wyszukiwanie zaawansowane

Strona Podmiotowa: Urząd Gminy w Szczercowie

STANOWISKO PRACY - INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE

Komórka organizacyjna: Referat Budownictwa, Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej
Symbol stanowiska: BR - 2
Nazwa stanowiska: ds. Rolnictwa i Ochrony Środowiska

Zadania realizowane na stanowisku pracy:

Załatwia sprawy w zakresie :
1)prowadzenie spraw z zakresu ochrony gruntów rolnych i leśnych,
2)ochrona gruntów rolnych i leśnych w zakresie przeciwdziałania ich degradacji,
3)organizowanie przedsięwzięć na rzecz rolnictwa wynikających z ustawy oraz z inicjatywy Rady Gminy,
4)wykonywanie zadań wynikających z ustawy o zadaniach zleconych Gminie związanych z organizacją spisów rolnych,
5)organizacja oraz prowadzenie zadań z zakresu ochrony środowiska, ochrony przyrody i gospodarki wodnej zgodnie z obowiązującymi ustawami,
6)wykonywanie i koordynacja zadań z zakresu ustawy z 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz.U.Nr 132, poz. 222),
7)wydawanie opinii w sprawie zalesiania gruntów,
8)prowadzenie spraw z zakresu zwalczania zaraźliwych chorób zwierzęcych,
9)prowadzenie spraw z zakresu łowiectwa,
10)wykonywanie zadań wynikających z ustawy o ochronie zwierząt.

Informacje o dniach i godzinach przyjmowania w sprawach skarg i wniosków:

    Informacje systemowe

Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP Agnieszka Szubert
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji Agnieszka Szubert
Data wytworzenia informacji 2012-01-26
Data udostępnienia informacji 2012-01-26