WÓJT GMINY SPICZYN
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY - STANOWISKO URZ DNICZE
W URZ DZIE GMINY SPICZYN SPICZYN 10 C 21-077 SPICZYN
Stanowisko ds. sekretariatu, obsługi organizacyjnej Urzędu, kultury, sportu, turystyki i ochrony danych osobowych.
1.Wymagania niezbędne: - wykształcenie średnie; - posiadanie obywatelstwa polskiego; - ukończenie 18-go roku życia; - pełna zdolność do czynności prawnych; - korzystanie z pełni praw publicznych; - brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne; - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku; - nieposzlakowana opinia; - znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania samorządu gminnego, - znajomość przepisów ustawy o ochronie danych osobowych i o Narodowym zasobie archiwalnym i archiwach; - znajomość instrukcji kancelaryjnej dla organów gminy i związków międzygminnych; - znajomość obsługi komputera co najmniej w zakresie programów Word i Excel; - umiejętność obsługiwania poczty elektronicznej. 2. Wymagania dodatkowe - ukończony kurs udzielania pierwszej pomocy; - odporność na stres; - wysoka kultura osobista. 3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku - prowadzenie sekretariatu Urzędu Gminy, - obsługa kancelaryjna Wójta Gminy, narad sołtysów, - zapewnienie odpowiedniego wyposażenia Urzędu, - prowadzenie spraw związanych z odbywaniem prac społecznych przez osoby skazane, - prowadzenie spraw dotyczących realizacji obowiązków wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych, - prowadzenie archiwum zakładowego, - prowadzenie spraw dotyczących upowszechniania kultury i ochrony zabytków. 4. Wymagane dokumenty - życiorys (CV); - list motywacyjny; - kwestionariusz osobowy stanowiący załącznik do rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z 28 maja 1996 r. w sprawi zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy i sposobu prowadzenia akt osobowych ( Dz.U. Nr 62, poz. 286 z późn.zm); - kserokopia dokumentu potwierdzającego wymaga WÓJT GMINY SPICZYN
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY - STANOWISKO URZ DNICZE
W URZ DZIE GMINY SPICZYN SPICZYN 10 C 21-077 SPICZYN
Stanowisko ds. sekretariatu, obsługi organizacyjnej Urzędu, kultury, sportu, turystyki i ochrony danych osobowych.
1.Wymagania niezbędne: - wykształcenie średnie; - posiadanie obywatelstwa polskiego; - ukończenie 18-go roku życia; - pełna zdolność do czynności prawnych; - korzystanie z pełni praw publicznych; - brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne; - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku; - nieposzlakowana opinia; - znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania samorządu gminnego, - znajomość przepisów ustawy o ochronie danych osobowych i o Narodowym zasobie archiwalnym i archiwach; - znajomość instrukcji kancelaryjnej dla organów gminy i związków międzygminnych; - znajomość obsługi komputera co najmniej w zakresie programów Word i Excel; - umiejętność obsługiwania poczty elektronicznej. 2. Wymagania dodatkowe - ukończony kurs udzielania pierwszej pomocy; - odporność na stres; - wysoka kultura osobista. 3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku - prowadzenie sekretariatu Urzędu Gminy, - obsługa kancelaryjna Wójta Gminy, narad sołtysów, - zapewnienie odpowiedniego wyposażenia Urzędu, - prowadzenie spraw związanych z odbywaniem prac społecznych przez osoby skazane, - prowadzenie spraw dotyczących realizacji obowiązków wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych, - prowadzenie archiwum zakładowego, - prowadzenie spraw dotyczących upowszechniania kultury i ochrony zabytków. 4. Wymagane dokumenty - życiorys (CV); - list motywacyjny; - kwestionariusz osobowy stanowiący załącznik do rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z 28 maja 1996 r. w sprawi zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy i sposobu prowadzenia akt osobowych ( Dz.U. Nr 62, poz. 286 z późn.zm); - kserokopia dokumentu potwierdzającego wymaga WÓJT GMINY SPICZYN
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY - STANOWISKO URZ DNICZE
W URZ DZIE GMINY SPICZYN SPICZYN 10 C 21-077 SPICZYN
Stanowisko ds. sekretariatu, obsługi organizacyjnej Urzędu, kultury, sportu, turystyki i ochrony danych osobowych.
1.Wymagania niezbędne: - wykształcenie średnie; - posiadanie obywatelstwa polskiego; - ukończenie 18-go roku życia; - pełna zdolność do czynności prawnych; - korzystanie z pełni praw publicznych; - brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne; - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku; - nieposzlakowana opinia; - znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania samorządu gminnego, - znajomość przepisów ustawy o ochronie danych osobowych i o Narodowym zasobie archiwalnym i archiwach; - znajomość instrukcji kancelaryjnej dla organów gminy i związków międzygminnych; - znajomość obsługi komputera co najmniej w zakresie programów Word i Excel; - umiejętność obsługiwania poczty elektronicznej. 2. Wymagania dodatkowe - ukończony kurs udzielania pierwszej pomocy; - odporność na stres; - wysoka kultura osobista. 3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku - prowadzenie sekretariatu Urzędu Gminy, - obsługa kancelaryjna Wójta Gminy, narad sołtysów, - zapewnienie odpowiedniego wyposażenia Urzędu, - prowadzenie spraw związanych z odbywaniem prac społecznych przez osoby skazane, - prowadzenie spraw dotyczących realizacji obowiązków wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych, - prowadzenie archiwum zakładowego, - prowadzenie spraw dotyczących upowszechniania kultury i ochrony zabytków. 4. Wymagane dokumenty - życiorys (CV); - list motywacyjny; - kwestionariusz osobowy stanowiący załącznik do rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z 28 maja 1996 r. w sprawi zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy i sposobu prowadzenia akt osobowych ( Dz.U. Nr 62, poz. 286 z późn.zm); - kserokopia dokumentu potwierdzającego wymaga
|