,
- organizację przyjmowania w komendzie interesantów (stron),
- wymagane druki, pieczęcie oraz stemple,
- archiwizowanie dokumentów,
- rozpatrywanie wpływających skarg, wniosków i zażaleń.

W KP PSP przyjmowaniem korespondencji jawnej zajmuje się pracownik służby organizacyjnej. Na każdej korespondencji wpływającej drogą pocztową pracownik przystawia stempel wpływu oraz nanosi datę wpływu i numer kolejny z dziennika korespondencyjnego a następnie przedkłada Komendantowi Powiatowemu do dekretacji i dalszych poleceń w danej sprawie. Korespondencja zadekretowana zostaje przekazywana przez pracownika służby organizacyjnej do właściwych komórek organizacyjnych za pokwitowaniem w dzienniku korespondencyjnym. Pisma pilne i terminowe, po uprzedniej dekretacji przez kierownika jednostki organizacyjnej doręcza się adresatowi bezzwłocznie.
Identyczna procedura ma miejsce w przypadku korespondencji przychodzącej drogą elektroniczną z tym, że rejestracja następuje na Powiatowym Stanowisku Kierowania w dzienniku korespondencji przychodzącej a Dyżurny PSK przedkłada korespondencję Komendantowi Powiatowemu do dekretacji i dalszych poleceń w danej sprawie.

Rejestracji w dzienniku korespondencyjnym podlega:

- poczta zwykła, faktury, rachunki i noty nadesłane do zapłaty.

Rejestracji nie podlegają:

- publikacje (gazety, czasopisma, książki, afisze, ogłoszenia, prospekty itp.),
- potwierdzenia odbioru, które dołącza się do akt właściwej sprawy,
- zaproszenia, życzenia itp.

Każda wpływająca korespondencja podlega rozpatrzeniu i udzieleniu odpowiedzi. Zgodnie z inst
Karta procedury: Pokaż kartę sprawy

    Informacje systemowe

Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji
Data wytworzenia informacji 2007-06-20
Data udostępnienia informacji 2007-06-20