wyszukiwanie zaawansowane

Strona Podmiotowa: Gmina Zbuczyn

Informacje dotyczące sposobu przyjmowania i załatwiania sprawy

Symbol procedury: OA
Nazwa procedury: Wymeldowanie z pobytu stałego
Prawna forma załatwiania: Zaświadczenie
Grupa procedur: SPRAWY MELDUNKOWE
Grupa zadań publicznych: Administracja publiczna
Przynależność do działu administracji: Administracja i sprawy wewnętrzne / administracja publiczna / ewidencji ludności
Stanowisko pracy na którym realizowana jest procedura: Ewidencja i Sprawy Społeczne
Informacje dodatkowe:
gdzie załatwiać?

WYDZIAŁ SPRAW OBYWATELSKICH, Referat Ewidencji Ludności
pok. 10
tel. 641 65 35

Wymagane dokumenty
1. Podanie o wymeldowanie z opisem okoliczności opuszczenia lokalu przez osobę.
2. Tytuł prawny do lokalu (umowa najmu, przydział, akt notarialny...) budynku
3. Inne dokumenty świadczące o opuszczeniu lokalu przez osobę (np. protokół komornika sądowego z wykonania eksmisji.).

Opłata skarbowa
• Podanie - znaczek skarbowy - 5,00 zł
• każdy załącznik do podania - znaczek skarbowy - 0,50 zł
Karta procedury: Pokaż kartę sprawy

    Informacje systemowe

Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji
Data wytworzenia informacji 2004-08-16
Data udostępnienia informacji 2004-08-16