wyszukiwanie zaawansowane

MENU

Strona Podmiotowa: Gmina Spiczyn

STANOWISKO PRACY - INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE

Komórka organizacyjna: Urząd Stanu Cywilnego
Symbol stanowiska: USC
Nazwa stanowiska: Kierownik USC

Zadania realizowane na stanowisku pracy:

1) przyjmowanie oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński oraz in-nych oświadczeń, zgodnie z przepisami Kodeksu rodzinnego i opiekuńcze-go,
2) sporządzanie aktów małżeństwa w księgach stanu cywilnego w oparciu o oświadczenia składane w sposób prawem przewidziany,
3) prowadzenie ksiąg stanu cywilnego w sprawach urodzeń i zgonów w oparciu o dokonane zgłoszenia, decyzje administracyjne, orzeczenia sądo-we i inne dokumenty przewidziane w prawie o aktach stanu cywilnego,
4) nanoszenie w księgach wzmianek i przypisów,
5) wystawianie odpisów i zaświadczeń w sprawach z zakresu działania USC,
6) wydawanie decyzji administracyjnych w sprawach z zakresu działania USC,
7) prowadzenie akt zbiorowych do ksiąg stanu cywilnego,
8) współpraca z innymi organami w sprawach dotyczących prowadzenia ksiąg USC,
9) przekazywanie ksiąg stuletnich do Państwowego Archiwum Wojewódz-kiego,
10) współpraca z komórkami ewidencji ludności i dowodów osobistych w zakresie potwierdzania danych osobowych,
11) przechowywanie i konserwacja ksiąg stanu cywilnego oraz akt zbioro-wych,
12) sporządzanie sprawozdań dla Urzędu Statystycznego w Lublinie.

Osoby zatrudnione na stanowisku:

Informacje o dniach i godzinach przyjmowania w sprawach skarg i wniosków:

    Informacje systemowe

Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP Barbara Grelak
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji Barbara Grelak
Data wytworzenia informacji 2003-11-19
Data udostępnienia informacji 2003-11-19