1.Prowadzenie rachunkowości budżetowej oraz sprawozdań w tym zakresie. 2.Prowadzenie księgowości syntetycznej. 3.Prowadzenie ewidencji środków trwałych i materiałów nietrwałych w gminie. 4.Aktualizacja i naliczanie umorzeń poszczególnych środków trwałych. 5.Opracowywanie materiałów problemowych ( analizy, oceny, informacje, sprawozdania) i danych statystycznych dotyczących wykonywanych czynności. 6.Prowadzenie teczek przedmiotowych i rejestrów w zakresie wykonywanych czynności, zgodnie z rzeczowym wykazem akt. 7.Przestrzeganie terminów załatwiania spraw. 8.Organizowanie pracy w sposób zabezpieczający terminowe i prawidłowe wykonywanie powierzonych obowiązków. 9.Właściwe zabezpieczenie dokumentacji i pieczątek przed dostępem osób nieupoważnionych, 10.Przestrzeganie przepisów bhp i przeciwpożarowych oraz zabezpieczenie powierzonego mienia przed zniszczeniem lub kradzieżą. 11.Wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań wynikających z przepisów szczególnych lub poleconych przez przełożonych. 12.Przestrzeganie ustawy o ochronie danych osobowych w zakresie przetwarzania danych osobowych związanych z wykonywaniem powierzonych obowiązków tj. ochrona tych danych przed niepowołanym dostępem, nieuzasadnioną modyfikacją lub zniszczeniem, nielegalnym ujawnieniem lub pozyskaniem.
|