wyszukiwanie zaawansowane

Strona Podmiotowa: Urząd Gminy w Ruścu. Uwaga! Strona została przeniesiona do archiwum. Nowy adres strony: www.bip.rusiec.pl

STANOWISKO PRACY - INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE

Komórka organizacyjna: Referat finansowy
Symbol stanowiska: SK
Nazwa stanowiska: Skarbnik Gminy

Zadania realizowane na stanowisku pracy:

1. Opracowywanie projektów budżetu gminy oraz uchwał i zarządzeń budżetowych.
2. Opracowanie planów finansowych inwestycji gminnych.
3. Przekazywanie kierownikom jednostek podporządkowanych - wytycznych i danych, niezbędnych do opracowania projektu planu budżetowego.
4. Dokonywanie analiz budżet.
5. Zapewnienie prawidłowego obiegu informacji i dokumentacji finansowej.
6. Współpraca z Urzędami Skarbowymi w zakresie wykonania dochodów budżetowych.
7. Wnioskowanie o konieczności przesunięcia środków finansowych w budżecie gminnym.
8. Sprawowanie kontroli wewnętrznej nad prawidłowym funkcjonowaniem stanowisk pracy związanych z realizacją budżetu: stanowiska d/s budżetowych, księgowości podatkowej, d/s wymiaru zobowiązań pieniężnych, kasjera i stanowisk pracy związanych z poborem należności za pobraną wodę.
9. Wstępna kontrola legalności, kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących wykonania budżetu,
10. Realizację ustawy o dochodach, finansach gmin, o podatkach i opłatach lokalnych, a także ustawy o opłacie skarbowej.
11. Przeprowadzenie kontroli wewnętrznej w Urzędzie w zakresie prawidłowego pobierania opłaty skarbowej.
12. Przygotowanie i składanie okresowych sprawozdań z wykonania budżetu gminy.
13. Opracowywanie dla potrzeb Rady Gminy i jej organów - analiz, opinii i ocen, dotyczących działalności finansowej i inwestycyjnej gminy.
14. Opiniowanie wniosków, składanych do Rady Gminy związanych z powstaniem zobowiązań finansowych Gminy Rusiec.
15. Wykonywanie zadań i obowiązków wynikających z Rozporządzenia Rady Ministrów z 2 maja 1991r. w sprawie praw i obowiązków głównych księgowych budżetów, jednostek budżetowych, zakładów i gospodarstw pomocniczych (Dz. U. nr 40 poz. 174 z późn. zm.)
16. Zgłaszanie potrzeby przeprowadzenia inwentaryzacji majątku i stanu finansowego w okresach sprawozdawczych.
17. Zapewnienie właściwego i terminowego rozliczenia inwentaryzacji majątku i systematycznego prowadzenia ksiąg inwentarzowych.

Osoby zatrudnione na stanowisku:

Informacje o dniach i godzinach przyjmowania w sprawach skarg i wniosków:

    Informacje systemowe

Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji
Data wytworzenia informacji 2004-07-07
Data udostępnienia informacji 2004-07-07